2020-12-02, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Fungerar varken på Facebook eller Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=720O_yBLrTs

På riktigt skrämmande med att ett tal från USA:s president censureras. Det måste såklart vara uppsåtligt. Detta är riktigt obehagligt faktiskt.

Man är lite nyfiken på vad de i tråden som är emot Trump tycker. Det kan ju inte vara ett sånt samhälle ni vill leva i?

Framtiden känns mörk just nu

Jag kan se det på FB, men det borde nog tas bort eftersom han bara eldar på om saker som han inte har någon bevisning för. Jag anser att det är skrämmande att han står där uppe och fortsätter att tala om enormt valfusk när han som president inte kan få fram någon solid bevisning på vad som skulle vara en jätte operation om den faktiskt fanns.
2020-12-02, 23:05
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Team Trump blir också nekad "discovery" i Nevada, ingen tillgång till signaturer eller röstmaskiner alltså.
https://twitter.com/marceelias/status/1334255168096006145?s=19

Detta låter misstänkt!

Varför skulle dom inte få titta på detta?

Gömmer dom något?
2020-12-02, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LelandPalmer
Fungerar varken på Facebook eller Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=720O_yBLrTs

På riktigt skrämmande att ett tal från USA:s president censureras. Det måste såklart vara uppsåtligt. Detta är riktigt obehagligt faktiskt.

Man är lite nyfiken på vad de i tråden som är emot Trump tycker. Det kan ju inte vara ett sånt samhälle ni vill leva i?

Framtiden känns mörk just nu

PÅ Youtube svamlar han på och uppviglar med sina lögner utan förhinder. Tyvärr.
2020-12-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det tror jag också.

Jag väntar bara tills Nixter ska vakna upp och inse att man kan inte önskedrömma varje dag.

Trots att jag inte delar din politiska syn så tycker jag att det är skönt att det finns folk på Trumps sida som iaf inte har fastnat i hans konspirationsteorier. Jag tackar dig för att du letar efter sanningen här även om den verkar inte vara det utfall du skulle ha önskat.
2020-12-02, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
Verkar som att Sidney Powells "kraken" i Georgia fick tji.
https://twitter.com/marceelias/status/1334207287632781313?s=19
Det gäller alltså bara en enda komponent i Powells långa stämning som man tagit ställning till än så länge. Stämningen består av fler komponenter än så.
2020-12-02, 23:09
Medlem
Citat:
Detta låter misstänkt!

Gömmer dom något?

Jag kan se det iaf på FB, kan du inte se det?
2020-12-02, 23:09
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Detta låter misstänkt!

Gömmer dom något?
Allt dem kommer med är indicier har sagt det länge nu men samtliga Trumpsters får det till bevis, Problemet är bara varje domstol kommer kasta ut dessa stämningar iom dem klarar inte av att visa upp graverande bevis utan det är indicier rakt igenom!
2020-12-02, 23:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det gäller alltså bara en enda komponent i Powells långa stämning som man tagit ställning till än så länge. Stämningen består av fler komponenter än så.
Den är förkastad dags att inse allt som kommer är indicier läs på vad domaren skriver, Man kommer med saker om att man KAN manipulera eller att man kan ha sett något dyl håller inte som bevisvärde!
2020-12-02, 23:12
Medlem
Citat:
Detta låter misstänkt!

Gömmer dom något?

För att de inte kan motivera att de borde få göra det.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Uttalandet är 23 gånger längre på Facebook. Hela talet på 46 minuter handlar om valfusket.

https://www.facebook.com/153080620724/posts/10165908467175725/
Holy shit. Fan vad Trump är samlad, då. Den klart bästa pläderingen för saken hittills står huvudpersonen själv för. Har än så länge fubbat lite och sett 10 minuter i början och fem på slutet, men detta är ruggigt bra PR. Inte minst för att det gäller mer än bara utgången av detta val — fast det har en hel del att göra med vem som ska bli USA:s nästa president. Det säger Trump ungefär ordagrant.
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det sitter en mängd personer på inflytelserika poster i USA och försöker känna efter vart vinden blåser. At välja fel sida kan vara helt avgörande för ens fortsatta karriär. Just nu känns det som Biden med stöd av MSM har ett övertag men hoppas och tror vi börjar närma oss en tipping point och då kommer kappvändarna att snabbt byta sida till Trump.
Delar din känsla!

Det gäller att lirka loss en stor jävla sten och se hur hela bygget störtar samman.
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tankevurpan
DJT vann valet när det stod klart att maskinerna var uppkopplade på nätet och att man kunde konstatera att information skickats till Frankfurt och Serbien bl.a.

Detta strider mot den amerikanska lagen som är skriven specifikt att hantera val med bevisade kopplingar till utlandet.
Hur tänker du här?
Varför vann Trump valet om det inte var legitimt?
2020-12-02, 23:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Hur tänker du här?
Varför vann Trump valet om det inte var legitimt?

Trump vann inte valet.

Wall Street vann.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in