2020-11-27, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Instämmer, är verkligen underbart att se hur Trump nu demonterar en hel del förrädare i sina egna led, och att inte glömma bort dagens extermination av Kissinger och Albright Burn in hell rats

Snart är big-tech på tur!

Det är på tiden allt fifflande, fuskandet och korruption får stå till svars. Detta valet i USA oavsett vem som vinner är en vinst för mänskligheten. Korrupta MSM världen om har poppat ur marken och visat sina ansikten, Twitter och Facebook står på tur till galgen då de överträtt sina befogenheter med mil och section 230 bortagandet kommer att vara en vinst för mänskligheten undan den "nya nazismen" som "vänstern" (kommunismen, totalitära staten, narcissisterna) står för. Säg vad man vill om Trumps sätt att prata men han är en oerhört intelligent person som vet hur man spelar shack likt en legend i flera dimensioner samtidigt. Han är just nu den bästa krigaren mänskligheten och friheten haft på många många år.
2020-11-27, 23:14
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
(1) Källa på hur detta skulle vara "bevisat bortom rimligt tvivel", tack!
(2) No offense, but what the hell has any Archbishop got to do with the presidential election?!?

1 Det finns redan i tråden men här får du igen https://youtu.be/vfBD0JpeKEw
2.Det hade du förstått om du hade läst brevet eller lyssnat på klippet jag skickade. JÄVLIGT MYCKET!
Brevet i pdf format
https://insidethevatican.com/wp-content/uploads/2020/10/Open-Letter-to-POTUS.pdf
Senast redigerad av TheOldOneKnows 2020-11-27 kl. 23:20.
2020-11-27, 23:15
Medlem
frdks avatar
Citat:
BREAKING - Resolution draft **disputing the 2020 General Election statewide contest results** in #Pensylvannia released.

https://twitter.com/disclosetv/status/1332444553119457281?s=20

Roliga är att det är bara första swing state som man haft en public hearing på.
vad jag vet så väntar 4 eller 5 till.. blir inte mycket kvar av valet om det ska fortsätta såhär.
2020-11-27, 23:16
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Roliga är att det är bara första swing state som man haft en public hearing på.
vad jag vet så väntar 4 eller 5 till.. blir inte mycket kvar av valet om det ska fortsätta såhär.

Ja..På måndag är det dags för hearing i Arizona. Missa inte det!
2020-11-27, 23:19
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Querner
Har du lika svårt att se förekomsten av fusk i presidentvalet?

Jag har läst rätt så mycket som det länkats till här, när det nu länkas…, och nej, jag ser inget som pekar på fusk- ett omfattande, systemsätt fusk. Just nu är det bara bortspilld tid.

Det är rent konspirationssnack att msm inte skulle ta ett scoop som ett gigantiskt valfusk. Hitintills har inge hållit. Men jag kan ju ansluta mig till er och säga "vi får vänta och se.".
2020-11-27, 23:20
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eastmancolor
Damen kan mena en hel massa saker men det ovan beskrivna är en statskuppsorienterad utopi i sammanhanget; elektorerna utses av resp parti och påståendet om valfusk - hur tramsigt detta än är - skulle möjligen kunna påverka antalet elektorer från en viss stat inte vilka individer elektorerna är.
Jag redogör bara för vad hon säger (hon ser även bra ut och är karismatisk i rutan).

Jag tror dock att prio ett för Trump-kampanjen i nuläget är att försöka påverka delstatsförsamlingarna. Om en eller två faller för det ligger det i "farans" riktning att fler följer efter. Ur Bidens synvinkel, alltså. Det är emellertid oroväckande spretigt på Trump-fronten i dagarna. Han är trots allt POTUS, men hans motståndare är legio. Lite Seelowhöjderna, april 1945, över det hela. Jag misstänker dock att målet är att förhala allt efter bästa förmåga. Den 14 december smäller det — om inte efter nyår. Fasten seatbelts.
2020-11-27, 23:21
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Fast det var republikanerna och Donald Trump som nominerade Stephanos Bibas och sedan röstade fram honom i senaten.

https://en.wikipedia.org/wiki/Stephanos_Bibas

Ett citat från Bibas som är en Donald Trump domare:

Ps. Hahahohohihi. Vi skattar åt de desperata nazisterna på Flashback.

Ja, det är faktiskt rätt kul att läsa deras upphetsade alster.

Alla 3 domare i den federala domstolen var republikaner. Ingen av domarna var demokrat.
Det ska bli jättekul att höra Trump och alla trumpeter skrika att HD tillhör ”the swamp” när de inte går Trump till mötes. Vad kommer han säga? ”Efter allt jag gjort för det här landet? För de här domarna?” ”Ingen har någonsin givit domstolen så mycket makt som jag.” ”Dom ha blivit korrupta!” ”Drain the swamp”
2020-11-27, 23:26
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
I ett "normalt" riggat val så erkänner sig förloraren sig besegrad dagen efter, och då behöver de inte ens räkna klart.. räcker med vad som kommit in tills dess, dvs det digitala flippandet.
Nu var det så illa i florida att man fick göra alla desperata "tillägg" som kunde nås för att säkra marginal .. varför det var så klumpigt genomfört.

Hade det varit mycket större diff så hade det säkert fungerat, är dyrt och svårt ändra nått utan hårda bevis framför sig, men en kombination av trump + situationen i florida och mystiska nummer kl 4 på natten öppnade pandoras ask
Man räknade nog kallt med 1) dåliga siffror för Trump från start och 2) att Trump skulle ge sig. Man måste naturligtvis ha haft falska röstedlar i beredskap för säkerhets skull. Inget man drar fram ur rockärmen bara så där. Storskaligt fusk med pappersröster är inget man genomför i en handvändning.

Man får betänka att media varit förbluffande påstridig i sitt samfällda insisterade på att Biden vunnit valet. Jag tror att man hoppades på att kunna kuppa valet så snabbt att oppositionen inte skulle hinna formera sig. En sorts blitzkriegtaktik.
Senast redigerad av Blot-Sven 2020-11-27 kl. 23:30.
2020-11-27, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Pennsylvania Senator Mastriano
Exponerar valfusket Statens egna hemsida

Utsända poströster: 1.462.202
Inkomna poströster: 2.589.292

https://twitter.com/SenMastriano/status/1332398733401591808

Jag betvivlar att den där är från PAs egna hemsida. Det ser ut som en screenshot från Excel. Till det här valet begärde runt 3,1 miljoner ut en förtidsröstsedel och 2,6 miljoner av dem kom in som röster enligt de siffror som PA officiellt publicerat. (Enligt favoritkällan här, Twitter, så är de 1,5 miljonerna begärde förtidsröster som Mastriano visade en uppgift tagen från ett tidigare val.)
2020-11-27, 23:28
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
Citat:
BREAKING - Resolution draft **disputing the 2020 General Election statewide contest results** in #Pensylvannia released.

https://twitter.com/disclosetv/status/1332444553119457281?s=20

Oj dom var snabba! Dom listade många oegentligheter och avslutade med detta!

Citat:
THEREFORE, be it RESOLVED that the Pennsylvania House of Representatives—

1. Recognizes substantial irregularities and improprieties associated with mail-in balloting, pre-canvassing, and canvassing during the November 3, 2020 election; and

2. Disapproves of the infringement on the General Assembly’s authority pursuant to the United States Constitution to regulate elections; and

3. Disapproves of and disagrees with the Secretary of the Commonwealth’s premature certification of the results of the November 3, 2020 election regarding presidential electors; and

4. Declares that the selection of presidential electors and other statewide electoral contest results in this Commonwealth is in dispute; and

5. Urges the Secretary of the Commonwealth and the Governor to withdraw or vacate the certification of presidential electors and to delay certification of results in other statewide electoral contests voted on at the 2020 General Election; and

6. Urges the United States Congress to declare the selection of presidential electors in this Commonwealth to be in dispute.
2020-11-27, 23:29
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Svar: Det är redan bevisat, alla nyckelstater har redan låst in resultatet. Ämnar Trump hålla sig kvar i Vita Huset med våld?

”Stand down and stand by!”

Jag tror absolut att han kommer fortsätta att driva på sina enfaldiga stödtrupper att använda alla medel för att ”skydda sitt land”. Det är så retoriken låter hos aspirerande diktatorer.
2020-11-27, 23:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DogDog
Haha han har ju totalt fel PA hade ju 3088000 beställda poströster.

Du har fel!

Citat:
Ursprungligen postat av TheOldOneKnows
Beställda är inte samma som utskickade. Många beställda skickas inte ut för de har inte rätt att rösta.

Exakt. Team Trumps siffror redovisar hur många poströster som faktiskt skickades ut, jämfört med hur många poströster som räknats. Alltså, åter igen, inte hur många som skickades in, utan hur många som räknats av maskinerna.

Sedan ska man komma ihåg att det finns vittnesmål från Republikaner som inte fått sina valsedlar trots att de beställt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in