2020-12-24, 02:27
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Må være ekstremt krevende å forsvare Tom Hagen.

Ja. Her er det "familieproblemer" av helt annen dimensjon og omfang enn det vi vanligvis legger i uttrykket.

Det skrur seg skikkelig til frem mot julaften. Denne familien har opplevd dramatikk i julehøytiden før.

Ja. Jeg har stor tro på at episoden er sann. Dessverre.

Åh det slutar inte heller där, faktiskt även vi som tycker att TH är skyldig kan bli förvånade över information i framtiden...
detta slutar inte här
Citera
2020-12-24, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Må være ekstremt krevende å forsvare Tom Hagen.

Ja. Her er det "familieproblemer" av helt annen dimensjon og omfang enn det vi vanligvis legger i uttrykket.

Det skrur seg skikkelig til frem mot julaften. Denne familien har opplevd dramatikk i julehøytiden før.

Ja. Jeg har stor tro på at episoden er sann. Dessverre.

Tror du at politiet kan ta arrest i TH`s formue om det blir tatt ut en siktelse mot TH ang signert under tvang?
Citera
2020-12-24, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Åh det slutar inte heller där, faktiskt även vi som tycker att TH är skyldig kan bli förvånade över information i framtiden...
detta slutar inte här

TV2s siste opplysninger viser hvordan stadig flere hendelser og funn blir bekreftet i mediene, etterhvert.
Citera
2020-12-24, 02:37
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TV2s siste opplysninger viser hvordan stadig flere hendelser og funn blir bekreftet i mediene, etterhvert.

Ja och snart kommer det ett nytt jubileum i det här fallet, 01-09 är det jo 2 år, så det kommer antagligen att markeras med antingen mer info eller intervjuer, det här är också en lördag
Citera
2020-12-24, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Trusler er jeg ikke en spesielt stor fan av. Hvorfor fikk du denne?

Trusselen er en klar beskjed om å holde kjeft. Jeg lar meg selvsagt ikke skremme. En annen bruker fortalte tidligere at hen hadde mottatt ubehagelige PM med personangrep. Jeg har rapportert meldinga fra Lixt, og oppfordre andre brukere til å gjøre det samme, hvis de blir utsatt for lignende utfall. Skjønner nå hvorfor spesielt en bruker vil lose diskusjoner over til PM. Hen tror øyensynlig at på PM er det fritt fram for personangrep og sjikane. Vedkommende tar grundig feil.
Citera
2020-12-24, 02:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja och snart kommer det ett nytt jubileum i det här fallet, 01-09 är det jo 2 år, så det kommer antagligen att markeras med antingen mer info eller intervjuer, det här är också en lördag

La oss håpe på at det nye året kan by på en oppklaring av denne forferdelige saken!
Citera
2020-12-24, 02:50
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
La oss håpe på at det nye året kan by på en oppklaring av denne forferdelige saken!

Naturligtvis finns det hopp, men jag kommer inte bli förvånad om det tar ytterligare ett år...
men det är en hemsk och grotesk affär...
Citera
2020-12-24, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Tror du at politiet kan ta arrest i TH`s formue om det blir tatt ut en siktelse mot TH ang signert under tvang?

Det vet jeg ikke. Men om TH blir dømt for drap på AE så skal fellesboet gjøres opp per drapsdato. Mest sannsynlig 31. oktober 2018.

Om det blir bevist eller bevitnet at AE ble tvunget til å signere ektepakt med pistol mot hodet, er ektepakten av 1993 ugyldig.

Men det er en ektepakt av 1987 også.

Det blir advokatmat. Oppgjør av fellesboet. Tror jeg.
Citera
2020-12-24, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Det er plenty av opplysninger som ikke ender opp i tråden.
Folk som søker dem vet hvor de skal henvende seg.

Javel? Det har vært veldig spennende med det som skrives her og bekreftes senere.
Citera
2020-12-24, 03:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lixt
At TH har drept henne selv, eller fått noen innleide til å drepe henne, noe jeg har trodd siden januar 2019.

Hvilken av disse to er din teori? Man har ikke to teorier, sannsyligvis er det baere en teori som er riktig ...., men hvilken kan det vaere da ....?
Senast redigerad av Braskamin58 2020-12-24 kl. 03:51.
Citera
2020-12-24, 03:43
Medlem
Noe som kanskje ikke har kommet tydelig fram her er at VE jobbet for Polaris, i Sverige og ikke i Norge.
At han har bodd i sverige og behersker det svenske språket (trusselbrevet var en blanding av norsk og svensk)
Og at han muligens har en hytte der.
Citera
2020-12-24, 03:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Noe som kanskje ikke har kommet tydelig fram her er at VE jobbet for Polaris, i Sverige og ikke i Norge.
At han har bodd i sverige og behersker det svenske språket (trusselbrevet var en blanding av norsk og svensk)
Og at han muligens har en hytte der.

är det nära där hans dotter bodde som VE har stugan?
där det är skitunell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in