Citat:
Ursprungligen postat av
Hellsculls
I den grad dette har vært et problem, har hun nok fått tilbud om hjelp og behandling. Men det betinger at misbrukeren erkjenner at det er et problem. Misbrukeren er ofte den siste til å innse dette problemet. Jeg kjenner til flere med slike problemer, og jeg vil påstå det er høyst uvanlig at noen har fått oppnevnt verge, i alle fall hvis misbrukeren er i en situasjon med ektefelle og barn. Men jeg kjenner til flere tilfeller hvor familien struper kontantstrømmen og inndrar bankkort. Jeg aner ikke om det har vært et misbruk, men det bør kunne snakkes om dette, uten å bli beskyldt for å tråkke AEH ned i søla.
Har det vært et misbruk, har dette påvirka barnas forhold til AEH, og det har garantert ført til konflikter mellom ektefellene. Og for å være ærlig, så reagerte jeg tidlig på flere av bildene av AEH. Hun hadde det samme tomme, nærmest apatiske blikket, som jeg har sett så mange ganger hos rusmisbrukere. Det prates mye negativt om TH og barna, men de kan faktisk ha vært svært tålmodige og tilgitt AEH gang på gang. Nettopp fordi de var så glad i henne!
Evt. tomt blikk tror jeg heller kan forklares med at hun har blitt psykisk utbrendt av THs psykopati.
Deprimert. Hun hadde jo også trykket liker på boken "opp av avgrunnen" av Hall.
Også flere andre jeg har snakket med mener klart og tydelig at TH er psykopat. At han ville hjelpe henne med å styre pengene, og at det er forklaringen på ektepakten, ser jeg på som tull. At hun måtte betale strømregning i S4 bekrefter dette. Dessuten kan hun ruse seg like mye for de 200.000 om hun er 67 år gammel. Dette er en maktsyk og kontrollerende psykopat vi har med å gjøre. Hvilken kone må betale strømregning av sine usle titusen i mnd, når ektemannen har 20 millioner i mnd? Også det at TH ikke kan hjelpe sønnen med egen leilighet når han er nesten 40, blir møtt med svar som at han antakeligvis er rusmisbruker. Han spiller jo musikk, så da må han være rusmisbruker.
Det finnes en rekke andre ting som bekrefter TH gjerrighet.
Det virker som at du litt mellom linjene mener at, eller prøver å få folk til å tro at det er Annes egen feil at TH drap henne.