2020-12-07, 00:25
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Vad innebär det?

Dom har inget register på hur och vartifrån brev rösterna kommer ifrån om ja förstod det rätt, inget bra för demokraterna.
2020-12-07, 00:27
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Om du söker upp fakta om vad rättsfallet och beslutet gäller så är det ett litet lokalt val långt ner på valsedeln om en by ska tillåta öppnandet av ett försäljningsställe för marijuana. Första räkningen blev oavgjord, 262 röster för och 262 röster mot. Vid en omräkning vann för-rösterna med 1 röst, men 3 röstsedlar gick inte att scanna och skrevs därför om för att kunna scannas, men slutresultatet omfattade bara 521 röster, vilket tyder på att de ”skadade” röstsedlarna inte räknats varför omräkningen ifrågasatts. Eftersom det tidigare i tråden varit så viktigt att Team Trump bara har 4 domstolsfall, så bör det noteras att det här caset inte drivits av ”Team Trump” även om de har gått ut offentligt i stor skala med att det är en stor vinst för dem.

Åker Deep state dit på en Coffe shop så ska jag fan börja röka marijuana igen.
2020-12-07, 00:28
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Viktigt här att ni ska vara självkritiska och noggrant analytiska samt leva i verkligheten.
Väldigt lätt att tro på att Trump kommer vinna det här igenom domstol, trots bevis.

Men dessa bevis kanske inte räcker till. Bara säger det! Håll i verkligheten!
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Dominions maskiner har aldrig någonsin använts i Venezuela.

Varför ska vi bortse från maskinerna? De senaste 10-20 sidorna har ju spenderats med att diskutera denna "vote switching" i Georgia. Så jag frågar iterigen, varför tjatar ni så mycket om dessa maskiner och diverse påhittade kopplingar till främmande makter osv? Handräkningen har ju redan bevisat att maskinerna räknade rätt.

Men, jag antar att vi för 20:e gången ska glömma att ni hade helt fel och gå vidare till nästa konspirationsteori som ni har noll bevis för.
Emma, lugna dig nu, alla delar allt som kommer fram, det kommer med saker som är ren skit..
Men vilka hade fel, alla bör vänta och se om någon domare tar tag i detta och vänta på ev dom. Allt som kommer fram är att betrakta som fake innan det godtas i rätten, om vi hade fel eller inte spelar ingen roll.. Vi är inte här för att motbevisa er, utan för att följa detta och dela info, vad som än kommer ut är inget bevis innan domaren godtar det, vi har en massa incidenter that's it..
Avslutad
Citat:
En kille som skriver på twitter att en bekant har hört ett rykte från en kompis som man inte vet var det kommer ifrån, är inte "teknisk bevisning". Det är en konspirationsteori.

Nu skarvar du en smula. Garland Favorito är mannen som läckt uppgifterna.
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
2020-12-07, 00:32
Medlem
Mer bevis...Röstfusk Dominion Georgia + resten av landet.
https://youtu.be/ijtaV5Twf6o
2020-12-07, 00:36
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
https://www.forbes.com/sites/jackbrewster/2020/12/06/mcenany-appears-to-acknowledge-biden-won-presidential-election/?sh=68740d242226

Aut non.

"During the interview Sunday, McEnany also repeated Trump’s call for a special legislative session in Georgia to overturn the results of the election there, a request Gov. Brian Kemp (R-Ga.) has so far refused. "

Blir det inte lite motsägelsefullt om man läser hela storyn?
2020-12-07, 00:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taster987
Mer bevis...Röstfusk Dominion Georgia + resten av landet.
https://youtu.be/ijtaV5Twf6o

Inga fysiska bevis dock!
2020-12-07, 00:38
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Du såg att vi pratade om ifall röster har flippats digitalt?
Det du länkar till är en annan fusk-teori. Du får hålla isär sakerna.

Tror du att röster har "flippats digitalt" enligt en algoritm?
Jag är en medelutbildad, medelintelligent, medelålders vit man som har förstånd nog att skita i att tro en massa saker.. Alla verkar ha satsat miljoner på kandidaterna om man läser i tråden, jag tror på valfusk om det bevisas i rätten, hoppas på Trump endast för att peddon äcklar mig, tvivlar på att han skulle vara värre än Obama eller Hillary som president.. Men allt visar sig tids nog, det är bara 7v kvar till 20e jan, då bör vi veta..
2020-12-07, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Det är förstås fullt möjligt, nästan troligt, att Giuliani har fått Covid med tanke på hur oskyddat han agerat. Men jag tänkte tanken att Giuliani är aningen smartare än Trump och har eventuellt fejkat sin Covid för att kunna lämna den skamliga valfuskscirkusen och rädda några spillror av sitt renommé. Vad tror ni? Långsökt?

Ni förnekar det som för en normalbegåvad individ med sunt förnuft är uppenbart och stämplar det som konspirationsteorier och lägger sedan själva fram den typ av lågvattenmärken som verkligen hör hemma i den kategorien
2020-12-07, 00:44
Medlem
Citat:
Dominions maskiner har aldrig någonsin använts i Venezuela.

Varför ska vi bortse från maskinerna? De senaste 10-20 sidorna har ju spenderats med att diskutera denna "vote switching" i Georgia. Så jag frågar iterigen, varför tjatar ni så mycket om dessa maskiner och diverse påhittade kopplingar till främmande makter osv? Handräkningen har ju redan bevisat att maskinerna räknade rätt.

Men, jag antar att vi för 20:e gången ska glömma att ni hade helt fel och gå vidare till nästa konspirationsteori som ni har noll bevis för.

Dominion använder väll Smartmatic i sin hårdvaru-plattform, vilket har använts i Venezuela. Kolla Trump's senaste tweet, klipp från 2006 kring just detta. Taget från CNN, din favoritkanal
2020-12-07, 00:49
Medlem
Emma18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Nu skarvar du en smula. Garland Favorito är mannen som läckt uppgifterna.
(FB) Valfusk under USA-valet 2020? Rapporterade incidenter.
Så ryktet kom ursprungligen från Garland Favorito, på något sätt hörde Ms. Browning om det och postade det på facebook och sen skrev Rob Hurst om det på twitter.

Fortfarande kvarstår faktumet att det inte finns några oberoende konfirmationer om detta utan bara en enda person som har dragit fram ett halvdussin olika konspirationsteorier om valfusk som nu drog fram ytterligare en till. Utan några som helst tekniska bevis eller konfirmation från de som faktiskt gjorde dessa manuella omräkningar.

Och inte ens han som är ursprungsvittnet har någon förklaring till varför handräkningen gav i princip samma resultat över hela Georgia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in