Citat:
Ursprungligen postat av
Nostradumbass
"Sidney Powell just confirmed that she will be the next
FBI director."
Jag tror hon kommer bli insvuren före 20e januari

Citat:
Ursprungligen postat av
ThuleSociety
Sidney Powell skulle inte säga så här utan att ha någonting på fötterna.
Jag började tro att valfusket inte var så omfattande men nu har jag ändrat mig helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jiren
Tack!
Någon i tråden skrev tidigare att Sidney Powell kommer bli ny chef för FBI inom kort. Var det du som skrev detta? Vet du vart kan jag läsa mer?
Citat:
Ursprungligen postat av
NeoVain
DOJ får inte ingripa i 10 dagar efter ett val angående misstänkta oegentligheter.
Så den 13:e får de ingripa, tidigast.
Citat:
Ursprungligen postat av
scrollock
Hur tänker du nu? T.ex. Sidney Powell är ju högst involverad i detta och hon är en av USAs mest respekterade federala åklagare.
Citat:
Ursprungligen postat av
henryskumberg
Lita på Rudy Giuliani, han knäckte den italienska maffian. Nu är han på G att knäcka Demokraterna, CNN och annan MSM
Giuliani och Powell har lagt ner mycket tid för att USA ska bli ett bättre land. De är ju bägge två äldre personer så de kan gå med flaggan i topp.
Men allt är ju inte löst än så deras tjänster kan behövas än. De är de som är bäst förmögna att bedöma inrapporterade incidenter. Sålla i entouraget. Som man ser ovan så har många stort förtroende för dem. Jag ser fram emot en namnlista där alla nämns och vad de bidragit till.
Powell kom in rätt så sent i det hela men hon hade pondus och var rättfram. Hon hade en del att framföra och det är ju inte klart än hur hennes frågor har setts på.
Det amerikanska folket behöver något som förklarar det här för dem. Men det hela är ju inte riktigt löst ännu så det får ta sin tid.