2020-11-25, 18:33
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Du kan ändra "Twitter" till "utskrift från Vita Huset" om du vill. Jag undrar fortfarande varför inte ta det med domstolen direkt istället för i ett pressmeddelande? Och nu sade denna utskrift inte något om att Powell jobbade pro bono utan att hon inte var en del av team Trump över huvud taget
Jag har hört rykten om att det handlar om General Flynn. Att det skulle vara svårare för Trump att eventuellt benåda honom om det krävs om Powell räknades som medlem i Trumps stab. Att det skulle vara en intressekonflikt inblandad då.
2020-11-25, 18:34
Medlem
Danneliuss avatar
BREAKING: Pennsylvania Court grants hearing in election integrity case challenging the constitutionality of Act 77 (mail-in ballots).
https://twitter.com/JennaEllisEsq/status/1331646615350898690?s=20
2020-11-25, 18:35
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Querner
Är det här något som görs under ed?
Kanske inte spelar så stor roll egentligen.
Jag tror inte att det är under ed, men att det kan bli stora problem om det dyker upp information om utländska intressen som inte har nämnts. Då kan det bli tal om att han bryter mot någon lag. Har personligen inte orkat kolla upp mycket juridiskt om det.
2020-11-25, 18:37
Medlem
Nostradumbasss avatar
LIVE: Pennsylvania State Legislature Holds Public Hearing on 2020 Election

https://www.youtube.com/watch?v=DSDZkXxFVEU
2020-11-25, 18:38
Medlem
Annonvengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jag förstår sekten ropar valfusk och tror Joe Biden inte är President elect.
Dock har redan Joe Biden fått övergångspengarna som President elect då bananrepublikanerna gett upp, då inget systematisk valfusk gick att påvisa det allra minsta.
Så där vart du chanslös.
Att trumpen vägrar erkänna sig förlorad, det beror på sjuklig narcissism. och det får han ta med doktorn.

Och valfusk skulle kommit 201120, och vi väntar fortfarande, och det blev EXAKT som jag FÖRUTSPÅDDE som brukligt.
Och det är att man säger valfusk, och sen när det är dax att visa dom, så får vi inget, sen blir det en reset, ny breaking news, nytt datum och sen står vi igen där med inget.

Och det berättar även det man lämnar in till domstolarna, det är mest ord på en rad utan grund.
Och det är EXAKT där vi står med valfusk

Du svamlar skit, jag frågade när han blev president elect? Visa när han blev det.
2020-11-25, 18:43
Medlem
Live:Pennsylvania State Legislature Holds Public Hearing on 2020 Election

https://www.youtube.com/watch?v=DSDZkXxFVEU

Borde såklart vara av största intresse i tråden att följa.

PS
Såg att länken redan fanns i tråden, men det verkar onekligen bli intressant. Och om jag förstår det rätt så finns möjlighet att ställa frågor.
2020-11-25, 18:46
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Live:Pennsylvania State Legislature Holds Public Hearing on 2020 Election
Borde såklart vara av största intresse i tråden att följa.

Jag lyssnar så mycket jag kan Det här kommer inte att sluta bra för Demokraterna. "I feel the betrayal as well" sitter nån senator och säger just nu. "We are going to find the truth //..// and we are going to secure our republic".

Det här är fan på riktigt nu.
2020-11-25, 18:49
Medlem
HomoDeuss avatar
Men vilket BS.

”We’re going to shine the light to get the facts”

Fast dom har ju redan bestämt vad dom vill.
2020-11-25, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Jag lyssnar så mycket jag kan Det här kommer inte att sluta bra för Demokraterna. "I feel the betrayal as well" sitter nån senator och säger just nu. "We are going to find the truth //..// and we are going to secure our republic".

Vad många här förmodligen inte förstår är att det inte är meningen att det ska framläggas bevis i detta forum, utan att folket och lagstiftarna möts. Detta handlar väldigt mycket om att få vädra sina åsikter, men samtidigt kan såklart några intressanta vittnesmål komma i ljuset.
2020-11-25, 18:54
Medlem
Querners avatar
Citat:

Nu lutar dom sig mot grundpelarna i konstitutionen.
Blir inte bättre än så här.

"WE THE PEOPLE" kommer fälla avgörandet.
2020-11-25, 18:58
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

§Medveten att det är bara de republikanska senatorerna som har det i PA eller undgått det???
2020-11-25, 19:00
Medlem
Citat:
Det är en kamp för demokratiska nationer styrda av folket, eller globalism.
Exakt, nu skapas ett nytt "narrative" får vi hoppas. Men vi får se hur Fake News tänker förvränga det här sen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in