Citat:
Ursprungligen postat av
DjPutte
Snälla du så du yrar i hop det mesta just nu du drar upp AB & CNN har jag sagt ngt om det eller???
Fortf ska man få en rättegång måste man ha graverande bevis och vittnen inte ngn som säger man KAN manipulera en maskin eller ngn som möjligen sett något det kallas indicier, Men är det en som säger jag såg det och det och man kan backa upp det då 'r det gångbart men just nu måste du också inse allt som kommer är indicier och det håller inte!
Och för att förtydliga jag håller vare sig på Trump el Biden båda skulle inte få vara nära ämbetet men Biden är det trygga kortet som landet är nu, I detta val var ett missnöjesval mot Trump och det var många från Republikanska sidan som rösta på Biden också!
Läs om igen så förstår du bättre, Det står klart och tydligt i mitt inlägg att media inte tar i något som har med valfusket att göra så det är Trump-vänliga källor som tar upp det.
Blev du helt plötsligt förståndshandikappad och inte kan förstå text?
Ja, och du vet inte ett skit runt bevisen men allt ser ut nu att det hela kommer att börja utredas eftersom man har redan börjat utreda det hela. Vi kommer att hamna i någon form av domstol vare sig du inte tror det eller inte förr eller senare och där kommer alla bevis presenteras på ett professionellt sätt - inte riktigt så att man inte kommer ta i det här på ett legalt sätt för då innebär det inbördeskrig i USA när man kör över republikanerna runt ett ämne som valfusk där 75% av deras väljare tror på valfusket. Ja, ska man bajsa på flera miljoner människor och säga "Ni bara ljuger vi tar inte ens upp det här till domstol!".
Du håller inte på någon sida, men du slickar så mycket Biden röv och knappt orkar ta dig in i ämnet för att faktiskt veta vad som pågår. Biden, tryggt kort - ja bara där visar du ju hur mycket du kan om Biden och Amerikansk politik.
Finns en anledning till varför så många i USA tror på valfusket, och det har en liten bakgrund än att just Trump säger det, utan för att Biden inte är en populär eller ärlig politiker (likt sin föregångare Hillary) i runt 45 år.