2020-12-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Som jag har förstått det så ”hyr” han huset han bor i tsm med sin familj. Det är därför det kanske står att han är skild och utvandrad. Det är iaf så han vill de ska stå i papperna.

Snacket har alltid gått om att Gm höll på med skumma affärer på 90 talet och början på 00 talet, men att han nu gått över till vanliga affärer. Men man har ju. Alltid misstänkt att det varit lite fuffens bakom fasaden men inget man brytt sig så mkt om då de mesta nog varit legit.

Angående hur länge han tvättat pengar och varit inblandad i kokainaffärer vet nog ingen, att det skulle varit hela livet har jag svårt att tro. De ju många skandinaver som försökt sig på lyckan i Spanien men som åkt sit senaste åren så jag tror att de nog såg sin chans att lyckas nu när det fanns plats för ännu en aktör. Jag kan förstås ha fel.

Eller så har han hjälpt sina kumpaner lite sporadiskt under åren som gått. Att det skulle vara kontinuerligt känns lite väl risky när han har så mycket att förlora på de, men som sagt bara tankar och spekulationer. Han kan mkt väl ha pysslat med de sen 90 talet
Äger det enligt lagfart sedan 2006-03-31. Byggdes under ett par års tid med inflyttning 2009.
Citera
2020-12-19, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Budikate
Skriv initialerna på entreprenören.
Se inlägg 92
Citera
2020-12-19, 22:42
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ie94dab
Se inlägg 92

Är det månne ett spanienspår man borde forska i?

Får väl bli här i tråden då det svenska rättsväsendet inte vågar ta i detta såvida inte internationella påtryckningar finns.
Citera
2020-12-19, 23:27
Medlem
Budikates avatar
Citat:
Se inlägg 92

Tolkar ditt svar som att jag ska googla, och komma fram till RN.
Citera
2020-12-20, 02:54
Medlem
Citat:
Nej, inte rätt
Citera
2020-12-20, 02:59
Medlem
Citat:
Du får titta på konstellationen som startade och koppla ihop det med senare satsningar i Höganäs och Ödåkra. Ett bolag har på kort tid kapitaliserats från ingenstans. Där har du nog svar på en del som hände på 90-talet och under 00-10.
Citera
2020-12-20, 03:01
Medlem
Citat:
Du får titta på konstellationen som startade och koppla ihop det med senare satsningar i Höganäs och Ödåkra. Ett bolag har på kort tid kapitaliserats från ingenstans. Där har du nog svar på en del som hände på 90-talet och under 00-10.
I samma kompisgäng har du en tvivelaktig mäklare som har kopplingar till 100kg kokainupptäckten på Betongfabriken. En person som haft fotboja för ekonomisk brottslighet.
Citera
2020-12-20, 03:34
Medlem
Intressant. Berätta gärna mer. Kan du skriva initialer på den tvivelaktiga mäklaren etc?
Citera
2020-12-20, 04:47
Medlem
Chronophobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmedkulfisorbet
Zigenaren Ronny Lokson ska tydligen vara inblandad i Helsingborg

Det namnet är jag bekant med, tror vi gått i samma skola, alternativt nåt syskon. Får kolla om jag har nån skolkatalog kvar. Om han är inblandad skulle det inte förvåna mig.
Citera
2020-12-20, 08:20
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barasnack
Intressant. Berätta gärna mer. Kan du skriva initialer på den tvivelaktiga mäklaren etc?

Ja, det vore intressant. Finns ju några större mäklare i NV Skåne. Ser gärna de som vill vara fiiina i kanten åka dit.
Citera
2020-12-20, 10:04
Medlem
Budikates avatar
Citat:
I samma kompisgäng har du en tvivelaktig mäklare som har kopplingar till 100kg kokainupptäckten på Betongfabriken. En person som haft fotboja för ekonomisk brottslighet.

Du tänker på CC.
Citera
2020-12-20, 10:42
Medlem
Det var nog inget dumt namn. Men jag tror han tänker på en annan mäklare...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in