2020-11-25, 20:44
Avslutad
Demokrat som vittnar att röstningen inte gick rätt till.

Arbetade i röstningslokalen, blev hotad av andra som arbetade med röstningen när hon påtalade olika moment som inte gick rätt till, bl.a att personer inte registrerades korrekt och att de kunde rösta 2 ggr.

Kvinnan tillkallade högre valfunktionärer, som ej fanns på plats, de kom dit och gav henne rätt och stöd. https://www.youtube.com/watch?v=DSDZkXxFVEU
2020-11-25, 20:45
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Oddset för att Trump förblir president har börjat sjunka på Betfair. Så dessa presentationer av valfusk har en verkan. 30 gånger insatsen imorse, nu är oddset nere på 26.
Medlem
frdks avatar
Trump hijackar PA utfrågningen just nu live
https://www.youtube.com/watch?v=DSDZkXxFVEU&feature=youtu.be
Medlem
Riktigt starka vittnesmål man kommer med här.
https://twitter.com/AndrewFeinberg/status/1331680069325099011
Citat:
Next witness is an elderly woman who apparently mistakenly voted for the wrong candidate.
Hur kan man inte vinna i domstolarna med sådana här vattentäta bevis?
2020-11-25, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose

Antar att du missade generalen som jobbat med cybersäkerhet som sa att Smartmatic och Dominion flyttade röster åt Bidens favör.
2020-11-25, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass

"Sidney Powell just confirmed that she will be the next FBI director."

Jag tror hon kommer bli insvuren före 20e januari

Citat:
Ursprungligen postat av ThuleSociety

Sidney Powell skulle inte säga så här utan att ha någonting på fötterna.

Jag började tro att valfusket inte var så omfattande men nu har jag ändrat mig helt.

Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Tack!

Någon i tråden skrev tidigare att Sidney Powell kommer bli ny chef för FBI inom kort. Var det du som skrev detta? Vet du vart kan jag läsa mer?

Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
DOJ får inte ingripa i 10 dagar efter ett val angående misstänkta oegentligheter.

Så den 13:e får de ingripa, tidigast.

Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Hur tänker du nu? T.ex. Sidney Powell är ju högst involverad i detta och hon är en av USAs mest respekterade federala åklagare.

Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Lita på Rudy Giuliani, han knäckte den italienska maffian. Nu är han på G att knäcka Demokraterna, CNN och annan MSM

Giuliani och Powell har lagt ner mycket tid för att USA ska bli ett bättre land. De är ju bägge två äldre personer så de kan gå med flaggan i topp.

Men allt är ju inte löst än så deras tjänster kan behövas än. De är de som är bäst förmögna att bedöma inrapporterade incidenter. Sålla i entouraget. Som man ser ovan så har många stort förtroende för dem. Jag ser fram emot en namnlista där alla nämns och vad de bidragit till.

Powell kom in rätt så sent i det hela men hon hade pondus och var rättfram. Hon hade en del att framföra och det är ju inte klart än hur hennes frågor har setts på.

Det amerikanska folket behöver något som förklarar det här för dem. Men det hela är ju inte riktigt löst ännu så det får ta sin tid.
Senast redigerad av sirup 2020-11-25 kl. 21:10.
2020-11-25, 20:49
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose

Vi kan alla lita på att herr Feinberg är en pålitlig källa... Jag är säker på att du kan hitta minst tiotusen twittrare som skriver fejkposter om detta hearing. Om du och dina kamrater bara sitter vakna hela natten är jag säker på att ni tillsammans kan spamma sönder hela tråden med länkar till menlösa tweets. Bara att börja jobba!
2020-11-25, 20:53
Medlem
Säga vad man vill om Guiliani, men han har känsla för att skapa det där dramat som man ofta ser i advokatserier.
https://www.youtube.com/watch?v=cGGlnHe3Rgc
2020-11-25, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin
Oddset för att Trump förblir president har börjat sjunka på Betfair. Så dessa presentationer av valfusk har en verkan. 30 gånger insatsen imorse, nu är oddset nere på 26.
25 nu och det var 34 igår.

Fortfarande löjligt höga odds vilket tyder på att det är jävligt osannolikt att han klarar av det. Men som sagt så har oddsen varit emot honom hela tiden.
2020-11-25, 20:55
Medlem
HomoDeuss avatar
Och NU kom det!!!... inte heller. )

Tycker inte att dagens lilla informationsträff för ryggdunkare spred nytt ljus i saken.

Något som däremot fångade mitt intresse var det här.

Men i morgon.. då jävlar! Då ska väl Powell #releaseTheKraken och redovisa sina bevis för fusk? Eller var det i övermorgon?
2020-11-25, 20:58
Medlem
SalazarSlytherins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalazarSlytherin

Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
25 nu och det var 34 igår.

Fortfarande löjligt höga odds vilket tyder på att det är jävligt osannolikt att han klarar av det. Men som sagt så har oddsen varit emot honom hela tiden.

Nu 24 gånger insatsen. Den snabba nedgången fortsätter. Tur att man hunnit betta.

Håller med, borde vara klart lägre. Men det har varit ett bra läge att betta. Jag tror på Trump.

EDIT: Nu 19,5 gånger pengarna.
Senast redigerad av SalazarSlytherin 2020-11-25 kl. 21:17.
2020-11-25, 21:01
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Nu är det väl dags för dig att krypa tillbaks under den där mörka stenen igen va? Fy sjutton för hur lågt man kan sjunka. Hoppas du aldrig blir gammal själv.

Dom påvisar att tekniken inte funkar för alla och när man inte kan lita på systemet och dom som ska hjälpa dessa personer som inte klarar sig själva, då är det väl slut. Så lågt att lura en gammal människa och sen sitta här och håna.

Ni är beredda att gå hur långt som helst, bedrägeri, korruption, hån, hot, bara ni får "rätt" person "vald". Fy sjutton.
Självreflektion är väl inte en stark sida hos dig? Men fy sjutton vad sur du förmodligen är just nu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in