2020-12-11, 00:09
Medlem
28dagar-senares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Och vad har du skrivit då, om jag får fråga? Att SCOTUS måste lägga ned fallet eller döma fördel Texas?

Nej absolut inte, SCOTUS har bara ett val om de inte vill ha ett inbördeskrig, de ska göra vad de ska göra, med andra ord vara högsta bestämmande instanserna i ett land och lyssna på folket, det är så det fungerar.
2020-12-11, 00:09
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
SCOTUS avslår TEXAS begäran (bekräftat via informella kanaler). Ni hörde det här först.
INGEN har några informella kanaler till SCOTUS, så att du skulle ha det är skrattretande. Men det är ju inte så höga odds så du får troligtvis rätt.
2020-12-11, 00:12
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Du kan kanske ha en poäng, men då måste det naturligtvis klargöras innan valet.
Man kan inte komma och klaga på det efteråt bara för att man förlorade (eller det KAN man tydligen, men man framstår bara som en dålig förlorare).

Om alla sköter sig så Hade det gått bra.
Nu verkar inte alla respektera demokratin och väljer att fuska istället.
Att skylla på omständigheter runt pandemin gör bara saken värre.
2020-12-11, 00:13
Medlem
Nixters avatar
"The Biden and Harris administration owes Detroit"
Spännande twitter film av en Detroit demokrat. Varför är Biden Harris skyldiga Detroit något...?

Se filmen:
https://twitter.com/pghowie3/status/1337138069506494465

Cynthia Johnson(D)
https://housedems.com/cynthia-johnson/
2020-12-11, 00:15
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 28dagar-senare
Nej absolut inte, SCOTUS har bara ett val om de inte vill ha ett inbördeskrig, de ska göra vad de ska göra, med andra ord vara högsta bestämmande instanserna i ett land och lyssna på folket, det är så det fungerar.
Döma för Texas mot GA, PA, WI, MI? Ja, det tycker jag med. Ber om ursäkt om jag misstolkar dig. Vi lär få veta i morgon hur det går. Groovy times!
2020-12-11, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Frågan jag ställer mig är varför inget gjorts på FBI tidigare?
Vi skulle slippa den här soppan om koruppte familjefadern Joe aldrig fått ställa upp.

In i WH kommer han inte komma. Den saken är klar.

Jo, därom tvistar de lärde. Kanske behövde vi den hör soppan för att faktiskt inse vidden av korruptionen? Hunter Bidens laptop etc.

Och nej, Joe Biden är inget seriöst presidentmaterial. Det har han aldrig varit. Makten bakom honom ville antagligen bara ha en korrupt nickedocka likt Löfven, skulle jag tro.
2020-12-11, 00:17
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
SCOTUS avslår TEXAS begäran (bekräftat via informella kanaler). Ni hörde det här först.

Vänster-svängen försöker kopiera Nixters kämparglöd.

Kan du länka till din informationskanal?

Även om det är hemligstämplat så lovar jag att inte föra något vidare.
2020-12-11, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Jo, därom tvistar de lärde. Kanske behövde vi den hör soppan för att faktiskt inse vidden av korruptionen? Hunter Bidens laptop etc.

Och nej, Joe Biden är inget seriöst presidentmaterial. Det har han aldrig varit. Makten bakom honom ville antagligen bara ha en korrupt nickedocka likt Löfven, skulle jag tro.

Nu skriver till och med Expressens Mats Larsson om Biden och ger Trump delvis rätt. Hade uppgifterna om åtal mot Hunter kommit ut innan valet så skulle troligen Trump ha fått fler röster.

Citat:
Ingen rök utan eld, heter det.

Nå, det har just börjat brinna kring Hunter Biden.

Det är tur för pappa Joe Biden att nyheten om att en federal åklagare utreder sonen för skattebrott inte blev känd tidigare.

Men det är illa nog som det är.

https://www.expressen.se/kronikorer/mats-larsson/trump-far-revansch-nar-hunter-utreds/
2020-12-11, 00:26
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vänster-svängen försöker kopiera Nixters kämparglöd.

Kan du länka till din informationskanal?

Även om det är hemligstämplat så lovar jag att inte föra något vidare.

Min kanal är inte publik så det finns inget att länka till. Men i vart fall 5 av domarna kommer avslå begäran att höra caset, och därmed så kommer den avslås. Vad slutresultatet blir återstår att se men jag gissar på 9-0.
2020-12-11, 00:29
Medlem
Citat:
Min kanal är inte publik så det finns inget att länka till. Men i vart fall 5 av domarna kommer avslå begäran att höra caset, och därmed så kommer den avslås. Vad slutresultatet blir återstår att se men jag gissar på 9-0.

Tror inte på att SC skulle läcka. Om så hade varit hade oddsen för T-vinst rusat från 19 till 30.
2020-12-11, 00:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Nu skriver till och med Expressens Mats Larsson om Biden och ger Trump delvis rätt. Hade uppgifterna om åtal mot Hunter kommit ut innan valet så skulle troligen Trump ha fått fler röster.

https://www.expressen.se/kronikorer/mats-larsson/trump-far-revansch-nar-hunter-utreds/

Där ser man. Pendeln svänger och svänger. Snart är det Joe själv som utreds, om det nu inte redan sker i det dolda.
2020-12-11, 00:32
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Tråden går ju utför.

Vad är det senaste vi väntar på? Texas stämningen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in