2020-11-27, 22:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Kan støtte meg til den.
Brukere som sier de er keen på å løse saken, og samtidig kategorisk utelukker alle spor som peker på den siktede, kan vel vanskelig forklares med annet enn at de har en agenda?
Det mangler spor/beviser som peker på siktede. Siste bekreftede opplysninger fra politiet, er at de ikke har grunnlag for en tiltale, og at de ikke har utelukket kidnapping.
Citera
2020-11-27, 22:34
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Og, hvis TH har hatt noe med dette å gjøre, så kan det vel ikke ha vært så vanskelig å finne en plausibel grunn til å si nei til dette teaterbesøket?

Hei du! Ja, vi kommer! Det passer kjempefint (dette er et statement om at alt er bra mellom meg og L'sbeth).

Eller:

Nei, jeg driver med drapsplanlegging, så vi kan dessverre ikke bli med på middag og teater.

Hvilken ville du valgt?
Citera
2020-11-27, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Politiet vil finne fellende beviser under ransakingene som startet i dag. Saken vil bli oppklart. AEH vil bli funnet. All tvil vil bli ryddet av veien.

Jeg tror også på en rask rettergang. Og ingen tilståelse.

Jeg tror politiet vil finne hemmelig(e) smarttelefon(er) som vil knytte TH til krypto-villedningene.

Fetad: Tror du fremdeles dette som du skrev i april?
Citera
2020-11-27, 22:36
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Det mangler spor/beviser som peker på siktede. Siste bekreftede opplysninger fra politiet, er at de ikke har grunnlag for en tiltale, og at de ikke har utelukket kidnapping.

Hva tror du når TH sier han har gått rundt i huset og lett etter AEH, når politiet sier at de ikke finner fotavtrykk? Burde han ikke avsatt fotavtrykk da han gikk rundt?
Citera
2020-11-27, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hehe, de har nok politiradio journalistene nå, som før i tiden. Selv om politiradioen nå i dag skal være avlytningssikker, så får man kjøpt noe som heter Trunktracker, en scanner som dekrypterer de digitale signalene.
Har noen av dere kjennskap til om noen journalister har dette?
Citera
2020-11-27, 22:39
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Nej, varför utesluta något, kidnappning betyder inte automatiskt att det med lösenpengar och allt är äkta...
Citera
2020-11-27, 22:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Ca midt i denne spesial-artikkelen er det et stort fotografi som viser baksiden av huset og en parasoll som er slått sammen. Kan det være den parasollen som er synlig (som noen utydelige streker) på det fotografiet i den artikkelen som du linket til?
https://www.vg.no/spesial/2019/ti-topphemmelige-uker/

Jeg synes at de strekene ser ut som kvister eller greiner fra en busk eller et tre.

tittade på flera bilder och det kan vara parasollet som en ser på bilden
Citera
2020-11-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
det kan vara något annat av något slag, det kan inte hittas i den sneda bilden från 1881, det finns bara parasoll och rak vägg runt där, men det ser vitt ut för mig, det kan också vara en plank
Enig i at det kan være f.eks en planke (eller f.eks greiner fra tre eller busk eller skygger).
Citat:
tittade på flera bilder och det kan vara parasollet som en ser på bilden
Takk! :-)
Citera
2020-11-27, 22:44
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Nei, etter tidspunktene å dømme, tyder det mer på en rutebil.
Kan det hende at uber/pirat-taxi-folkene har utvidet tilbudet med piratbuss?
Eller kan det hende at sjåføren var av eldre type, med klokke som ikke justerte for sommertid, og dermed bommet på en time?
Siden klokken ble stilt søndagen i forveien så går jeg for piratbuss av de to alternative dine
Tror du TH kunne fått hjelp av en taxisjåfør med plottet?
Og at han forsov seg til første taxi?
Senast redigerad av Legokatt 2020-11-27 kl. 22:49.
Citera
2020-11-27, 22:45
Medlem
Farkostens avatar
Citat:

Dersom det skulle vise seg at hun er slept i sin egen avføring, og at det var spor etter en større blodpøl i gangen. Ville du være på nippet til å utelukke kidnapping da? Sånn helt hypotetisk?
Citera
2020-11-27, 22:48
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Siden klokken ble stilt søndagen i forveien så går jeg for piratbuss av de to alternative dine
Tror du TH kunne fått hjelp av en taxisjåfør med plottet?
Nej
Citera
2020-11-27, 22:54
Medlem
Citat:
ja det verkar väldigt konstigt att något bara är det tyst om, men då är polisen förmodligen klara med det då

Ja så får vi se det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in