Citat:
Ursprungligen postat av
fr0g
jag har tänkt på en liknande grej. Musiken t.ex är sjukt överdrivet hypersexuell idag. Tror inte den va det förrut för 40-50 år sen. Ariana grande t.ex. en trendande ”hook” just nu bland ungdomar är
I let him taste it, and now he diabetic
I don't wanna spit, I wanna gulp
I wanna gag, I wanna choke
I want you to touch that lil' dangly thing that swing in the back of my throat…
Det är ju porr kan man väl ändå säga. Dom
Enda bilderna man ser framför sig när man hör dedär är ju kuksug.
Känns inte som de va så, inte ens för typ 10-20 år sen. Spice girls t.ex va väl ändå inte sådär jävla vulgära? Dom körde på jeans o som mest nån glansig dräkt. Ariana grande o company är ju straight up strippor/porrstjärnor allihopa.
Så att man blir nog inte bara porrförstäed av att titta på porr. Porr finns idag bokstavligen talat överallt. Det går inte att undvika. Idag blir man porrförstörd bara genom att existera i samhället oavsett om man får knulla eller inte. Jag knullar min sambo varje dag men känner mig ändå helt fetisherad efter ha lyssnat på P3 till frukost.
Vi har ett samhälle uppbyggt kring sexualitet och andra begär. De som haft tur i livet och ser bra ut och mår bra kan knulla (om de vill) och förstöra sina belöningssystem i längden. Man förstör då totalt synen på människor och blir avtrubbad.
Har sett detta på flertalet sexberoende personer. De är som tomma skal.
Sedan har vi de som inte får något som vänder sig till porren och fastnar där. De får också en helt fel bild på sexualitet och matas med att det ser ut som i porren i samhället vilket det sjukt nog också gör. Dessa incels kommer fastna i psykisk ohälsa och utanförskap tills de tar sina liv.
Översexualitet, ytlighet och porrskador är den främsta orsaken till psykisk ohälsa idag vill jag hävda.
Att sedan knappt ingen använder kondom är ett annat väldigt stort problem och skapat av oss själva och pga att vi inte går igång på sex annars. Kuken slaknar, det blir oskönt. Man får inte samma rus. Det är porrskador.
Inser att människorna var sjuka i huvudet förr i tiden också men idag lider vi mer av sexuella problem och depressioner och skit än någonsin. Adhd diagnoser delas ut till alla trötta människor.
Vi är totalt utmattade och förstörda av ett porrbaserat sexualiserat samhälle fyllt av rus. Även sociala medier bidrar till allt.
Räcker med att öppna tik tok och Instagram så får man sexet slängt i ansiktet med pussy ass wet challenge osv.