2020-12-06, 21:57
Medlem
Ventens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Kan du motivera varför?
Visst har det förekommit bevis på valsabotage. Men kommer detta verkligen räcka för att t.ex få GA att bli rött?

Absolut! Det finns klara indikationer som varje ärlig person som fick möjligheten att ta del av informationen skulle förstå att valfusk har skett. USA är inte ett land av enbart pussys och kommunister utan det finns massa starka patrioter också. Tänkande människor köper inte att Trump fick 62 mil röster 2016 och 74 mil röster 2020 och förlorade, mot Biden, som är osmaklig, gjort bort sig, inte kampanjat men ändå skulle överträffat Obamas röster 2008 med över 10 mil?
Så valfusket är ett faktum.

De äkta republikanerna inser att om Biden lägret nu stjäler 2020, varför skulle de någonsin låta någon hota dem igen då i framtiden? Det innebär att om de inte sätter ner foten nu, så är USA inte längre en demokrati, och de finns många som inte går med på detta. Trump har fått stå ut med så mycket skit, att han som semi-narcissist inte heller kommer låta sig gå ner så här, han kommer inte ge sig för han vill ha fyra år till för och göra Amerika till ett bra land igen, för han är en stor patriot.

Slutsats, massa valfusk, massa patrioter som inte kommer acceptera att landet inte är en demokrati längre. Bevis finns i massor.
2020-12-06, 21:58
Avslutad
Citat:
Fråga till er alla:

Ni som tror att det har skett ett valfusk men hejar inte på Trump:
Tror ni att Trump kommer vinna?

Ni som tror att det har skett ett valfusk och hejar på Trump:
Tror ni att Trump kommer vinna?

I början trodde jag att det fanns seriösa, tunga, bevis om valfusk, men nu börjar jag tvivla. Biden är förstås lika korrupt. De stora drakarnas sammandrabbning, och de skiter i folket. Media har en stor skuld i detta, om de hade rapporterat sakligt och neutralt om Bidens affärer skulle han aldrig ha röstats fram som utmanare.

Tror inte Trump kommer att vinna men däremot ställa till så stor skada han förmår i form av uppvigling och masspsykos. Valfusk har säkert förekommit, i vilken omfattning låter jag vara osagt.
2020-12-06, 21:58
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ja, och på rallyt i Georgia som Trump höll sa han "We will win this election."; inte "We are still not defeated...", "We still have a chance..." eller så. "We will win this election" var budskapet. Punkt.

Som sagt, nån kanske vet nåt, precis som när det där bergsäkra uttalandet från Pompeo kom att "it will be a smooth transition to a second Trump term"
Trump har varit orubblig på den punkten! We will win! Och ta-mig-fan om inte allt fler republikaner slutit upp bakom honom. I den där (ofta citerade och förlöjligade) undersökningen nyligen var det ju endast 27 republikanska senatorer, tror jag att det var, som uppgav att Trump förlorat. Två menade att han vunnit. Långt över 200 ville inte svara på detta. Jag tolkar det som att Trump har majoritetens tysta medgivande vad som än komma skall — och faktum är ju att antalet uttalade supporters ökar i antal. Jag tycker i alla fall inte att man kan iaktta något manfall.
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Jag tänker mig att en av de viktigare frågorna nu vore att utreda röstfusket. Men jag tänkte fel, förlåt mig. Ledarna är ofta de lättaste att byta ut, särskilt när det är svåra och viktiga frågor som ett land som USA;s framtid och det handlar om rättvisa val. Det går nog lätt att hitta någon annan.

Men å andra sidan, kan Giuliani inte har gjort så mycket?
Om vi skulle ta och sluta ironisera, leka omvända roller och vända våra respektive argument emot varandra. Låter bra, inte sant?
2020-12-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TextTv
Jag tror inte att trovärdigheten påverkas men visst är det en förlust för Trump att förlora en så tung pjäs när han behövs som mest?

Nej, det är inte någon viktig pjäs. Det är lätt för andra att glida in och snacka lite och hyscha på vittnen och presentera dem och så.
2020-12-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
NEW - #Georgia has a Chinese website featuring Govenor @BrianKempGA
who is asking for investments via a video message.

https://www.georgiabusiness.cn/

https://twitter.com/disclosetv/status/1335688536519888897?s=20
Kemp har inte rent mjöl i påsen. Inte konstigt att Trump på rallyt igår bad Doug Collins utmana Kemp i mellanvalet 2022!
2020-12-06, 22:00
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Alltså, det har gått 3-4 veckor. Lugna sig lite. Det är inte judge Judy på TV.

Lek med tanken att om... Tror du seriöst inte att det då, alltså det största valfusket i västvärlden historia, tar lite längre tid att bevisa och utreda än 3-4 veckor?!
Samma mönster som alltid, man säger ett datum där man ska berätta nått, och sen går det datumet så får vi inget om systemiskt valfusk.
Och sen går det på repeat.

Fascisterna är extremt desperata att de till och med fabricerar bevis då man inte hittar några.
Extremt förutsägbart och nått som jag identifiera redan före det startade.

Var är valfuskbevisen undrar vi, och att vi ska vänta bara berättar om din desperation.
Vi vet redan att det var det säkraste valet i modern historia, och Barr bekräftade detta.
Ni högerextrema och nazister, ni är så lätt genomskådade att det är löjligt.

Ni komemr prata på exakt samma sätt om flera månader, vänta säger ni, snart kommer bevisen, sen står vi där med inget ändå om systematiskt valfusk.
Tror du detta är första gång vi ser detta beteende?
Bara massa tomma ord är det enda vi får.

Så vilket är det nya datumet för valfuskbevisen som vi ska få?
Så vet vet när resetten kommer igen.
2020-12-06, 22:01
Medlem
Citat:
Hur vet man att X antal röster är ogiltiga?
Just nu har man bara hittat misstankar i form av film.
Genom att kontrollera signaturen på kuverten. Hur svårt kan det vara?
2020-12-06, 22:03
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak

Det har dom gjort?
Så signaturen var fel, eller saknas?

Måste det vara en signatur?
2020-12-06, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak

När tycker du att man ska kontrollera det?
2020-12-06, 22:05
Medlem
Citat:
Det har dom gjort?
Så signaturen var fel, eller saknas?

Måste det vara en signatur?
Skämtar du nu?
2020-12-06, 22:05
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Hur vet man att X antal röster är ogiltiga?
Just nu har man bara hittat misstankar i form av film.

Mycket tyder på att fusk förekommit pga av TDS, därav många ogiltiga valsedlar.
Framför allt är det poströster som det fuskats med. BLM och Antifa passar alldeles utmärkt för att organisera detta. Nästan alla fel som uppdagats har varit till Bidens fördel.
Poströsterna har ingen fått gräva i än. Brottet i sig är svårt att dömma någon för, därför är det rimligt att tro det stora antalet ligger där.
Ökat valdeltagande, fler poströster och en lägre andel röster som diskvalificeras tyder på haverister både vid själva utförandet av poströsten och hos kontrollanten.
Allt drivs av TDS.

Edit: Trumps rallys är en folkrörelse som lockar väljare från alla läger, och är ett uttryck för ett enat USA. Inga våldsamheter utan bara kärlek till sitt land.
Senast redigerad av Tok-Frans 2020-12-06 kl. 22:08.
2020-12-06, 22:06
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TextTv
Jag tror inte att trovärdigheten påverkas men visst är det en förlust för Trump att förlora en så tung pjäs när han behövs som mest?
Det beror väl på. PR-mässigt är det ett rätt hårt avbräck inte minst ur mainstreamsynvinkel.

Dock svårt att säga om Giuliani är så omistlig för utredningen per se att hans frånvaro påverkar.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-12-06 kl. 22:11.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in