2020-11-30, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Vaknar och det första jag läser i sängen är att "Vaccinationer kan komma innan Jul". Är de sjuka i huvudet? Regeringen? Nu skulle det komma i februari. Och nu innan Jul?? Jag är riskgrupp och kommer icke ta ett vaccin förns efter sommaren 2021.

De har nog riktig jävla panik i Regeringen!

Vilken tidning läser du idiot? Står inte i någon om det.
Citera
2020-11-30, 08:32
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerka11
Jo du verkar ju kunna det mesta om det mesta så det tvivlar jag inte på!
Om jag säger så här: alla t.o.m. vissa med tvåsiffrigt IQ kan nog uppskatta antal IVA-patienter med COVID19 2015-2019.

Den stora frågan är om du kan det.
Citera
2020-11-30, 08:33
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Covidexpert666

Fick det som notis i Upday, de absolut viktigaste nyheterna varje dag. Din förbannade jävla idiot.
Citera
2020-11-30, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Covidexpert666
Det är en rubrik även på Omni.se
Citera
2020-11-30, 08:48
Medlem
Amazing-Graces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagelskur
Regeringens krischef: Vi får leva med viruset hela 2021
https://www.expressen.se/nyheter/regeringens-krischef-vi-far-leva-med-viruset-hela-2021/

Så upplyftande.

Ett försök till en positiv inställning skulle mentalt underlätta för folk att kämpa med restriktionerna och de åtgärder vi har - om man åtminstone TROR att det finns en lättnad någonstans nästa år.
Citera
2020-11-30, 08:52
Medlem
allt.o.ingets avatar
Fullkomligt orimligt med restriktioner hela 2021 trots vaccin mot ett relativt harmlöst virus! Då inser man att det ligger mer bakom än själva viruset. Men den misstanken har jag haft länge. Det handlar om makt och kontroll över människor.
Citera
2020-11-30, 08:52
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Vaknar och det första jag läser i sängen är att "Vaccinationer kan komma innan Jul". Är de sjuka i huvudet? Regeringen? Nu skulle det komma i februari. Och nu innan Jul?? Jag är riskgrupp och kommer icke ta ett vaccin förns efter sommaren 2021.

De har nog riktig jävla panik i Regeringen!

Vad snackar du om?
Om bolagen börjar leverera under december, så är det nog bäst att börja vaccinera direkt.
Vi kommer inte ha plats att lagerhålla miljontals doser.
Om du är lågbegåvad och inte vill ha din dos, så är det nog många som är glada om dom kan ta den istället..

Vad menar du med ”panik”? Man hanterar inkommande leveranser..
Citera
2020-11-30, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Om jag säger så här: alla t.o.m. vissa med tvåsiffrigt IQ kan nog uppskatta antal IVA-patienter med COVID19 2015-2019.

Den stora frågan är om du kan det.
Du är ju trådens stjärna! Va inte blyg nu, är man bäst så är man!

Jodå jag har 3-siffrigt IQ och jag kan gissa, men här var det någon stolle som ställde en fråga om hur många som hade corona på iva under perioden 2015-2019 och avseende det finns ingen som har svaret. (förutom du såklart!). Med tanke på hur värdelös covid PCR-testen verkar vara är samt att väldigt många säger att d haft corona långt innan det blev officiellt så finns åtminstone en stor osäkerhet.
Citera
2020-11-30, 08:56
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
Vad snackar du om?
Om bolagen börjar leverera under december, så är det nog bäst att börja vaccinera direkt.
Vi kommer inte ha plats att lagerhålla miljontals doser.
Om du är lågbegåvad och inte vill ha din dos, så är det nog många som är glada om dom kan ta den istället..

Vad menar du med ”panik”? Man hanterar inkommande leveranser..

Så du kommer gladeligen vaccinera dig nu i December, innan jul? Aldrig fått fram ett sådant snabbt vaccin. Biverkningarna kan få narkolepsi att vara rena drömmen!
Citera
2020-11-30, 08:57
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerka11
Du är ju trådens stjärna! Va inte blyg nu, är man bäst så är man!

Jodå jag har 3-siffrigt IQ och jag kan gissa, men här var det någon stolle som ställde en fråga om hur många som hade corona på iva under perioden 2015-2019 och avseende det finns ingen som har svaret. (förutom du såklart!). Med tanke på hur värdelös covid PCR-testen verkar vara är samt att väldigt många säger att d haft corona långt innan det blev officiellt så finns åtminstone en stor osäkerhet.
Det finns det inte och jag känner mig lite äventyrlig här på morgonen och gissar noll!

Alltså inga COVID19-patienter på IVA mellan 2015-2019.
Citera
2020-11-30, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Det finns det inte och jag känner mig lite äventyrlig här på morgonen och gissar noll!

Alltså inga COVID19-patienter på IVA mellan 2015-2019.

Är deg förklaringen till varför det var lika många på iva då som nu?

Covid är en bluff?
Citera
2020-11-30, 09:03
Medlem
kazangass avatar
För första gången på länge under pandemin blev jag överraskad...
Regeringen förbereder sig för att pandemin kommer att vara en faktor till och med 2022, trots att det mesta pekar på att ett flertal vaccin kommer att finnas tillgängliga under 2021.

Folket ska även vara beredda på att restriktionerna kommer att hållas på plats till och med 2022.
Här finns en okänd faktor begraven.

Antagligen kommer man att inte massvaccinera svenskar på bred front.
Kan detta bero på signaler om att vaccinet inte kommer att finnas tillgängligt för svenska myndigheter?
Senast redigerad av kazangas 2020-11-30 kl. 09:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in