2020-12-06, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Om det befinner sig fler person i rummet under tiden som Team-Trump hävdar att dessa är ensamma så är det väldigt enkelt att bevisa motsatsen.

Att dra en lögn är enkelt, att påstå något som går att bevisa med filmmaterial är också enkelt, men förutsätter att så faktiskt skett.

Vart är filmen?

Med tanke på att en av de kvinnliga valarbetarna har utsatts för ett antal mordhot sedan videon kom ut är Fulton County nog försiktiga med att visa något slags identiferbara bilder på andra som var med i lokalen, och vars närvaro motsäger Trumpfansens narrativ.
2020-12-06, 15:22
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Det påstås att det var fler personer i rummet under tiden som rösterna räknades under bordet. Vart är filmen som visar dessa människor?

Det finns ingen film, de tar sina argument från leanstories som består av cnn folk och Sterling själv. Men nu glömmer vi att de två Karens satt i vallokalen och ägnade sig av någon räkning och allt vi ser på videon, de finns inga bevis!
2020-12-06, 15:23
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Med tanke på att en av de kvinnliga valarbetarna har utsatts för ett antal mordhot sedan videon kom ut är Fulton County nog försiktiga med att visa något slags identiferbara bilder på andra som var med i lokalen, och vars närvaro motsäger Trumpfansens narrativ.

Tycker du inte då att det vore lämpligt att visa filmen där fler observatörer befinner sig i rummet, så de som nu pekas ut blir rentvådda?
2020-12-06, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Nej han visar det inte, han säger det. Men videon visar att så var inte fallet.
Jag litar definitivt mer på Barron, en tjänsteman i ansvarig ställning på plats, än på något crackpot-vittne på en pro-Trump-hearing.
2020-12-06, 15:24
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Jag efterfrågar samma sak så fråga inte mig.

Sorry, jag läste lite för snabbt.
Medlem
Citat:
Nej han visar det inte, han säger det. Men videon visar att så var inte fallet.

Man tycker ju att det borde finnas en video som backar upp detta om sant
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Och när det tog stopp med argument börjades det med att utmåla personer som sjuka, mentalt instabila etc.

Man måste nog vara mentalt instabil om man tror att valprocessen har som uppgift att lägga ut filmer och förklara för en vad som har hänt i alla små detaljer man ser och hör. Det är bara att ta det till rätten så avgör det. Privatpersoner som anser sig berättigade till filmer eller försvar är inte stabila. Det är en sak.

En annan är att vi ser ju att det inte finns några bevis på valfusk. Än. Det kanske kommer men än så har domstolarna visat att det inte finns.
2020-12-06, 15:25
Medlem
Citat:
Sjåpa dig inte, jag råkade först få med litet mer än de avsnitt jag hade tänkt mig när jag svajpade in den citerade texten men klippte en minut senare ner till det avsnitt jag egentligen var ute efter.

Barron visar tydligt att det inte handlade om något fuffens och att de 3-4 rösträknarna aldrig var ensamma i rummet någon längre stund.

Du litar på vad Barron säger, men kan du visa oss video där observatörer syns? Och att han säger att han gick igenom 14 timmar film på 2 timmar är lustigt i sig.. Att han dessutom är jobbar för Raffenberger.. ja, vad säger man.
2020-12-06, 15:25
Medlem
Citat:
Tycker du inte då att det vore lämpligt att visa filmen där fler observatörer befinner sig i rummet, så de som nu pekas ut blir rentvådda?
Råfilmen från cctv-kamerorna är flera timmar lång och Trumpfansen skulle ändå inte bry sig.
2020-12-06, 15:31
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Råfilmen från cctv-kamerorna är flera timmar lång och Trumpfansen skulle ändå inte bry sig.

Nu är det bara två timmar det rör sig om. Jag lovar dig att vi skulle se varenda minut. Det förstår du ju själv att det är en lögn.

Varför visas inte filmen som skulle debunka historien?

Svar: för att den inte finns.
2020-12-06, 15:32
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hänvisa till lagen är du snäll. Vad heter lagen och vad säger den? Så kan vi prata sen, när det finns något att prata om.
31min in filmen nämns det, lagen i GA säger att observatörer och media om den vill, måste vara på plats vid räkning.. https://www.youtube.com/watch?v=x-7E-71Av0k&ab_channel=SkyNewsAustralia
2020-12-06, 15:32
Medlem
Citat:
Det påstås att det var fler personer i rummet under tiden som rösterna räknades under bordet. Vart är filmen som visar dessa människor?

Gissningsvis finns det en övervakningskamera som inte visar hela rummet. Vad vi har sett kan vi med säkerhet säga inte ger en rimligt heltäckande bild av vad som hänt.
Menar du att det är ett tillräckligt bevis för att valet är riggat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in