2020-12-05, 09:38
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrueC
Jag tror att du har rätt i det

Tyvärr är det så, människor blir helt förvridna i skallen av skärmtittandet. Den tar över verkligheten och allt som projiceras i ansiktet på oss där i.
Citera
2020-12-05, 10:30
Medlem
JaffarByn163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edolf
Ny fungerande länk: https://www.youtube.com/watch?v=3a22kacFSjU dock så är denna video klippt, men man ser det man behöver se om man säger så!

Vilket sjukt klipp. 1000 gånger mer stört än man först anat. Kommer definitivt tas bort av YT.
Citera
2020-12-05, 10:33
Medlem
ettuhsalg1s avatar
Fyfan... Man blir ju uppriktigt ledsen när man ser dessa händelser som uppstår då och då. Minns ni han som sköt sin flickvän i magen genom en bok?

Jag vet dock inte om man bara kan blame'a social meda/live stream-culturen. Jag tänker ofta att det är fler människor på jorden och därmed en större mängd idioter (om än samma procentsats), dessa idioter visar dessutom upp sig på ett helt annat sätt idag via internet. Vanliga Svenssons blir alltså exponerad för idioter och WT-handligar på ett helt annat sätt idag och får se sjuka händelser som tidigare hörde hemma i dyfunktionella och socioekonomiskt utsatta boningar. Social media är ju tyvärr också uppbyggt på algoritmer som gynnar dem som skapar engagement, oavsett om det är positivt eller negativt, antar att det triggar idioterna ytterligare.
Citera
2020-12-05, 10:38
Medlem
Behövde bara läsa trådens rubrik för att tänka: Ryssland!
Citera
2020-12-05, 10:53
Medlem
Minns när en annan rysk youtubetard som bankade en tjejs ansikte i bordet framför kameran. Deras fängelser är inte mysiga som tur är..
Citera
2020-12-05, 11:09
Medlem
vancover89s avatar
har anmält video ni har lika mkt respekt för henne som han hade sluta dela länkar
Citera
2020-12-05, 11:10
Medlem
papercut-ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av franticiality
Minns när en annan rysk youtubetard som bankade en tjejs ansikte i bordet framför kameran. Deras fängelser är inte mysiga som tur är..

Dock så är lagarna kring domestic violence väldigt märkliga i Ryssland, så det är inte säkert att det blir fängelse eller ett långt fängelsestraff...
Citera
2020-12-05, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blagylta
Finns sinnessjuka galningar överallt. Enda anledningen till att Aftonkloaken & Schibstedt tar upp detta är att det inträffat i Ryssland.

Nja, handlingen i sig är tillräckligt uppseendeväckande för att folk ska bli intresserade av det.

Kom tillbaka när de skriver något om det ryska coronavaccinet istället.
Citera
2020-12-05, 11:24
Medlem
Rickenbacker69s avatar
Omtänksamt av honom att fixa bevis på att han dödade sin flickvän i alla fall. Det får man ge honom.
Citera
2020-12-05, 11:27
Medlem
TheAlamos avatar
Är nån förvånad när det gäller ryssar? Varje gång jag läser en sån här tråd eller artikel så tänker "shit vad fan är det här då" tills jag får se att det var ryssar och fattar direkt.
Citera
2020-12-05, 11:39
Medlem
Varför försöker inte ens de första vuxna på plats ens med HLR ? Kan det bero på att hon va så nedkyld att de tänkte..... äsch hon måste ju ha varit död i evigheter pga att hon är så jäkla kall i kroppen.
Senast redigerad av Soltorkadetomater 2020-12-05 kl. 11:44.
Citera
2020-12-05, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av franticiality
Tyvärr så är det numera lagligt för mannen att misshandla sin kvinna i Ryssland, till en vid grad då förstås.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in