2020-12-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjor
FUP för Mordet i Keillers Park ("Statanistmordet") sökes. Alla länkar i tråden är döda.

Hej. Den finns bara som helhet i arkiven hos Gbg tingsrätt. Nu är det så att jag har mycket av den avfotograferad och kan nog fixa upp de delarna på nån filsida. Den är inte komplett men den innehåller viktiga delar, förhör med de skyldiga och deras polare och tidigare osedda bilder från fallet och sånt.
2020-12-04, 21:44
Medlem
Ninjors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Hej. Den finns bara som helhet i arkiven hos Gbg tingsrätt. Nu är det så att jag har mycket av den avfotograferad och kan nog fixa upp de delarna på nån filsida. Den är inte komplett men den innehåller viktiga delar, förhör med de skyldiga och deras polare och tidigare osedda bilder från fallet och sånt.
Om du kunde ladda upp det du har vore jag väldigt tacksam.
2020-12-04, 23:38
Medlem
nattekniks avatar
Finns det någon vänlig själ som kan lägga upp Fup:en på fallet Nathalie Rönnqvist ? Behövs för ett högskolearbete. (Alla existerande länkar är döda)
2020-12-05, 00:40
Medlem
hum.by.666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av natteknik
Finns det någon vänlig själ som kan lägga upp Fup:en på fallet Nathalie Rönnqvist ? Behövs för ett högskolearbete. (Alla existerande länkar är döda)
FUP:
https://docdro.id/DDoC6Dn
2020-12-05, 10:43
Medlem
nattekniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hum.by.666
FUP:
https://docdro.id/DDoC6Dn
Du är räddaren i nöden. Stort tack.
2020-12-06, 16:17
Medlem
Hej! Tänkte kolla om någon sitter på fungerande länk till FUP:en för mordet i Vänersborg som Jimmy Thim dömdes för?
2020-12-06, 21:19
Medlem
Avengerssons avatar
Söker FUP där två män vid två olika tillfällen hotat att skicka bilder och filmer av en sexuell natur där en annan man medverkar till mannens vänner, familj och chef.

Vid det första tillfället ska man ha krävt mannen på 130000 kronor för att inte sprida materialet, vid den andra tillfället ska den summan ha varit 300000 kronor. Enligt åtalet fanns det en fara att brottet skulle ha fullbordats eftersom männen hade de aktuella bilderna och filmerna till sitt förfogande.

Värmlands tingsrätt
2020-12-06, 21:45
Medlem
Nån som har FUP om Kr*stian Leg*ec och Rob*n Armandt ang matchfixning? *=i
2020-12-07, 11:15
Medlem
gammgubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sudowoodu
Jag har varit i kontakt med Eksjö tingsrätt angående Fallet Bobby och fått höra att kostnaden för FUP i pappersform är 3300 + frakt, någon/några som skulle vilja dela på kostnaden och ta del av fupen? FUPen är på ca 1600 sidor. Isåfall kan ni väl skriva här eller till mig privat. Tänker att isåfall kan jag antingen ta kort på alla sidor och skicka, eller eventuellt kopiera alla sidor och skicka men då blir det en extra kostnad för alla eftersom jag inte har någon skrivare hemma.

Har du provat kontakta polisen i Eksjö? Du kan begära FUP från dem digitalt. Du måste känna till K-numret eller personnummer eller namn på någon inblandad. Troligen finns domen här nånstans och ur stämningsansökan kan nog K-numret härledas. Jag har själv lyckats få fram FUP i digital form från polisen när tingsrätten bara ville skicka i pappersform mot avgift.
2020-12-07, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sudowoodu
Jag har varit i kontakt med Eksjö tingsrätt angående Fallet Bobby och fått höra att kostnaden för FUP i pappersform är 3300 + frakt, någon/några som skulle vilja dela på kostnaden och ta del av fupen? FUPen är på ca 1600 sidor. Isåfall kan ni väl skriva här eller till mig privat. Tänker att isåfall kan jag antingen ta kort på alla sidor och skicka, eller eventuellt kopiera alla sidor och skicka men då blir det en extra kostnad för alla eftersom jag inte har någon skrivare hemma.

Kan ej skicka pm men jag är gärna med och delar på kostnaden.
2020-12-08, 01:56
Medlem
Kan ingen ta fram fup i fallet Malexandermorden från tingsrättsarkiven och fota av den? Vet att det pratats om den flera gånger här.
2020-12-08, 14:35
Medlem
beezinthetraps avatar
Söker fup som fungerar till detta fall

(FB) Mord på Bogg Magnus Andersson i Idre 2016-05-15

Har testat att ladda hem från den tråden men lyckas inte,
står att sidan inte fungerar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem