Citat:
Ursprungligen postat av
ardathbey
Tidigare i tråden satte Trumpisterna stort hopp till den rapport som enligt EO:n från 2018 skulle levereras senast idag, 45 dagar efter valet. Om jag fattade rätt så skulle den vara ett steg på vägen till att utlysa martial law enligt ttumpisterna.
Nu bidde det ingen rapportleverans idag enligt the Independent.
Haha, okey, visst är det udda man påstår saker ska komma på fredagen, som valfuskbevis, rapportera, matial law och sååå vidare...
Och sen står vi här med inget, det är som Obamabcare och allt annat, man säger saker men har inte den politiska kompetensen att genomföra dessa.
Valfusk snacket är nog det mest patetiska jag sett i mitt liv, och en nivå som inte ens når innanför domstolens första fas.
Och det bästa av allt, jag förutspådde detta som nu spelat ut sig under många många veckor och redan före det ens hade börjat.
Och det var just detta att man säger nu har vi bevis på valfusk, och sen när datumet man sade sig presentera valfusket, så är det bara helt tyst,
VARJE GÅNG OCKSÅ!!!!
Undrar varför man påstår saker och sen låtsas de inte existerar, kan vara ett hål i huvudet.
För det enda det berättar är att lyssna inte på mig, jag pratar bara skit ändå.
Dock är värt och notera att jag förutspådde valfuskets skulle få bevis ett visst, och sen bara nya datum och INGA valfusk.