2020-12-07, 20:13
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Har du någon länk till detta tal?
https://www.youtube.com/watch?v=720O_yBLrTs
2020-12-07, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Hur går det då med valhemligheten? Om jag beställer en valsedel med streckkod som jag sedan poströstar med så går det ju att ta reda på vem jag röstade på.

För att du har streckkoden tatuerad i pannan? Eller hur ska man koppla den till dig?
2020-12-07, 20:14
Avslutad
Varför hör man inte mer gnäll från demokraterna eller Biden om att republikanerna försöker förstöra ett demokratiskt val?

Det är liksom ganska tyst. Alla försöker flyta på som vanligt och låtsas som ingenting, som om de hoppas att det ska gå över snart. Märkligt.

Man skulle nästan kunna tro att de inte har rent mjöl i påsen.
2020-12-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
För att du har streckkoden tatuerad i pannan? Eller hur ska man koppla den till dig?
Därför att jag har beställt valsedeln till min bostadsadress.
2020-12-07, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Hur går det då med valhemligheten? Om jag beställer en valsedel med streckkod som jag sedan poströstar med så går det ju att ta reda på vem jag röstade på.

Nej streckkoderna går inte att koppla till en person. Det är enbart för att kunna säkerställa legitimiteten på valsedeln och för att kunna registrera den som avlagd röst så den inte kan användas igen.
2020-12-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Varför hör man inte mer gnäll från demokraterna eller Biden om att republikanerna försöker förstöra ett demokratiskt val?

Det är liksom ganska tyst. Alla försöker flyta på som vanligt och låtsas som ingenting, som om de hoppas att det ska gå över snart. Märkligt.

Förmodligen för att de inte vill spä på rykterna och den ökande polariseringen. De vet att de vunnit, att det inte finns något systematiskt fusk och väntar bara på att den här farsen ska död sotdöden.

"Never argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.
2020-12-07, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det var ett ställe som hade 50 fuskröster som dom körde 10000 gånger genom skanningen. Dom hade eldat upp alla andra röster så alla 500000 röster gick till Biden. 100% till Biden och det är ändå inte
rekordet då ett County hade 700% av rösterna till Biden. Det är inte konstigt att DJT är förbannad.

Mike Pence

Det där är 100% totalt lögn.
2020-12-07, 20:18
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Enligt Steve Pieczenik är det en del av att ränsa upp träsket. Det är inte polisen som utför arresteringarna och undersökningarna utan militären. Det är iof inget man behöver stridsflygplan eller helikoptrar till. En annan sak är att enligt Steve Pieczenik håller Trump på att hämta hem ett stort antal trupper, men till vad?

En annan förklaring kan vara att globalisterna förbereder att ta över USA med militären som upprätthåller lockdowns.

En tredje förklaring är det kommer bli oroligt nu. Då vill du inte ha skvättar av trupper i Somalia och andra "shithole countries".
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-12-07 kl. 20:27.
2020-12-07, 20:19
Medlem
Citat:

Det gnälls rejält om det. Pratas om det hela tiden i amerikanska nyheter.
2020-12-07, 20:21
Medlem
Citat:

Om du vill ha en heltäckande bild av verkligheten kan du inte bara grotta in dig i de som bara visar en ensidig bild av verkligheten. Vidga dina vyer och du skall bli upplyst!!!
2020-12-07, 20:28
Medlem
MEDIA Fact-Check: MSM Caught LYING About Georgia Elections! | Louder With Crowder

Crowder walks us through the abnormal timeline of the Georgia elections and demonstrates how the Media has deceived the public.

https://www.youtube.com/watch?v=hhV5_JlAhZ0&ab_channel=CrowderBits

Korrupta rövhål som sagt.
2020-12-07, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
MEDIA Fact-Check: MSM Caught LYING About Georgia Elections! | Louder With Crowder

Crowder walks us through the abnormal timeline of the Georgia elections and demonstrates how the Media has deceived the public.

https://www.youtube.com/watch?v=hhV5_JlAhZ0&ab_channel=CrowderBits

Korrupta rövhål som sagt.
Media har fört krig mot Trump ända sedan han blev republikanernas kandidat 2016. Varför skulle de ändra sin ståndpunkt nu? När Trump hävdar att republiken är under attack och inför martial law, kommer det heta att han genomför en statskupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in