Citat:
Ursprungligen postat av
Johanhelvete
Vad är det vänliga med att sprida ett offers namn på internet? Om du är intresserad så läs i tråden i stället. Väldigt tröttsamt med lata människor här som ska få allt serverat.
Jag har läst och som du säkert också läst eftersom du läser alla inlägg flitigt fått en förklaring på.
OnTopic: Detta med att systern visste att mamman åkte in på sjukhus. Kan de ändå haft viss telefonkontakt under dessa år? Mamman och systern alltså. Pratat ibland för att kolla läget. Förstår inte hur hon kunde veta om sjukhusbesöket annars.
Enligt syster så hade de pratat i telefon om en litar på det hon sade i intervjun.
Många frågetecken där. Tänker att kvinnan borde ha åkt ambulans till sjukhuset och därmed ej låst ytterdörren. Jag menar, hur ska man annars kunna anta att ytterdörren varit olåst ifall sjukhusbesöket var planerat.[/quote]
Modern kom in till sjukhuset på lördagen enligt grannen, väldigt sällsynt med planerade läkarbesök under helger.
Jag tänker som du, att det borde varit ambulans eller att någon kört henne.
Hur kan då de som hjälpt henne till sjukhuset helt missat misären och sonen?
Alltså känns nästan ambulans uteslutet. Om hon nu inte tagit sig ner och väntat på ambulansen vid entrédörren. Vilket känns långsökt.