2020-11-26, 11:23
Medlem
OtherBarrys avatar
https://defendingtherepublic.org/wp-content/uploads/2020/11/COMPLAINT-CJ-PEARSON-V.-KEMP-11.25.2020.pdf

Detta ska tydligen vara "kraken" som har lämnats in i GA, har inte haft tid att läsa igenom än.
2020-11-26, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
Nu när jag har börjat sätta mig in i valfusket i USA, dyker det hela tiden upp mer och mer information som tyder på att demokraterna har sysslat med valfusk tidigare. Vissa tidigare republikanska politiker påstår att bakom stängda dörrar är alla republikaner medvetna om att du måste få många tusen fler röster än demokraterna för att vinna. Många verkar länge ha vetat att demokraterna sysslar med valfusk. Nu är jag visserligen övertygad om att republikanerna också har sysslat med valfusk, vilket troligtvis är anledningen till att en del republikaner motarbetar Trump just nu. Men allt tyder på att demokraterna har sysslat med det i en mycket större skala.

Städer som Philladelphia, Pittsburgh och Detroit, vilka alla kontrolleras av demokraterna helt och hållet, är kända för valfusk över hela USA. Alla de städerna i de 6 swingstaterna som misstänks för valfusk, kontrolleras av demokraterna. Du behöver inte vara särskilt smart för att räkna ut att de valde dessa städerna pga att de visste att de kunde komma undan med det där. Domarna där kommer att döma i deras fördel oavsett vad.

Deras strategi har från början troligtvis varit dominion och smartmatic, dvs ta vissa röster från Trump och ge dem till Biden. Men detta räckte inte, då Trump fick så extremt många röster. Därför fick de panik när han ledde, och då tror jag att de snabbt kom upp med en ny plan, nämligen att köra ut de republikanska valobservatörerna från lokalerna i alla dessa städer som kontrolleras av demokraterna, och sedan lägga till en massa fejkade röster till Biden. Det finns flera vittnen i olika städer som alla säger att de såg bilar komma till lokalerna med en massa röster i skräp-påsar. Det finns dessutom tusentals människor i dessa städer som säger att när de kom till lokalerna för att rösta, så sa de att de redan hade röstat. Tusentals människor glömmer inte bort att de har röstat, och det är också lustigt att alla dessa människor som "glömde" att de hade röstat, röstade på Biden.

Alla "misstag" går till Bidens fördel. Det är ganska märkligt. Hur kommer det sig att inga döda människor har "röstat" på Trump? Hur kommer det sig att alla konstigheter i detta valet, hela tiden går till Bidens fördel?

Jag har full förståelse för att man vill se bevis, då vi inte kan ha ett system där ett val döms för valfusk utan bevis. Men att inte kunna se att det har skett extremt mycket valfusk i detta valet är bara patetiskt. Det har aldrig funnits en konspirationsteori som jag har varit mer övertygad om. Jag ser inte ens det som en teori, då det finns tusentals vittnen som säger sig ha sett valfusket. Minst en av dem är en demokrat, dvs en person som röstade på Biden, men som har integritet.
Så det finns inget bevis för fusk men om man inte ser att det har fuskat så är man patetisk? Hör du dig själv? Läs igenom ditt inlägg igen.
Tusentals vittnet har inte sett valfusk utan har sett saker som de tror KAN ha varit fusk. De har inte bevittnat fusk.
1 miljon usla bevis blir inte till 1 hållbart bevis
2020-11-26, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Att valet har gått korrekt till, håller jag med om. Jag har inte sett några bevis på valfusk än. Det finns möjligtvis någon som har tagit lagen i egna händer, men att tro att Biden beställde valfusk. Sådant skulle märkas.

Just nu är det bara teorier på misstänkt valfusk. Inge data så som "105% röstning har skett i denna del av staden". Teorierna är egentligen "Följer inte normal rapporteringsföljd" eller "Här fick Dems sjukt många röster i går. Har aldrig hänt förut".

Alltså avvikande händelser, blir teorier och sedan försöker man få dessa teorier att räknas som bevis för röstfusk.

Men annars så kan jag gratulera alla puckon(som du) som tror att Biden kommer gynna USA. Glöm inte bort att tack vare Obama & Biden så BLEV Trump president. Så troligtvis så kommer det en ny Trump till makten efter Bidens "Let's Build Elite Swamp Again"-politik.

Du är human life. Human, trevlig, snäll, omtänksam, duktig, fin människa. Men det är bara ditt yttersta skal. Insidan är desperat och korrupt samt falsk.

Tappa inte allt, broder! Bevisen ramlar ner mer och mer, damage control är överallt och spelar ingen roll vad dom som förnekar skitet säger. Dom har fel - finns bevis för valfusk och man kommer att presentera allt för man har redan börjat göra det. Folk här bara dementerar för att förstöra debatten - därför dom aldrig kommer med nå vettigt än som förintelseförnekare viftar bort allt. "M-m-m-men den där skorstenen byggde ryssarna efter ha tagit Auschwitz!!! Trädörrar kunde inte hålla inne judarna!"

Sidney Powell släppte kraken igår på Michigan och Philadelphia.

Inc shit storm!
2020-11-26, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Det finns hundratals filmer som bekräftar vittnena, samt bilder.

Det kan ni inte bortförklara. Igår i live tv så stod vittnena och berättade vad dom såg och var med om, man släppte också ett gäng filmer som visade hur det såg ut.

Men visst, Kalle våldtar en kvinna framför 200 personer och eftersom ingen va dom kan presentera video så är dom inte riktiga vittnen!

Fuck off, shill!
Då hade de bevittnar brottet. Det enda vittnena berättar är att de ser saker de inte vet vad de är eller vad som händer.
Det är som en grupp ser att de rör sig i buskarna och ringer in och säger att de sker en våldtäkt.
2020-11-26, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kopparna
Då hade de bevittnar brottet. Det enda vittnena berättar är att de ser saker de inte vet vad de är eller vad som händer.
Det är som en grupp ser att de rör sig i buskarna och ringer in och säger att de sker en våldtäkt.

Precis, dom bevittnar ett brott eftersom deras jobb är att kunna kolla på dessa saker. Dom är inte cheerleaders!

Ja, samtidigt berättar de vad dom såg, signalement etc. Alltså riktiga vittnen till brottet.

Sluta bortförklara och dra åt helvete! Du har fel! Du ligger på bortförklarings nivå NMR runt förintelsen precis nu även fast allt pekar mot dig.
2020-11-26, 11:30
Medlem
Citat:
Instämmer! Alla dessa urusla bevis på förintelsen är inte hållbara! Förintelsen har aldrig existerat!!
De har inte bara vittnesmål som BEVITTNADE brottet utan och kså fysiska bevis.
Du är ett praktexemplar på att tomma tunnor skramlar mest.
2020-11-26, 11:32
Medlem
Citat:
Precis, dom bevittnar ett brott eftersom deras jobb är att kunna kolla på dessa saker. Dom är inte cheerleaders!

Ja, samtidigt berättar de vad dom såg, signalement etc. Alltså riktiga vittnen till brottet.

Sluta bortförklara och dra åt helvete! Du har fel! Du ligger på bortförklarings nivå NMR runt förintelsen precis nu även fast allt pekar mot dig.
Vi får väl se vem som har rätt. Jag tror de kommer att med all rätt kommer bli utslängda och utskrattade ur rättsalen och du tror att de kommer vinna.
2020-11-26, 11:33
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Det finns annan teknisk bevis än övervakningskameror. Och vittnesmål kan vara tillförlitliga om de bevittnar själva brottet inte att det inte fick observers och då KUNDE de fuska eller vi såg något som KUNDE vara fusk.
Det blir mer att de inte vet vad som har hänt och därför fusk. Det håller inte.

Det har ingen betydelse om det har fuskats eller inte. Det enda viktiga är att republikanerna inte tillåtits att bevaka räkningen. Detta är olagligt och därför ska de röster som de inte tilläts övervakas tas bort.

Det är detta Guiliani vill. Och det tror jag SCOTUS går med på. Tar man bort dessa röster så vinner Trump.
2020-11-26, 11:33
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Bara "olagligt" i en del stater. Men kritiken mot poströstandet har funnits sen 20 år tillbaka och man hänvisar till hur man valfuskar i andra länder och räknas som osäker, varav man inte vill ha poströstning eftersom man överflödar allt med fler valsedlar än vad det finns röstberättigade.

Absolut. Men är det olagligt?

Problemet (om man går lagvägen för att justera valutgången) så måste man ha på fötterna, till exempel att olaglighter har skett. Det verkar svårt, om man inte förbjudit en viss typ av procedur.
2020-11-26, 11:35
Medlem
Citat:
De har inte bara vittnesmål som BEVITTNADE brottet utan och kså fysiska bevis.
Du är ett praktexemplar på att tomma tunnor skramlar mest.

Citat:
Vi får väl se vem som har rätt. Jag tror de kommer att med all rätt kommer bli utslängda och utskrattade ur rättsalen och du tror att de kommer vinna.

Du får tro vad du vill likt den förnekare du är. Även du kommer behöva se verkligheten snart och jag kommer inte vara som dig då och dra det i ansiktet på dig.

Men du försöker alltså bortförklara all bevis samt vittnen ifrån båda sidorna (alltså inte bara republikaner). Men har du nå stöd till det? Nej! Likt förintelseförnekare letar du små detaljer där du vrider skitet till att luta mot din fördel.

Fake news fuck off, shill!
2020-11-26, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Absolut. Men är det olagligt?

Problemet (om man går lagvägen för att justera valutgången) så måste man ha på fötterna, till exempel att olaglighter har skett. Det verkar svårt, om man inte förbjudit en viss typ av procedur.

Det är inte olagligt. Däremot så är det demokraterna som har tvingat på poströsningen fast klagomål.
2020-11-26, 11:48
Medlem
Lao Tzus avatar
Jag är inte expert på detaljerna i amerikanska valförfaranden men har trott att Biden inte fuskat utan vunnit.

Nu säger emellertid Scott Baio till Newsmax att han hoppas att ”valstölden” stoppas av domare. Om det blir så blir det väl också en promenadseger för Donald?
Citat:
Scott Baio to Newsmax TV: Hopes 'Brave Judges' Can Stop Election Theft

https://www.newsmax.com/newsmax-tv/baio-election-judges-theft/2020/11/25/id/998831

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in