2020-12-01, 15:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Edit:
Det første jeg hørte om i denne saken da han ble arrestert, var at «alle i områder visste» at mannen hadde elskerinne, og at «alle trodde» han var den skyldige. Jeg har holdt meg for god til å poste det, fordi det er reinspikka folkesnakk, men når man begynner å rakke ned på et drapsoffer, tenker jeg at jeg har havnet i feil selskap.
Jeg hørte aldri et vondt ord om henne.
Ok! "Høna må du plukke" i ditt eget "selskap" - det er der ryktene kommer fra.
Som noen andre her i tråden skrev; Det kan være at, "Det er ikke som dere tror", blir fakta.
Sånn sett, må du kanskje revurdere om du vil bidra i tråden.

Det er ditt eget ansvar - saken er nemlig ikke løst.
Citera
2020-12-01, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Totalt og fullstendig uberettigede anklager, Det var sjokkerende.
Uberettiget? Nei absolutt ikke.

"Sjokkerende"?!

Du har ikke reagert på den måten som du gjorde nå de hundredevis av gangene jeg og enkelte andre har blitt angrepet av "dine"...

Man blir lei av å bli møtt med personangrep og beskyldninger og løgner fra samme brukere om og om igjen, og det må være lov til å si fra.

Jeg forstår jo at noen av dere som har bestemt dere for hvem som er GM helst vil sitte inne i et ekkokammer dyyyyyypt inne i en tunnell. Og da er jo vi andre i veien for dere her i diskusjonen tydeligvis. Vi som ser en god del lengre.

Det er faktisk helt absurd at du og andre klager på meg når jeg en sjelden gang har sagt fra til den/de som bedriver gjentatte personangrep mot meg og andre. Hvor er din og de andres vilje til å si fra når disse brukerne driver og torpederer enkelte av oss andre her med personangrep inkludert uberettigede anklager?
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-01 kl. 16:25.
Citera
2020-12-01, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Uberettiget? Nei absolutt ikke.

"Sjokkerende"?!

Du har ikke reagert på den måten som du gjorde nå de hundredevis av gangene jeg og enkelte andre har blitt angrepet av "dine"...

Man blir lei av å bli møtt med personangrep og beskyldninger og løgner fra samme brukere om og om igjen, og det må være lov til å si fra.

Jeg forstår jo at noen av dere som har bestemt dere for hvem som er GM helst vil sitte inne i et ekkokammer dyyyyyypt inne i en tunnell. Og da er jo vi andre i veien for dere her i diskusjonen tydeligvis. Vi som ser en god del lengre.

Det er faktisk helt absurd at du og andre klager på meg når jeg en sjelden gang har sagt fra til den/de som bedriver gjentatte personangrep mot meg og andre. Hvor er din og de andres vilje til å si fra når disse brukerne driver og torpederer enkelte av oss andre her med personangrep inkludert uberettigede anklager?

Du prater veldig mye, det skal du ha, men evner ikke å finne noen forklaring eller skal vi si bortforklaring på alle løgnene til TH.
Når det gjelder personangrep, så får du tåle såpass når du aktivt skal gå inn for å ødelegge tråden.
Greit at du kaller det et ekkokammer, men når du faktisk prøver å hindre andre i å diskutere, så tyder det jo på at du har en agenda. At du er en del av TT. Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som står bak. F.eks. dette med at TH skal ha stått å tatt av og på seg hanskene 4 ganger mens han leste brevet, sånn at det på den måten manglet fingeravtrykk der og der. Eller det med at han nøys på klærne til Anne, akkurat der som knehasene er. Først et nys på høyre knehase, og så neste nys til på vensre knehase. Det virker som at du ikke bryr deg om hvor dumt det høres ut, så lenge du klarer å hoste opp med en forklaring. Men når det gjelder løgnene til TH som kom fram i intervjuet, så finner du ikke en eneste bortforklaring, selv ikke noe som høres dumt ut.
Citera
2020-12-01, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Du prater veldig mye, det skal du ha, men evner ikke å finne noen forklaring eller skal vi si bortforklaring på alle løgnene til TH.
Når det gjelder personangrep, så får du tåle såpass når du aktivt skal gå inn for å ødelegge tråden.
Greit at du kaller det et ekkokammer, men når du faktisk prøver å hindre andre i å diskutere, så tyder det jo på at du har en agenda. At du er en del av TT.

Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som står bak. F.eks. dette med at TH skal ha stått å tatt av og på seg hanskene 4 ganger mens han leste brevet, sånn at det på den måten manglet fingeravtrykk der og der. Eller det med at han nøys på klærne til Anne, akkurat der som knehasene er. Først et nys på høyre knehase, og så neste nys til på vensre knehase. Det virker som at du ikke bryr deg om hvor dumt det høres ut, så lenge du klarer å hoste opp med en forklaring. Men når det gjelder løgnene til TH som kom fram i intervjuet, så finner du ikke en eneste bortforklaring, selv ikke noe som høres dumt ut.
Jeg har ikke gått inn for å ødelegge tråden.
Jeg prøver ikke å hindre andre i å diskutere.
Jeg har ikke en agenda.
Jeg er ikke en del av TT og jeg er ikke en del av noe team i det hele tatt!
Du beskylder meg for ting som ikke stemmer og du dikter opp ting!
Dette som du skrev stemmer ikke! "Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som står bak."

Jeg har ikke kalt diskusjonen for et ekkokammer.

Hele innlegget ditt her består av beskyldninger mot meg som ikke stemmer med virkeligheten.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-01 kl. 17:15.
Citera
2020-12-01, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
I den grad dette har vært et problem, har hun nok fått tilbud om hjelp og behandling. Men det betinger at misbrukeren erkjenner at det er et problem. Misbrukeren er ofte den siste til å innse dette problemet. Jeg kjenner til flere med slike problemer, og jeg vil påstå det er høyst uvanlig at noen har fått oppnevnt verge, i alle fall hvis misbrukeren er i en situasjon med ektefelle og barn. Men jeg kjenner til flere tilfeller hvor familien struper kontantstrømmen og inndrar bankkort. Jeg aner ikke om det har vært et misbruk, men det bør kunne snakkes om dette, uten å bli beskyldt for å tråkke AEH ned i søla.
Har det vært et misbruk, har dette påvirka barnas forhold til AEH, og det har garantert ført til konflikter mellom ektefellene. Og for å være ærlig, så reagerte jeg tidlig på flere av bildene av AEH. Hun hadde det samme tomme, nærmest apatiske blikket, som jeg har sett så mange ganger hos rusmisbrukere. Det prates mye negativt om TH og barna, men de kan faktisk ha vært svært tålmodige og tilgitt AEH gang på gang. Nettopp fordi de var så glad i henne!

Evt. tomt blikk tror jeg heller kan forklares med at hun har blitt psykisk utbrendt av THs psykopati.
Deprimert. Hun hadde jo også trykket liker på boken "opp av avgrunnen" av Hall.
Også flere andre jeg har snakket med mener klart og tydelig at TH er psykopat. At han ville hjelpe henne med å styre pengene, og at det er forklaringen på ektepakten, ser jeg på som tull. At hun måtte betale strømregning i S4 bekrefter dette. Dessuten kan hun ruse seg like mye for de 200.000 om hun er 67 år gammel. Dette er en maktsyk og kontrollerende psykopat vi har med å gjøre. Hvilken kone må betale strømregning av sine usle titusen i mnd, når ektemannen har 20 millioner i mnd? Også det at TH ikke kan hjelpe sønnen med egen leilighet når han er nesten 40, blir møtt med svar som at han antakeligvis er rusmisbruker. Han spiller jo musikk, så da må han være rusmisbruker.
Det finnes en rekke andre ting som bekrefter TH gjerrighet.
Det virker som at du litt mellom linjene mener at, eller prøver å få folk til å tro at det er Annes egen feil at TH drap henne.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-12-01 kl. 18:00.
Citera
2020-12-01, 17:14
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Greit at du kaller det et ekkokammer, men når du faktisk prøver å hindre andre i å diskutere, så tyder det jo på at du har en agenda. At du er en del av TT. Du har ingen egen teori om hva som har skjedd. Du har bare teorier/bortforklaringer om hva som IKKE har skjedd. At det IKKE er TH som står bak. F.eks. dette med at TH skal ha stått å tatt av og på seg hanskene 4 ganger mens han leste brevet, sånn at det på den måten manglet fingeravtrykk der og der. Eller det med at han nøys på klærne til Anne, akkurat der som knehasene er. Først et nys på høyre knehase, og så neste nys til på vensre knehase. Det virker som at du ikke bryr deg om hvor dumt det høres ut, så lenge du klarer å hoste opp med en forklaring. Men når det gjelder løgnene til TH som kom fram i intervjuet, så finner du ikke en eneste bortforklaring, selv ikke noe som høres dumt ut.

Saken med handskarna är intressant, fingeravtryck från händer som inte har korona-tvättats värt en 5 minuter i månader, och att ta på och ta av sig handskar gör bara en skyldig när man läser ett sådant brev...

Men någon här som har funderat på om det är en tillfällighet att familjen-H flyttade till SV4 nästan omedelbart efter att THs far dog?

den med knähasarne var rolig då
tvivlar på att det kan hamna där när byksarna bliver vikat så länge det inte är noget extremt, men är först byxorna vikta också då hehe
Senast redigerad av Notteliten 2020-12-01 kl. 17:17.
Citera
2020-12-01, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Saken med handskarna är intressant, fingeravtryck från händer som inte har korona-tvättats värt en 5 minuter i månader, och att ta på och ta av sig handskar gör bara en skyldig när man läser ett sådant brev...

Men någon här som har funderat på om det är en tillfällighet att familjen-H flyttade till SV4 nästan omedelbart efter att THs far dog?

den med knähasarne var rolig då
tvivlar på att det kan hamna där när byksarna bliver vikat så länge det inte är noget extremt, men är först byxorna vikta också då hehe

Bra du tar opp dette med THs far, og at de flyttet rett etter dette. 6 april 1979 døde han, 77 år gammel. 12 april, 6 dager seinere, så kjøper TH eiendom i Sloraveien.
Citera
2020-12-01, 18:30
Medlem
Citat:
Bra du tar opp dette med THs far, og at de flyttet rett etter dette. 6 april 1979 døde han, 77 år gammel. 12 april, 6 dager seinere, så kjøper TH eiendom i Sloraveien.

Noen som vet hvordan han døde?
Citera
2020-12-01, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Ok! "Høna må du plukke" i ditt eget "selskap" - det er der ryktene kommer fra.
Som noen andre her i tråden skrev; Det kan være at, "Det er ikke som dere tror", blir fakta.
Sånn sett, må du kanskje revurdere om du vil bidra i tråden.

Det er ditt eget ansvar - saken er nemlig ikke løst.
Det var ikke fra «mitt selskap»😌
Tar uansett folkesnakk med en lastebil med salt. Kan like gjerne være et eksempel på hvor lite man bør vektlegge rykter. Det er heldigvis bevis man går for🤗
Citera
2020-12-01, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Spennende å se om følgende nyhetssak i fra 22.11 i år kan bidra til en oppklaring. Kanskje ble den «geniale» kryptoplanen til disse «kidnapperne» deres egen vei bak lås og slå.

Kryptoanalyseselskapet CipherTrace kunngjorde fredag ​​at det hadde arkivert to patenter for teknologi som er i stand til å spore transaksjoner for personvernmynt Monero (XMR).

I en fredagsblogg fra CipherTrace opplyser firmaet at patentene vil inkludere rettsmedisinske verktøy for å utforske Monero-transaksjonsflyt for å bistå i økonomiske undersøkelser, statistiske og sannsynlige metoder for å score transaksjoner og gruppere sannsynlige lommebokseiere, samt visualiseringsverktøy og måter å spore stjålet eller ulovlig brukt XMR.

Klarer de å knekke dette kryptorigget så vil jeg tro at «the game is up» for TH, VE og RU.
Ja, det er veldig spennende, og takk for at du postet det👍 Jeg har vært inne på det tidligere også. Det er litt vanskelig å finne ut av om det kan brukes i dette tilfelle. Etter hva jeg leste meg frem til, var det enklest hvis det var gjort feiltrinn i oppsettet av Monero. Man kan klamre seg til håpet om at feil er begått.
Citera
2020-12-01, 18:49
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

Ajdå. Vad är det GW brukar säga? Blixten kan visst slå ner på samma ställe två ggr, men då kollar man upp det.

(Sån där digital polisiär investigativ beredskap? : ”Molnet-polis” — nedstiger när programvaran varnar i sannolikhetsfältet).

Fjelhamar har visst sällsport mycket elektriska urladdningar. Mer än man kanske trodde. Eget kraftverk i underjordiska tunnlar som drar till sig ovädersmoln? Eller mer bara dålig karma?

Dags att kolla upp den här farbrorn..!
Senast redigerad av Lonnrot 2020-12-01 kl. 19:34.
Citera
2020-12-01, 19:21
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

tänkt att det kan vara mycket som hände innan de kom till Lørenskog som betyder något i det här fallet...

Citat:
Ursprungligen postat av 960
Noen som vet hvordan han døde?

Nej, jag har bara minnesord om honom så jag vet ingen dödsorsak...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in