Citat:
Ursprungligen postat av
DikT
Hur tänker du här?
Varför vann Trump valet om det inte var legitimt?
Mitt sista inlägg för ikväll.
När man valde att koppla upp rösträkningsmaskinerna mot internet som i sin tur skickade och lagrade röstdatan till utländska servrar så bryter man mot lagen i USA.
Valet var över när ethernet kabeln kopplades in.
Jag är rädd att globalisterna har något grönjävligt in store för amerikanerna och många oskyldiga liv kan komma att gå till spillo.
Alla pusselbitar allt ifrån lagändring och executive orders Trump har rott i land under tiden som sittande president. Att NSA har i realtid följt valet och tillskansat sig all information som behövs för att inte bara kunna bevisa ett valfusk, utan även har bevis för att utöver valfusket så har man brutit mot lagen med servrarna utomlands och datatrafiken som uppstått i samband med detta.
Servrarna i Tyskland: Man kan bevisa att data trafiken i Tyskland ökade med över 30% trots att den större populationen ligger och sover.
Jag är inte orolig över trumps kommande 4 år i vita huset, jag blir orolig när man drar ut på beslutet gällande utlysa "State of emergancy" och låta huvuden börja rulla.
Eller så överreagerar jag på minspel jag noterade under mötet i Georgia och Presidentens korta tal i vita hus.
Och detta hamnar i The Supreme Court där man beslutar att DJT fortsatt kommer vara president i 4 år till.
Kan vara en idé att någon i tråden kollar upp vad UN håller på med just NU.
Natt natt
Natt natt