2020-12-03, 19:31
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Hej,
kan någon förklara för mig vad detta är:

https://businessweek.to/se-felix-profit/

Man skall visst bli hur rik som helst och bankerna fruktar verktyget. Låter det för att vara bra för att vara sant, så är det nog inte sant.

Men kan någon förklara för mig som inte är insatt vad det är fråga om. Vem tjänar pengar(bitcoinprofit?) och hur?
Citera
2020-12-03, 19:40
Medlem
link71s avatar
Om du vill tjäna pengar på bitcoin så gör konto på en Bitcoin sida, vet ej om man för säga namnet på sidan men förkortning LB.
Såna sidor som du linkade är mest scams.
Lita inte på dom
Du köper bitcoin till ett billigare pris och säljer för mer , folk handlar mest droger så finns gott om köpare.
Mvh
Senast redigerad av link71 2020-12-03 kl. 19:42. Anledning: mer info
Citera
2020-12-03, 19:42
Medlem
Tycker du den sidan ser riktig ut? Försök nå deras startsida. Sen kan du försöka hitta nyheten på Dagens Nyheter som är deras källa. Jag tror det är 100% skitsnack.
Citera
2020-12-03, 19:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrunkenZealot
Hej,
kan någon förklara för mig vad detta är:

https://businessweek.to/se-felix-profit/

Man skall visst bli hur rik som helst och bankerna fruktar verktyget. Låter det för att vara bra för att vara sant, så är det nog inte sant.

Men kan någon förklara för mig som inte är insatt vad det är fråga om. Vem tjänar pengar(bitcoinprofit?) och hur?

Det där är en fejksite, och Felix Herngren är inte tillfrågad om att få användas till detta.
Citera
2020-12-03, 19:55
Medlem
KahlanAmnells avatar
Man tappar fan hoppet om mänskligheten.
Citera
2020-12-03, 20:29
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Man tappar fan hoppet om mänskligheten.

Men vad säger du???? Jag gick in med mina life savings, belånade huset, använde ungarnas sparpengar på detta! Menar du att jag är körd?! 🤔🤔🧐🧐
Citera
2020-12-03, 20:30
Medlem
Är det i snitt varannan månad som någon postar här om samma fake nyheter varje gång?

Klickar TS på "du har vunnit en iphone 13 Max plus" annonser med? Kör ad block så slipper du all reklam. Det är ett tillägg till chrome om du har 0 koll.
Citera
2020-12-03, 20:30
Medlem
https://news.trijo.co/nyheter/sa-tjanar-en-svensk-techmiljardar-pengar-pa-bitcoinbedragerier/
Citera
2020-12-03, 20:35
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extrapris12354
Det där är en fejksite, och Felix Herngren är inte tillfrågad om att få användas till detta.
Känns konstigt om sådana siter får vara kvar någon längre tid. Och frågan är vem som köper detta så illa att de går in med pengar?
Citera
2020-12-03, 20:41
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart
Är det i snitt varannan månad som någon postar här om samma fake nyheter varje gång?

Klickar TS på "du har vunnit en iphone 13 Max plus" annonser med? Kör ad block så slipper du all reklam. Det är ett tillägg till chrome om du har 0 koll.
Brukar inte få reklam och är helt nollad när det gäller bitcoin så var mest intresserad utav fenomenet. Vet inte varför denna kom upp heller, första reklamen jag haft på länge.
Citera
2020-12-03, 20:47
Medlem
link71s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-Heart

Rly @ Chrome???? Google fuckar alla sina användare då dom säljer vidare information... bra va ?
Kör Firefox mest anonym webbläsare efter firefox,
Citera
2020-12-03, 20:49
Medlem
Vill du göra folk rika i Ukraina så lämna personuppgifter och förvänta
dig inte ett tel samtal utan 20 om dagen tills dom har dig på kroken...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in