2020-11-26, 16:35
Medlem
Länge sen en kändis död påverkade mig. Riktig legend. Finns inga original som honom längre. Alla är bara slätstrukna.

Härlig bild och tröja
https://www.telesurtv.net/__export/1446662857582/sites/telesur/img/multimedia/2015/11/04/maradona-sb2.jpg

Som tidigare nämnts - vilka moraltöntar det finns i denna tråd. Ni lever säkert själva helt fläckfria liv?
Citera
2020-11-26, 16:40
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Länge sen en kändis död påverkade mig. Riktig legend. Finns inga original som honom längre. Alla är bara slätstrukna.

Härlig bild och tröja
https://www.telesurtv.net/__export/1446662857582/sites/telesur/img/multimedia/2015/11/04/maradona-sb2.jpg

Som tidigare nämnts - vilka moraltöntar det finns i denna tråd. Ni lever säkert själva helt fläckfria liv?

Hans knarkande har inte skadat någon annan än honom själv.

Det som inte nämns är att han gillade att umgås med mindre folkvalda ledare milt sagt. Han var supporter av både Fidel Castro, Hugo Chavez, Daniel Ortega och Mahmoud Ahmadinejad. Den kritiken har han kommit undan lite för lätt tycker jag.
Citera
2020-11-26, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Det som inte nämns är att han gillade att umgås med mindre folkvalda ledare milt sagt. Han var supporter av både Fidel Castro, Hugo Chavez, Daniel Ortega och Mahmoud Ahmadinejad. Den kritiken har han kommit undan lite för lätt tycker jag.

Har visst nämnts flera gånger.

Finns flera kändisar som öppet älskar Obama men de skulle aldrig få någon skit för det. Obama är en krigsförbrytare.
Senast redigerad av LittleBabyNothing 2020-11-26 kl. 16:46.
Citera
2020-11-26, 16:42
Medlem
Kvasthildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Suttit och kollat på El Ultimo Adios nu i 2 timmar, kan inte slita mig. Sänds direkt från presidentpalatset i Buenos Aires där Diegos kista finns. Otroliga scener. Så mycket glädje Diego har skänkt till folket i Argentina och Napoli.

Har Googlat, vill du bidra med länk?
Citera
2020-11-26, 16:46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleBabyNothing
Har visst nämnts flera gånger.

Finns flera kändisar som öppet älskar Obama men de skulle aldrig få någon skit för det. Obama är en krigsförbrytare.

Tror jag läst en artikel som tagit upp det.
Citera
2020-11-26, 16:48
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasthilda
Har Googlat, vill du bidra med länk?

https://youtu.be/fx28ZxcdcaI
Senast redigerad av Balonzo 2020-11-26 kl. 16:54.
Citera
2020-11-26, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mishima

Tvärtom. Spelare som vågar vara öppet fascister eller kommunister är ofta de som också är ledare för laget. Båda ideologierna betonar sammanhållning, och en vi mot alla känsla i dagens samhälle. Lägg sedan till nationalism och lokalpatriotism.

Man ska dock såklart förstå att fotbollsspelare sällan är några stora tänkare eller rollmodeller utanför planen, utan jag pratar om fotbollspelare. Som spelar fotboll.
Citera
2020-11-26, 16:55
Medlem
Kvasthildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
https://mobile.twitter.com/CasaRosada/status/1331891453983944706

Tack! Mycket känslor där. Men inte öppen kista.
Citera
2020-11-26, 17:02
Medlem
kyrkstockens avatar
Jag gissar att det är lika mycket dessa ledare som vill umgås med maradona. Måste vara den mest kände sydamerikanen? Fidel också...men han har tvingat sig på folk. Maradona bara spelat fotboll och glatt folk.
Citera
2020-11-26, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Jag gissar att det är lika mycket dessa ledare som vill umgås med maradona. Måste vara den mest kände sydamerikanen? Fidel också...men han har tvingat sig på folk. Maradona bara spelat fotboll och glatt folk.

Och så lite handboll mot England ´86.
Citera
2020-11-26, 17:20
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beta-incel
Och så lite handboll mot England ´86.
Det var Guds hand!
Citera
2020-11-26, 17:22
Medlem
Ni får skilja mellan störst och bäst. Maradona var störst, Messi är förmodligen en bättre fotbollsspelare (i princip all statistik talar för det).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in