2020-11-26, 11:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Många trånga åsiktskorridorer på Hisingen verkar det som

Men Ölstugan Kville är en bra värmarpub.

Fast chockrosa hår är inte en åsikt. Det är efterblivet.
Citera
2020-11-26, 21:11
Medlem
girigfans avatar
Var ganska många på mig men det gick till och med sämre än vad jag förutspådde om ifk gbg. Några insatta som ser framgångspotential eller är det bara att vänja sig vid att klubben kommer vara ett latent mittenlag i bästa fall slåss om några topplaceringar lite då och då?
Citera
2020-11-26, 21:42
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Fast chockrosa hår är inte en åsikt. Det är efterblivet.
Skojade bara. Det skulle inte direkt flyga i Djurgårn heller. Om inte typ Badji el dyl person skulle dykt upp så.
Citera
2020-11-26, 23:00
Medlem
Ovcharkas avatar
Rosa hår i all ära, men han gjorde det inte ens snyggt. Han blekte sönder håret och sprutade på rosa färg. Ser för jävligt ut. Jag tror inte han är gay - jag tror han är efterbliven. Kanske gay också, men framförallt efterbliven.

Nöjd sitter han nu och roas över alla kommentarer. Men vem roas om folk tycker en beter sig som ett mongo.

Fakta är att han inte hade fått se ut sådär i Djurgårn. Ett jävla under att Mange kom undan med sin landing-strip på huvudet.
Citera
2020-11-26, 23:50
Medlem
Engelsk-Svenskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Fakta är att han inte hade fått se ut sådär i Djurgårn. Ett jävla under att Mange kom undan med sin landing-strip på huvudet.
Mange hade väl håret så bara för att håret höll på att försvinna.
Citera
2020-11-28, 17:25
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av girigfan
Var ganska många på mig men det gick till och med sämre än vad jag förutspådde om ifk gbg. Några insatta som ser framgångspotential eller är det bara att vänja sig vid att klubben kommer vara ett latent mittenlag i bästa fall slåss om några topplaceringar lite då och då?

Det känns som hela den klubben behöver genomgå ett stålbad och hitta tillbaka till sin identitet igen. Lär bli ett par år med tråkiga placeringar och kräftgång. Kan inte vara kul att se och känna att lilla Häcken joggat förbi en, som för bara 15-20 år sen var en obetydlig icke konkurrent.

Potentialen och förutsättningarna finns om rätt kapten styr skeppet.
Citera
2020-11-28, 17:40
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Det känns som hela den klubben behöver genomgå ett stålbad och hitta tillbaka till sin identitet igen. Lär bli ett par år med tråkiga placeringar och kräftgång. Kan inte vara kul att se och känna att lilla Häcken joggat förbi en, som för bara 15-20 år sen var en obetydlig icke konkurrent.

Vad tror du om att Selmani flyttar hem? Kommer han få spela så mycket som han kräver?
Citera
2020-11-28, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vad tror du om att Selmani flyttar hem? Kommer han få spela så mycket som han kräver?

Man kan ju hoppas som utomstående och oddsen är väl inte speciellt höga på att han kommer hem om Daniel & co delar den önskan många av oss har. Jag fick dock intrycket i en intervju med pågen att det kanske finns en del bitterhet mot MFF.

Alltid kul med spelare som har anknytning till klubben än alibi spelare från Häckens bänk.
Citera
2020-11-28, 17:55
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Man kan ju hoppas som utomstående och oddsen är väl inte speciellt höga på att han kommer hem om Daniel & co delar den önskan många av oss har. Jag fick dock intrycket i en intervju med pågen att det kanske finns en del bitterhet mot MFF.

Alltid kul med spelare som har anknytning till klubben än alibi spelare från Häckens bänk.

Jag tror att han går till Hammarby om de kan lösa honom från Varberg. De hade försökt i somras sägs det men Bois nekade till budet.
Citera
2020-11-28, 17:59
Medlem
Citat:
Jag tror att han går till Hammarby om de kan lösa honom från Varberg. De hade försökt i somras sägs det men Bois nekade till budet.

Vad lär hans summa ligga på? Varberg kommer gå ut hårt till en början sen inse att de 5-7 mille man erbjuds är ett viktigt tillskott till den lilla pungen.
Citera
2020-11-28, 18:12
Avslutad
Citat:

Citat:

Vi skulle behöva få in lite mer pengar för att göra ett nollresultat i år. Skit i Selmani och lägg dom 10 miljonerna på Yasin istället!? Han har ju ändå varit med i så många år nu så erfarenheten finnes och man vet vad man får ut av honom. På plussidan ligger ju dessutom alla hyllningar från experter och kommentatorer som ger positiv uppmärksamhet till klubben. Slå till nu!
Citera
2020-11-28, 18:14
Moderator
vfs avatar
Citat:

Så är det, det har skötts mindre bra i ett par år nu. Det måste till en förändring. På sikt tror jag att Blåvitt måste ta det lugnare och tillsätta ledare som står för kontinuitet. Kombinera detta med en trupp som består av gamlingar, Pontus, Jakob och Bjärsa och spelare från akademin.

Det viktiga är att vara beredd på några magra år för att bygga på sikt, acceptera några medelmåttiga placeringar i stället för att värva in dyrt, enda receptet för överlevnad i det långa perspektivet.
Blåvitt är trots allt det laget som har längst oavbruten svit i allsvenskan, det förpliktigar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in