Dagen upptäkt kom när jag lyssnade på det inledande samtalet i ”Linn 18 år” första film. Hur kom du in på porren? Det var min mamma faktiskt. Hon har spelat in porrfilm tidigare och hade en väldigt positiv upplevelse. Alltså detta väcker så många frågor.
Har hennes egen mamma rekommenderat porren för sin egen 18 åriga dotter eller vad tror vi? Jag menar hon var 18 år då detta spelades in och kunde redan deeptroata kuken riktigt duktig och knulla i röven, kan det vara så att hon blivit upplärd av som egen mamma några år tidigare? Enligt egen utsago såg hon sin första porrfilm som 11 åring, alltså personligen bara älskar jag dessa porrskadade tjejer som dessutom verkar njuta till fullo.
En sak till som slog mig är, vad samtalar dessa om vid familjemiddagen? Typ ”Idag blev jag knullat av två killar och Gud vad skönt det var” och farsan då? Måste vara stolt med både en fru (eller föredetta) samt en dotter som spelat in porr offentligt.
Detta är ju rätt sjukt men tyvärr kan jag inte släppa tanken på om dessa skulle göra ett gangbang eller fyrkant tillsammans. Alltså mor och dotter på riktigt liksom shit vad jag hade kollat!
I denna film
https://xfantazy.com/video/5d5f4c0d8480833dc9f2623a?_gl=1*82y2ps*_ga*dTZJRXhM TFRBSld3U012Q2U3TGxYQ28tMzhwNUEyVWx2LVJydEIyMnN5MX l5UHdZUVlQYVY4cUFMNEdpaWc3UQ.. får vi höra Linns bekännelse sedan kan ni se flera av hennes filmer på samma sida, både från vilde, porrdebut samt analhooked.
Mamman heter joni B, hittade ingen säker sida men finns även hon hos vilde. Vad tror expertpanelen är detta verkligen mor & dotter?