Citat:
Ursprungligen postat av
Bertil.Enstoring
Men din imbecill!
Jag försöker inte sätta Sverige i bättre dager!
Jag försökte förklara för dig att man kan inte prata om Norden som referens, och sedan bara välja två av nordens alla länder. Du utelämnade Danmark medvetet för att du vet att det inte ser riktigt lika illa ut då.
Jag försökte då förklara för dig att det är så in i helvete dåligt för Sveriges del ändå, även med Danmarks siffror inräknade.
Det var ett tips från min sida för att du inte skall framstå som en cherrypicker som trixar med siffrorna likt TonyDR.
Det behövs nämligen inte i detta fallet. Poängen är tydlig ändå, och ingen normal person kommer förneka det.
Vill du fortsätta tjafsa om detta mot mig, so be my guest. Men jag är klar med denna diskussion..
När du får hela norden och Baltikum siffror på hur det ser ut så går du felaktigt angrepp och säger att jag försöker utlämna Danmark

Du läser fortfarande inte vad jag skriver och jag säger igen att du hoppade in när jag svarade en annan skribent men lågbegåvad som du är så försöker du hitta andra saker att fokusera på en verkligheten.
Det är bra att du är klar med en här diskussionen. Jag svårt att se någon annan som gör bort sig dom dig. Men jag räknar med att du kommer fortsätta med inkomma med felaktigheter och flytta fokus.
PS Varför har Sverige nästan 3 ånger mer än hela norden och vi ökar för varje dag som går? Har du något svar på det eller måste du titta på kartan och kolla gränser?