Citat:
Ursprungligen postat av
Haddock93
Den där översten på Michigan hearingen sade ju att de hade ljudinspelning av någon som beställde valsedlar från ett kinesiskt tryckeri.
Problemet med detta är bara att det är riktigt svårt att källgranska som privatperson. Dessutom om myndigheter sitter på sådant borde det leda till gripanden och det har ju inte direkt hänt.
Själv tror jag fortfarande att Biden fuskade enbart med de statistiska bevisen som grund. Dessa kan jag reproducera själv från öppna data och förstår dessutom modellen. De kanske inte håller i domstol men övertygar mig.
Sedan är ju problemet att det inte räcker med att ha rätt. Man måste få rätt också.
Sitter man på bra och övertygande bevis och det finns en konstitutionell deadline (alltså 8:e dec och senare 14:e dec) som gör det svårare att få rätt bör man ju lägga fram sina bevis så tidigt som möjligt så att de hinner tröskas igenom domstolarna i tid. Att vänta till sista minuten bara därför att...verkar ju korkat. Är det något man kan säga om TheDonald så är det ju att han kan domstolsprocesser och inte är korkad.
Man måste ju misstänka att teamet kring Trump också övertygats av de absurda siffrorna man såg för brev-röstandet och att de statistiska bevisen är vad de har. Då blir det processande för att förhala medans man desperat letar efter mer hållbara bevis. Risken finns att man aldrig hittar några...
Att militären skulle ta över och utse TheDonald till diktator tror jag inte på. Tror inte ens att han vill det. Däremot jobbar nog både militären och NSA febrilt just nu med att skriva den där rapporten som skall in den 18:e december där alla bevis för utländsk inblandning skall presenteras. Senast då får vi reda på om det verkligen finns något. Bara att hålla tummarna