2020-11-24, 01:20
Medlem
squeakys avatar
Hepp hepp.

Court update

Trumpetens kampanj kan inkassera ett nytt svidande nederlag i Michigan

Citat:
BREAKING: Michigan Supreme Court DENIES last ditch effort to block Michigan certification and order new election. Michigan has certified its election results.

There are no pending election lawsuits in Michgan
.

https://www.democracydocket.com/cases/michigan-detroit-election-challenge/

Trump and his allies are 1-35 in court.

Beyond parody.
2020-11-24, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckligagatanden
Ja det senaste Twitter en timme gammalt.
..fight, and I believe we will prevail! Nevertheless, in the best interest of our Country, I am recommending that Emily and her team do what needs to be done with regard to initial protocols, and have told my team to do the same.
Det troliga är att den juridiska delen avslutas de närmsta dagarna. På det här sättet kunde Trump erkänna sig besegrad utan att erkänna sig besegrad, men redan snart kommer det vara ett faktum även i Trumps twittrande att Biden är näste president. Någon gratulation blir det dock inte tal om, något som jag tror till och med Clinton orkade med.
2020-11-24, 01:24
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av squeaky
Hepp hepp.

Court update

.

Trump and his allies are 1-35 in court.

Beyond parody.

Vi får väl se när SCOTUS har sett över det hela, rätt ska vara rätt.
2020-11-24, 01:25
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Det troliga är att den juridiska delen avslutas de närmsta dagarna. På det här sättet kunde Trump erkänna sig besegrad utan att erkänna sig besegrad, men redan snart kommer det vara ett faktum även i Trumps twittrande att Biden är näste president. Någon gratulation blir det dock inte tal om, något som jag tror till och med Clinton orkade med.

Nej, Trump verkar inte ha gett upp, the fight is going on.
Jag min nöt misstolkade emellan raderna.
2020-11-24, 01:27
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhyYouGeh
Hur går det för Trump? Har något valfusk bevistats eller ser det mörkt ut för Trump?

Det fanns från början ingen anledning till att tro på valfusk, och ingen nu heller.

Allt handlar bara om att folk är ledsna över att Trump inte vann.

Trots alla försök till påverkan kommer därför Biden att bli president.

Vad man har sett hittills verkar det som att rättssystemet har stått pall. Ett antal republikaner har inte heller trott på tokigheterna. Och nu ökar mängden människor som försöker tala om för Donald att han har förlorat.
2020-11-24, 01:36
Medlem
Lyckligagatandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Det fanns från början ingen anledning till att tro på valfusk, och ingen nu heller.

Allt handlar bara om att folk är ledsna över att Trump inte vann.

Trots alla försök till påverkan kommer därför Biden att bli president.

Vad man har sett hittills verkar det som att rättssystemet har stått pall. Ett antal republikaner har inte heller trott på tokigheterna. Och nu ökar mängden människor som försöker tala om för Donald att han har förlorat.

Vi får se, RINOs som har övergett partiet för att av någon anledning tro att de är säkra, ja dessa politiker men en sak är det inte, handfasta för när det blåser så vänder de, tråkigt faktiskt.
2020-11-24, 01:51
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Och hur bortförklarar du detta?https://twitter.com/JDiamond1/status/1331012153898373122?s=09

Sanningen skiter i dina känslor

Vad menar du?
2020-11-24, 01:52
Medlem
Generalanderssons avatar
Riktigt tråkigt att Trump förlorade valet.

Men alla detta snack om valfusk tror jag inte ett sekund på, det är bara att förbereda sig på att Biden (Kamala) blir USAs president f.o.m. 21:a januari.
2020-11-24, 01:52
Medlem
Citat:
Hepp hepp.

Court update

Det där postades ju för flera timmar sen i tråden. Men det jag reflekterar över är att ingen från vänsterkanten verkar tycka att det är det minsta märkligt att man bestämmer sig för att certifiera rösterna ändå trots att överenskommelsen tidigare var att det skulle ske en granskning av rösterna.

Det borde ju även få folk från vänstern att fundera lite, men jag antar att målet helgar medlen.
2020-11-24, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Men alla detta snack om valfusk tror jag inte ett sekund på, det är bara att förbereda sig på att Biden (Kamala) blir USAs president f.o.m. 21:a januari.

Och hur pass mycket har du satt dig in i att studera någonting kring valfusket? Eller är det en s.k. killgissning?
2020-11-24, 02:00
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Och hur pass mycket har du satt dig in i att studera någonting kring valfusket? Eller är det en s.k. killgissning?
Har läst igenom de flesta saker som pekar mot valfusk, i den här tråden och övriga källor.

Tyvärr, så finns det inget som tillsäger att ett massivt valfusk har skett. Och det är bäst att förbereda sig på president Kamala.
2020-11-24, 02:03
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson

Ja, det blir Harris som president, henne kuppade de in. Vilka var det som valde henne nu igen?

Det här blir inte bra, Biden (som sagt, Kamala Harris om inte alltför länge) är ett ännu sämre val än Trump. Dåligt för hela världen som jag ser det. Ett riktigt slajm. Folket i USA är totallurat. Det kommer att bli bråk men det skulle det väl ha blivit ändå.

Donald jr skrev för ett tag sedan en liten aning elakt att det var åldringsmisshandel av hans anhöriga att låta Biden ställa upp som presidentkandidat utan att göra något åt saken.

Brrrr!
Senast redigerad av Gusselby 2020-11-24 kl. 02:07. Anledning: Ett att som skulle vara ett av

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in