2020-12-02, 01:01
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Hon sade ju även att han fått panik och börjat gråta när han var tvungen att åka ambulans själv (pga Corona).

Då kan man väl för fan åka efter och se till att finnas där! Skit i att snacka med media! När din lillebror gråter, var där för honom istället för att säga till svt att det är ostädat liksom. Du sitter där. Tills allt är bra.

Du kan inte läst så noga. Hon fick inte pga coronarestriktioner. Och det är nog som det ska, känns inte som han skulle tackla covid speciellt bra.
Citera
2020-12-02, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johanhelvete
"Helt uteslutet" har jag inte sagt att det är precis som att det inte är helt uteslutet att en ateist klär sig i burqa. Därmed är sannolikheten större att det är en zigenare respektive en troende muslim som klär sig så.
På 70talet var det modernt med långkjolar ofta i ett tunnnare material. Kan vara en sådan som hängt med genom åren. Man skulle ha en sådan om man gick ut på något dansställe. Kom ihåg att jag sydde en sådan men trivdes aldrig i den så den blev väl använd kanske en gång.
Citera
2020-12-02, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Du kan inte läst så noga. Hon fick inte pga coronarestriktioner. Och det är nog som det ska, känns inte som han skulle tackla covid speciellt bra.

Läs gärna igen...
Citera
2020-12-02, 01:03
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Som inte har pratat med dem på 20 år!

Tänk om sonen vill åka hem?
Ja eller hur?
Vill dö då, menar du?
Mannen har ju själv sagt att han blivit inlåst mot sin vilja.

Du är väldigt korkad må jag säga!
Citera
2020-12-02, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothafoka
Finns ingen bild på mamman

Inte de senare 40-50 utan trådens senare sidor typ 170-sista, minns inte vilken sida exakt.
Citera
2020-12-02, 01:04
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Varför litar du mer på systern?
Kan ju vara det att det inte är hon som hållit honom inlåst!

Flashback begåvningsreserv är framme ser jag!
Citera
2020-12-02, 01:04
Medlem
Citat:
https://m.imgur.com/gallery/3bEECIN
Citera
2020-12-02, 01:05
Medlem
Citat:
(FB) Stockholm 2020-11-29: kvinna har hållit sin son instängd i lägenhet i 30 år
Citera
2020-12-02, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Ja eller hur?
Vill dö då, menar du?
Mannen har ju själv sagt att han blivit inlåst mot sin vilja.

Du är väldigt korkad må jag säga!

Att kalla mig för korkad var väl onödigt?

Jag försöker föra en nyanserad diskussion, du skulle säkert kunna tillföra mycket om du bara tänkte själv istället för att halvcitera Aftonbladet.
Citera
2020-12-02, 01:06
Medlem
Downieandreass avatar
Citat:

https://imgur.com/gallery/3bEECIN
Citera
2020-12-02, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Kan ju vara det att det inte är hon som hållit honom inlåst!

Flashback begåvningsreserv är framme ser jag!

Men sluta nu... så vem som helst som inte är hans mamma skulle kunna säga vad som helst till dig och är därmed trovärdig?
Citera
2020-12-02, 01:08
Medlem
Citat:
Varför litar du mer på systern?

Som sagt, många sitter här och tror att relationer är så lätta. Det finns många komplexa relationer och situationer. Systern låter både arg, förtvivlad och genuint chockad. Jag tror mamman sett till att skapa stora klyftor mellan barnen. Hon har använt sonen för att känna sig behövd och inte ensam på ett psykiskt sjukt sätt. I retur har hon förstört sitt barns liv.

Sonen kommer tids nog att kunna kommunicera vad han vill. Tror till 100% att han och systern kommer att bygga om och upp relationen.

Ingen vill leva som han gjort. Han har nog känt sig extremt ensam. Säkert lider han av psykiska men efter 40 år med en psykisk sjuk mamma. Blir nog livslång terapi. Man får hoppas han får ett liv värt att leva nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in