2020-11-24, 03:17
Medlem
Tucker Carlson förklarar hur MSM varit delaktig i att möjliggöra för Big Tech att lyckas med valfusket:

https://www.youtube.com/watch?v=-I-fqDf62tI
2020-11-24, 03:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Om Lin Wood säger att det inte är över, då är det inte över. Tro mig.
Tim Pool instämmer! Kampen måste gå vidare!

https://www.youtube.com/watch?v=92tBoMbfaBY
2020-11-24, 03:24
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Ja, det är ju detta Trump själv hänvisar till:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
·
19m
I want to thank Emily Murphy at GSA for her steadfast dedication and loyalty to our Country. She has been harassed, threatened, and abused – and I do not want to see this happen to her, her family, or employees of GSA Our case STRONGLY continues, we will keep up the good fight, and I believe we will prevail! Nevertheless, in the best interest of our Country, I am recommending that Emily and her team do what needs to be done with regard to initial protocols, and have told my team to do the same.
"I believe we will prevail"? Det var ödmjukt. Han kunde skrivit "WE WILL WIN!"

Men det låter som han gått med på denna eftergift för att skona Emily Murphy. Eller visserligen — "in the best interest of our Country". Ny ödmjuk DJT?
Citat:
Vad snällt skrivet, å jag trodde det var över. Najs game is ON
Precis den känslan jag fick nu. Det är inte över!

Drömmen är ju att få se alla ljugmedier och övriga äckelvänstern vrida sig i ångest och sin egen avföring, om Trump mot all jävla förmodan knipa en andra period som POTUS! Vi skulle få se en levande legend på presidentposten.
2020-11-24, 03:25
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Tucker Carlson förklarar hur MSM varit delaktig i att möjliggöra för Big Tech att lyckas med valfusket:

https://www.youtube.com/watch?v=-I-fqDf62tI

Jösses, det Tucker gjorde var bara att det finns frågor och han brukar vass men senast så sa han bara vad man har mätt i olika countins och klargjorde vad han sett. Så hur många valområden finns det, som CNN visar som exemplariska, på ett ställe och de filmar.
2020-11-24, 03:26
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Sanningen ska fram!
Sanningen är framme men...

Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Jag skulle gissa att tecken på valfusk kommer att stå klart för alla till slut. Frågan är om USA:s demokrati tål att man erkänner det. Man måste förstå implikationer i detta isf. Det går bara inte att tänka sig.

Därför kommer Trump till slut att erkänna sig besegrad.

Och som jag också har sagt så tror jag Trump ska vara glad att han slipper de närmaste fyra åren. USA är stukat av coronakrisen. Såg just ett inslag från Orlando med långa bilköer till Food Banks. Märkligt att de har så fina billar men de är väl köpta på avbetalning vilket gör att man inte har pengar till mat. Vi har bara sett början av katastrofen. När sedan familjer förlorar sina bostäder en masse då kommer krisen och det spelar ingen roll om coronakrisen upphör här och nu. Många speciellt små företag kommer aldrig mer tillbaka,

Nu löser man det genom att trycka pengar som aldrig förr. Det kommer helt enkelt inte finnas något manöverutrymme för Biden för inrikespolitiska reformer. Blir han nu också låst av en Republikansk Senatmajoritet så kommer inte mycket att hända.

Dessutom så blev det ingen blå våg och det blir ett svagt presidentskap i ett hyperpolariserat land, Tecken finns att på Demokratiskt håll fortfarande inte kunnat göra analysen varför Trump vann 2016. Man säger att Obamas nya bok är ett tydligt exempel på detta:

Nu förstår jag varför folk hatade Obama
/.../
För Obama tycks på allvar inte förstå att närmare hälften av amerikanerna inte vill ha en allmän sjukvårdsförsäkring, eller rimliga vapenlagar, eller en fungerande migration, eller en klimatpolitik överhuvudtaget. Liksom han inte förstår allvaret i den bisarra anklagelsen om att han inte skulle vara född i USA och därmed inte en legitim president, en vanföreställning som inte minst Donald Trump mycket effektivt börjar sprida i slutet av boken (en parallell till det vi upplever i dag, när Trump är på väg att permanent undergräva legitimiteten hos sin efterträdare Joe Biden).

Någonstans i mitten av mixen hörs den klagande elgitarren i en långsam blues.
Boken får mig att förstå det Obama själv aldrig tycks fullt ut begripa: varför så många amerikaner avskydde och fortfarande avskyr honom, inte bara av rasistiska skäl, utan också rent sakpolitiska. Det bestående intrycket av ”Ett förlovat land” är av en utomordentligt begåvad men i grunden naiv man som gravt överskattar såväl sitt eget ledarskap som sitt lands vilja att låta sig ledas.
https://www.expressen.se/kultur/nu-forstar-jag-varfor-folk-hatade-obama/
2020-11-24, 03:27
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Precis den känslan jag fick nu. Det är inte över!

Drömmen är ju att få se alla ljugmedier och övriga äckelvänstern vrida sig i ångest och sin egen avföring, om Trump mot all jävla förmodan knipa en andra period som POTUS! Vi skulle få se en levande legend på presidentposten.

Just nu vet jag inte vad som händer, om jag vore en POTUS så hade jag utrett alla frågetecken.
2020-11-24, 04:40
Medlem
Citat:
Breaking news!

Trump låtsas visa sig slagen, enbart för att skapa någon slags cliff-hanger. Lite dramatik helt enkelt. Men till veckan blir det oväntad comeback! BOOM!

Dorsey och CNN känner fortfarande dödens kalla kårar längs syltryggraden.

Om det nu mot förmodan skulle vara så att de vänder detta till seger, och att de även är säkra på att de gör det, finns det skäl till att ligga lågt och ge sken av att allt mer eller mindre är förlorat då det röker ut de som saknar lojalitet till den nuvarande administrationen. Övergår det här till att bli en episk vinst finns det nog många individer att ta itu med.
2020-11-24, 04:51
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Breaking news!

Trump låtsas visa sig slagen, enbart för att skapa någon slags cliff-hanger. Lite dramatik helt enkelt. Men till veckan blir det oväntad comeback! BOOM!

Dorsey och CNN känner fortfarande dödens kalla kårar längs syltryggraden.
Vad är det för sorts vändning du föreställer dig?

Ska han påverka vilka elektorer som utses? Hur då?
2020-11-24, 05:33
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alibabbla
Jag vet inte ens vilka 450 000 röster som avses.

Det är i alla fall otroligt om samtliga invånare i en kommun enbart skulle rösta på Biden.

Jag har skrivit det. Och Sidney Powell har sagt det. Once again:

De Biden-röster i swing states, där man bara har kryssat för i presidentvalet, är bevis på valfusk enligt henne.

Förklara varför det är bevis på valfusk bara för att ha kryssat i presidentvalet.
2020-11-24, 05:42
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Jag duckar ingenting, jag har redan förklarat hur det kan ha gått till, tycker bara att ni kan gå tillbaks och läsa själva faktiskt. Eller lyssna på Sydney själv när hon förklarar.

Jo, du duckar. Powell har jag ju tagit med här i tråden, från flera icke-msn-sjter också, för säkerhets skull.

Lyssna på henne. Och förklara.

"We’ve identified over 450,000 ballots that miraculously only have a vote for Joe Biden on them and no other candidate."

https://thepostmillennial.com/sydney-powell-claims-there-are-450-000-ballots-that-voted-only-for-biden-left-the-rest-blank
2020-11-24, 06:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Vad är det för sorts vändning du föreställer dig?

Ska han påverka vilka elektorer som utses? Hur då?
Genom hitta legislaturs som sätter elektorer som INTE röstar på valresultatet.
Detta är nått man lyft som är en trolig och egentligen den enklaste valfusket av trumpen.

Dock måste man hitta någon som är villig att förbise demokratin.
2020-11-24, 06:44
Medlem
Citat:
Alltså, jag tycker att ett val ska gå rätt till, Är du med?
Sedan om du tycker att det inte var fusk så skiter jag faktiskt i det, jag tycker att om det finns tvivel om hur röstningen har gått till så kan man räkna om rösterna och även poströsterna och jämföra dem med kuverten de kom i och det är väl inte ett problem, eller hur?
Alla vill att valet ska gå rätt till - men om du hävdar att det fuskats så måste du bevisa det, särskilt när ditt påstådda fusk går över flera olika dtater.

De HAR räknat om rösterna, för hand. Och fick samma utfall. Vad menar du att de ska kontrollera poströsten mot kuverten till? Det finns ingen signatur på själva rösten som kommit in - såklart, valhemlighet kallas det - så vad menar du att du ska jämföra?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in