2020-12-05, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Lin Wood twittrar:

Brian Kemp, Brad Raffensperger, Geoffrey Duncan, Gabriel Sterling.

Remember names. They are ALL going to jail. They are complicit in foreign interference with national election.

They will be joined by many others.

https://twitter.com/llinwood/status/1335269991000797184?s=21

Vad vet han som inte vi vet?
Bland annat anför han att Gabriel Sterling är en "skurk" och en "kommunist":

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/lin-wood-drops-bomb-georgias-gabriel-sterling-calling-communist-crook
2020-12-05, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Jojo, och hur många domstolsbeslut har Trumpeten och hans allierade vunnit i Arizona?
Har ju bara börjat där! I Michigan har man beordrat en "forenic audit" av 22 st Dominionmaskiner, så det börjar väl rulla i Arizona snart också.
2020-12-05, 19:04
Medlem
squeakys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Han är väl informerad.. jobbar sida vid sida med Sidney Powell.

Men likt förbannat förlorar han och Sidney varje gång och blir uppläxad av domarna varje gång.
Citat:
Chief Circuit Judge William Pryor explains. “We agree with the district court that Wood lacks standing to sue because he fails to allege a particularized injury. And because Georgia has already certified its election results and its slate of presidential electors, Wood’s requests for emergency relief are moot to the extent they concern the 2020 election

Då verkar man inte vara så himla välinformerad, eller?
2020-12-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Lin Wood twittrar:

Brian Kemp, Brad Raffensperger, Geoffrey Duncan, Gabriel Sterling.

Remember names. They are ALL going to jail. They are complicit in foreign interference with national election.

They will be joined by many others.

https://twitter.com/llinwood/status/1335269991000797184?s=21

Vad vet han som inte vi vet?

Booom, han vet sjukt mycket mer än vi dödliga människor i medelklassen.
Det oågor säkert sjukt mycket bakom stänga dörrar. Det går rykten att Obama är redan nere i Guantanamo Bay. Samma med att Biden har en fotboja på sig.

Trump spelar 5d chess. Han visste att det kommer bli valfusk därför var han förberedd innan valdagen. Han spelar nu ut msm och demokrater /republikaner för att se vem som är rutten och korrupt. Foxnews lär svettas, barr med,
Vem hade kunnat tro att giuliani, Graham, Ted cruz skulle ställa sig så hårt bakom Trump.
Jag trodde ted Cruz var en ful fisk och korrupt politiker man han kanske fann Jesus och vägen och sanningen. Who knows.
Det känns som vi lever i en reality serie och det kändes något varje dag. Otroligt underhållande.
Spänningen stiger hur allting kommer utspela dig.
2020-12-05, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Nej, jag var tydlig i inlägget.

Att se dem som faktiskt inte kan se verkligheten för vad den är är tragiskt. Även obegripligt, jag förstår inte hur man kan lita på msm överlag, speciellt inte just nu angående valet.

Den totala ignoransen är både sorglig och frustrerande.

Håller tummarna för att du har rätt. Jag har inte tid att sitta och gräva i saker, kommer mer med inlägg som grundar sig i logik och folkvett.

Jag är mer för "the BIG picture" och att DJT tar hem det råder det inga tvivel. Händer det på detta rally så är det mer än välkomnat.
2020-12-05, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldTrummp
Det som är spännande i tider som är är att man oavsett vilken sida man står på glömmer historisk logik. Det går att lära mycket genom att ha lite backspegel. Valfusk är lite som häxjakt/häxbränning. Men kan kanske vän av ordning säga, det var ju bara riktiga häxor som avrättades. Nja jag är tveksam.
2. Vittnen till valfusk talar sanning för det är straffbart att ljuga. Nja, tänker jag igen. Valfusk omvänt då är alltså inte straffbart?
3. När ett mord basuneras ut i MSM ringer mördaren in och erkänner eller mördarna då för det brukar vara rätt många kokosnötter som känner sig kallade.

Lite på lyset nu, Moonshine.

Mike Pence

Många idioter som känner sig kallade till att fiska uppmärksamhet genom provokation med, du är en av dem. Berusad eller ej, allt du skriver är skräp ändå. Hade du bemödat dig att lyssna på de vittnen och experter som uttalat sig så hade du med sunt förnuft förstått att utbrett valfusk har skett. Det är en politisk maktkamp vi bevittnar och sanningen är bara en teknikalitet. En strid mellan folket och högre stånd närmast, och du verkar inte stå på folkets sida.
2020-12-05, 19:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Han som gav senatorerna en lektion i konstitutionen och rättsutrymmet (från hearingen i georgia om jag minns rätt), var väldigt tydlig där:

Man behöver inte hitta mordvapen och kropp, det räcker med att konstantera att personen de fakto inte kan anses vara levande för att gå vidare i processen. Valintegritet är prioriterad.

Så om man hittar misstanke, så räcker detta som bevis?
Om man hittar en film, som i detta fallet, så har Trump vunnit GA?
2020-12-05, 19:11
Medlem
Citat:
Han är väl informerad.. jobbar sida vid sida med Sidney Powell.

Men Sidney Powell fungerar ju inte. Jag skulle säga att hon är minst neurotiskt, något är mentalt fel just nu på henne. Hennes stämningar liknar ju ingenting, men jag antar att hon känner sig ekonomiskt belönad för vansinnesköret.
2020-12-05, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Bland annat anför han att Gabriel Sterling är en "skurk" och en "kommunist":

https://www.thegatewaypundit.com/2020/12/lin-wood-drops-bomb-georgias-gabriel-sterling-calling-communist-crook
Lin Wood är en sabla galenpanna, och det anser även många republikaner.
2020-12-05, 19:13
Medlem
Över 90% av alla Republikanska kongressmän erkänner inte Biden som legitim president. Om Biden tillträder kommer han för evigt bli känd som "den tjuvaktige presidenten som stal valet":

https://www.washingtonpost.com/politics/survey-who-won-election-republicans-congress/2020/12/04/1a1011f6-3650-11eb-8d38-6aea1adb3839_story.html
2020-12-05, 19:15
Avstängd
Smaka-migs avatar
Tycker dessa hearings med Giuliani har varit intressanta specielt den i Georgia där man visade klippet från övervakningskameran. Men Sidney och Linn är ju bara två knäppgökar, går ju inte ta dessa två seriöst.
2020-12-05, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
Tycker dessa hearings med Giuliani har varit intressanta specielt den i Georgia där man visade klippet från övervakningskameran. Men Sidney och Linn är ju bara två knäppgökar, går ju inte ta dessa två seriöst.
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Lin Wood är en sabla galenpanna, och det anser även många republikaner.
Som jag skrev i ett annat utförligt inlägg här så spelar det ingen roll vad Republikanerna anser om Wood, han är nämligen inte Republikan själv och har ingen lojalitet till det partiet. Han är nämligen "independent" och har stöttat bägge partier under åren. Dock är han obrottsligt lojal mot Donald Trump och hans presidenskap, så det är där hans lojalitet ligger och så han bör förstås. Han finns inte där för att hjälpa en massa opportunisiska politrucker, hans finns där för att hjälpa Donald Trump!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in