2020-12-11, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gollumn
Före detta Air Force generalen McInerney har bekräftat att 305th är kraken
Vet du mer än en 3 stjärnig general?

Ja, Aramir vet mer än 3-stjärniga generalen. Självklart vet han mer. Han avfärdar allt som inte är i linje med hans åsikt och syn. Öppna ögonen Aramir.

Jag säger inte att allt som står i tråden är sant, men du måste vara Stevie wonder om du på fullaste allvar tror att allt gick korrekt till.

Vad du än gör i livet, praktisera inte journalistik, eller lag.
2020-12-11, 07:41
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Jag har sett mycket om Dominion nu, och jag ställer mig definitivt tveksam till lösningen de levererar i sina röstmaskiner - men finns det svart på vitt att de faktiskt fuskats med dem?

Jag hör att:

1. De kan ansluta till internet. Men finns det loggar på att de gjorde det under valdagen/natten?
2. Det går att manipulera röster - men vet vi att det gjordes; finns det någon logg på alla röster som blev adjudicated?
Det borde vara illa nog att det går.
Om det har fuskats så får vi hoppas att såpass mycket finns kvar så att det går att visa och bevisa.
2020-12-11, 07:45
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Jag har sett mycket om Dominion nu, och jag ställer mig definitivt tveksam till lösningen de levererar i sina röstmaskiner - men finns det svart på vitt att de faktiskt fuskats med dem?

Jag hör att:

1. De kan ansluta till internet. Men finns det loggar på att de gjorde det under valdagen/natten?
2. Det går att manipulera röster - men vet vi att det gjordes; finns det någon logg på alla röster som blev adjudicated?

Några exempel på hur man vet att alla Dominion maskiner nyttjat internet.

Internet 1
Om du tittar på de hearings som varit kommer du att finna vittnesmål från välarbetare som haft problem med Dominion maskinerna och ringt supporten som helt sonika gått in tagit över maskinen, startat om rättat till. Dokumenterat.

Internet 2
Så snart en Dominion maskin kopplas på söker den efter internet per automatik. Det finns loggar som visar på att detta sker var 5 sekund. Dokumenterat.

Internet 3
Trots att internet inte är tillåtet fanns Wifi hotspots riggade i röstningslokalerna. Dokumenterat.
2020-12-11, 07:47
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
SCOTUS & TEXAS uppdatering

21 stater stödjer nu TEXAS stämning:
https://mobile.twitter.com/jessiprincey/status/1337252235386949633
Vilka är det som har kommit till? Tycker det ser ut på kartan (uran staternas namn) i twitterinlägget att det är Idaho och Wyoming men är inte säker.
2020-12-11, 07:47
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Några exempel på hur man vet att alla Dominion maskiner nyttjat internet.

Internet 1
Om du tittar på de hearings som varit kommer du att finna vittnesmål från välarbetare som haft problem med Dominion maskinerna och ringt supporten som helt sonika gått in tagit över maskinen, startat om rättat till. Dokumenterat.

Internet 2
Så snart en Dominion maskin kopplas på söker den efter internet per automatik. Det finns loggar som visar på att detta sker var 5 sekund. Dokumenterat.

Internet 3
Trots att internet inte är tillåtet fanns Wifi hotspots riggade i röstningslokalerna. Dokumenterat.

Tack.

1 känner jag till, men det väger tyngre med tekniska logger. Dessutom gällde det nån tablet, inte en röstmaskin? Eller minns jag fel!?

2 vet du vilken hearing detta är? Jag sitter och kollar igenom den från GA igår just nu.

3 känner till!
2020-12-11, 07:56
Medlem
goseigens avatar
Montanas guvernör, Steve Bullock, har också skickat in en inlaga.

https://www.supremecourt.gov/DocketPDF/22/22O155/163482/20201210234950524_22O155%20Bullock.pdf

Sammanfattningsvis säger han så här: hej, vi i Montana körde också med massa poströster i år. Ändå har vi inte blivit anklagade för något i det här fallet. Kan det bero på att republikanerna segrade i delstaten?

Han och flera andra tycker att det vore väldigt skadligt för demokratin i landet ifall SCOTUS ens tog upp fallet, eftersom det kan få folk att tro att det ligger något i konspirationsteorierna.
2020-12-11, 07:57
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Vilka är det som har kommit till? Tycker det ser ut på kartan (uran staternas namn) i twitterinlägget att det är Idaho och Wyoming men är inte säker.
Det är ingen stat som tillkommit. Kartan är till för att förvilla, ses tydligt då man på den blå sidan bara tagit med de anklagade, man har inkluderat även då någon FRÅN en stat lämnat in amicus brief.
Den enda riktiga källan är de stater som lämnat in amicus brief här:
https://www.supremecourt.gov/search.aspx?filename=/docket/docketfiles/html/public/22o155.html
2020-12-11, 07:58
Medlem
EXCLUSIVE: FBI Criminal Probe Tracks 500,000 Counterfeit Biden Ballots in Four Key Battleground States

https://truepundit.com/exclusive-fbi-criminal-probe-tracks-500000-counterfeit-biden-ballots-in-four-key-battleground-states /

c:a 34 min in på podden.

Han pratar också om Texas caset, om hur det ställer saken i ett glasklart ljus.
2020-12-11, 08:09
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
EXCLUSIVE: FBI Criminal Probe Tracks 500,000 Counterfeit Biden Ballots in Four Key Battleground States

https://truepundit.com/exclusive-fbi-criminal-probe-tracks-500000-counterfeit-biden-ballots-in-four-key-battleground-states /

c:a 34 min in på podden.

Han pratar också om Texas caset, om hur det ställer saken i ett glasklart ljus.

Den har varit uppe tidigare - bidra gärna med andra källor om du har.
2020-12-11, 08:19
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Montanas guvernör, Steve Bullock, har också skickat in en inlaga.

https://www.supremecourt.gov/DocketPDF/22/22O155/163482/20201210234950524_22O155%20Bullock.pdf

Sammanfattningsvis säger han så här: hej, vi i Montana körde också med massa poströster i år. Ändå har vi inte blivit anklagade för något i det här fallet. Kan det bero på att republikanerna segrade i delstaten?

Han och flera andra tycker att det vore väldigt skadligt för demokratin i landet ifall SCOTUS ens tog upp fallet, eftersom det kan få folk att tro att det ligger något i konspirationsteorierna.

Ändrade Montana också sina lagar i strid med konstitutionen?
2020-12-11, 08:22
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Ändrade Montana också sina lagar i strid med konstitutionen?

De gjorde samma som de andra staterna eller liknande. Det är ju guvernören som uttalar sig. Han känner förmodligen till vad som händer i hans stat.
2020-12-11, 08:23
Medlem
Citat:
Den har varit uppe tidigare - bidra gärna med andra källor om du har.
Ok det har jag missat, vi får vi vänta och se om det dyker upp mer. Men hans hans källor säger att dom kommer från New York och där har vi ju lastbilsföraren som vittnat om 280 000 valsedlar som försvann. För många incidenter som hänger samman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in