2020-12-02, 23:31
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Ok. Hur har det fuskats då?

De avgörande bevisen ligger kvar i vallokalerna eller där röster och maskiner förvaras. Något som det juridiska systemet uppenbarligen nekar tillträde.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Hur tänker du här?
Varför vann Trump valet om det inte var legitimt?

Mitt sista inlägg för ikväll.

När man valde att koppla upp rösträkningsmaskinerna mot internet som i sin tur skickade och lagrade röstdatan till utländska servrar så bryter man mot lagen i USA.

Valet var över när ethernet kabeln kopplades in.

Jag är rädd att globalisterna har något grönjävligt in store för amerikanerna och många oskyldiga liv kan komma att gå till spillo.

Alla pusselbitar allt ifrån lagändring och executive orders Trump har rott i land under tiden som sittande president. Att NSA har i realtid följt valet och tillskansat sig all information som behövs för att inte bara kunna bevisa ett valfusk, utan även har bevis för att utöver valfusket så har man brutit mot lagen med servrarna utomlands och datatrafiken som uppstått i samband med detta.

Servrarna i Tyskland: Man kan bevisa att data trafiken i Tyskland ökade med över 30% trots att den större populationen ligger och sover.

Jag är inte orolig över trumps kommande 4 år i vita huset, jag blir orolig när man drar ut på beslutet gällande utlysa "State of emergancy" och låta huvuden börja rulla.

Eller så överreagerar jag på minspel jag noterade under mötet i Georgia och Presidentens korta tal i vita hus.

Och detta hamnar i The Supreme Court där man beslutar att DJT fortsatt kommer vara president i 4 år till.

Kan vara en idé att någon i tråden kollar upp vad UN håller på med just NU.

Natt natt

Natt natt
Senast redigerad av Tankevurpan 2020-12-02 kl. 23:34.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Har du inte hört att USA-vurmarna sedan länge redan trumpetar ut att det inte är en demokrati?

De tror att det finns någon fundamental skillnad mellan republik och demokrati, och förstår inte att det handlar om olika frågor.

Så lät det inte för 80 år sedan när Roosevelt pratade om, "the Arsenal of Democracy", som kom att förknippas med Detroit.

Och det är de som mest högljutt pratar om landsförrädare och vad man bör göra med dem.

USA har sjunkit så otroligt lågt, när olika högerpartisaner tror att USA inte är en demokrati.

Liksom, i vilket annat land tar det en månad för förlorarna att acceptera?

USA är en oligarki. Punkt slut.

Nej. Även The Yong Turks tycker att USA är en oligarki.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Så är det ju. Det finns ju många mordfall där mordet betraktas som polisärt uppklarat, man vet vem mördaren är, det finns starka indicier. Men det avgörande bevisen saknas så mördaren går fri.

Man kan ju jämföra med här valet, vi vet att det har fuskat, mycket indicier på att det har hänt, men avgörande bevis fattas och dom korrupta går fria.

Men i det här fallet är alla indicierna inte ens indicier. Om storleken på valfusket är så stort som dom påstår så skulle det finnas smoking guns åt alla håll i det här läget. Problemet är att valet är ett enormt maskineri och därför har en mängd mindre misstag skett, problemet är nä man tar alla dessa misstag och påstår att dom har med varandra att göra och på det viset försöker visa ett enormt nätverk av fusk när det som finns är mindre misstag eller missföstånd. Dessa små misstag finns i alla så här stora saker och det är inget konstigt med det. När dom hittas så åtgärdas dom och man går vidare med nya regler/hanteringssytem i nästa val.

Det finns inget som kopplar dom olika händelserna och det är det som visar att det inte är ett gigantiskt försök att stjäla valet.
2020-12-02, 23:34
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Uppdatering Nevada

Team Trump lägger en stämning inom kort till Nevada då 40.000pers röstat två ggr.
Marginalen i Nevada är minimal för Biden detta räcker gott för att vända. Svårt för en domstol att vilja acceptera "dubbelröster".

https://www.theepochtimes.com/trump-team-claims-40000-people-voted-twice-in-nevada-to-file-lawsuit_3602039.html

Visste du att en domare i GA nekade Sindy Powell's stämning nyss?
2020-12-02, 23:34
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan

När man valde att koppla upp rösträkningsmaskinerna mot internet som i sin tur skickade och lagrade röstdatan till utländska servrar så bryter man mot lagen i USA.

Du svarade inte på min fråga alls.
Du skrev att Trump vann valet eftersom det inte har gått rätt till?!
Hur kommer du fram till att han vann om det inte var legitimt?
2020-12-02, 23:35
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Tittar på Donald, grymt tal.

Han bygger ett ärende för att förklara krigsrätt/martial law i ifrågasatta städer, om det skulle behövas. Han har rätten som President med ett penndrag.

I händelse av Antifa-BLM-upplopp (Soros betalda) kommer Presidenten att åberopa Insurrection Act of 1807.

En sak är säkert: President Trump har inga planer på att lämna kontoret nästa månad.

Hör nu detta: Alla federala domare kan svära Donald Trump på Presidentposten* igen

*LBJ insvuren av Domare Sarah T. Hughes 22:a November, 1963 på Air Force One.

Gäsp. Absolut ingenting händer av någon betydelse. Trump vaggar ut i januari. Ska vi göra ett virtuellt vad?

Om Trump sitter kvar lovar jag att skriva här med svansen mellan benen. Logga ut från Flashback och aldrig återkomma. Är du med?
2020-12-02, 23:36
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan

Jag är rädd att globalisterna har något grönjävligt in store för amerikanerna och många oskyldiga liv kan komma att gå till spillo.

Alla pusselbitar allt ifrån lagändring och executive orders Trump har rott i land under tiden som sittande president. Att NSA har i realtid följt valet och tillskansat sig all information som behövs för att inte bara kunna bevisa ett valfusk, utan även har bevis för att utöver valfusket så har man brutit mot lagen med servrarna utomlands och datatrafiken som uppstått i samband med detta.

Servrarna i Tyskland: Man kan bevisa att data trafiken i Tyskland ökade med över 30% trots att den större populationen ligger och sover.

Jag är inte orolig över trumps kommande 4 år i vita huset, jag blir orolig när man drar ut på beslutet gällande utlysa "State of emergancy" och låta huvuden börja rulla.

Eller så överreagerar jag på minspel jag noterade under mötet i Georgia och Presidentens korta tal i vita hus.

Och detta hamnar i The Supreme Court där man beslutar att DJT fortsatt kommer vara president i 4 år till.

Kan vara en idé att någon i tråden kollar upp vad UN håller på med just NU.

Natt natt

Natt natt

Bra sammanfattning. Att man drar ut på detta är av vikt dels för att få fram alla "lik" som nu exponerar sig och visar att de sålt sig, men även för att allmänheten skall kunna bygga upp ett förtroende för att detta är rätt väg att gå. Tror som sagt att martial law kommer att gälla i de städer där valet ifrågasatts till att starta med.
2020-12-02, 23:36
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
USA är en oligarki. Punkt slut.

Nej. Även The Yong Turks tycker att USA är en oligarki.

Är det då inte vad du ska skriva?

Efter det finns det väl inte så många fler argument?
2020-12-02, 23:38
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Systemet måste ges en chans att agera, något vi sett motsatsen till hitintills.

Den där akten som Trump skrev under 2017/18 avseenden utländskt påverka på valet. Är det tänkt att Trump skulle dra i gång den på eget bevåg eller ligger ansvaret hos militären?
Exakt. Massiv tystnad och ingen som vill ta i den heta potatisen som vandrar från hand till hand. Mitt intryck är dock att det börjar bränna till nu. Mer än när man slängt in en lawsuit här och en lawsuit där. De här utfrågningarna i Pennsylvania, Arizona och Michigan markerar början på fas två. Nu ska nationens politiker och lagmän med på tåget.
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Tror Trump kör lite PR inför martial law. Fler i hans närhet uppmanar presidenten att införa det.

https://www.huffpost.com/entry/michael-flynn-martial-law-new-election_n_5fc7d3e6c5b6f3fe59724a45
Spännande. Inte alls uteslutet. Som sagt — jag tror att det börjar bli dags att ta till den arsenal med verktyg som presidenten sitter på.
2020-12-02, 23:38
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Verkar som att Sidney Powells "kraken" i Georgia fick tji.
https://twitter.com/marceelias/status/1334207287632781313?s=19

I Wisconsin har det inte gått så bra heller

After pointing out that the complaint was “not verified,” Pepper went to work on the substantive errors, first noting that plaintiffs’ motion stated that that the requested relief was “laid out in an attached order.”

“This language was highlighted and in a larger font than the rest of the motion. There was no order attached,” she wrote.

Powell and Wood also declared that they had filed a motion seeking to file affidavits under seal and requesting an in camera review, stating they had delivered those filings to the Defendants “by mail and FedEx at the following addresses.”

But that apparently didn’t happen.

“No addresses were listed below this statement and no documents were filed under seal. There was no request for in camera review,” she wrote.

Powell and Wood attempted to correct some of their failures Tuesday afternoon by filing another document.

“It appears on the docket as a motion to amend or correct, but the document itself is captioned, ‘Plaintiffs’ Corrected Motion for Declaratory, Emergency, and Permanent Injunctive Relief.’ This motion indicates that the earlier motion was an inadvertently filed draft and acknowledges that the referenced proposed order had not been attached,” Pepper wrote.

https://lawandcrime.com/2020-election/wisconsin-federal-judge-picks-apart-sidney-powell-and-lin-woods-lawsuit-in-brutal-order/
2020-12-02, 23:39
Medlem
Smurfanerlites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Jag kan se det på FB, men det borde nog tas bort eftersom han bara eldar på om saker som han inte har någon bevisning för. Jag anser att det är skrämmande att han står där uppe och fortsätter att tala om enormt valfusk när han som president inte kan få fram någon solid bevisning på vad som skulle vara en jätte operation om den faktiskt fanns.

Det finns bevisning, det finns folks som skrivit under straffskyldighet om det de säger visar sig var en lögn. Sluta titta bara på CNN.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in