Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Exakt. Det plus att det är två helt olika jurisdiktion, dvs helt olika juridiska områden. Både geografiskt och i sak.
Slår man ihop dom måste man kanske släppa på vissa delar i det ena eller det andra. Man vill nog inte begränsa något nu när Sidney har träffat på något mycket stort som mest troligt kommer handla om rikets säkerhet.
Så det blir en form av flankstrid där man breddar åtalspunkterna. De som flabbat åt att Powell "sparkats" har garanterat flabbat för tidigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Uppdatering Sidney Powell
Jag sa något liknande häromdagen. Antar att jag hade rätt,
igen.
Advokat Sidney Powell har i flera uttalande presenterat att hon skall leta fram var och en av de som varit med i detta "pay for play scheme" med avsikt att väcka
kriminella rättegångar.
Powell kommer att använda bevis som avslöjar brott i hennes civilrättsliga mål och hänvisa allt till District Attorneys och hennes tidigare kollegor vid DOJ (Department of Justice). Detta mina vänner är Episkt, Powell har över 350 vunna federala case som Åklagare hon känner alla och vet till vilka hon kan passa dessa ärenden
Förklarar också varför Trump Legal inte är med i denna process.
...för att göra detta ännu mer roligt skall de första tre casen (som jag förstår det) lämnas in på
BLACK FRIDAY
#Fightback
#TeamSidney
Man får önska Sidney Powell och team Trump god jaktlycka. Undrar hur svensk och amerikansk MSM ska rapportera om det här.
"Host... det visade sig att host Powell host inte alls sparkats utan att de haft en plan att krossa korruption och decennier lång tradition av valfusk i USA host. Som tur är har vi säkra val i Sverige, vi har ingen korruption och våra traditionella medier är helt opartiska. Böj nu huvudet ner och lyssna på det statligt finansierade gråterskorna".
Citat:
Ursprungligen postat av
HomoDeus
Michigan certifierar!
Michigan lämnade redogörelse för hur bra valet gick. Trump är så körd.
Edit: ”liten” felstavning.

Tanken har aldrig slagit dig att du möjligtvis firar för tidigt? Du vet att det är ett maraton och inte ett hundrameterslopp de springer?
Citat:
Ursprungligen postat av
Frymybrain
Blir du förvånad ifall det skulle ha vart fuskande i Sverige och många europeiska länder?
Må minnas en viss ex Rothchild bankir som blev President över Frankrike efter ha kommer typ 3 veckor (ifall jag minns rätt?) innan valet och tog hem allt.
Har Frankrike möjligtvis också Dominion och smartmatic? Fördelen med detta är att Frankrike precis som vi har god tid att ifrågasätta våra rösträkningsprocedurer och datorprogram.
Jag minns valet. Kändes helt osannolikt att en okänd globalistlakej kunde glida in fem i sju och vinna presidentposten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Frymybrain
Precis det första ryktet som gick ifrån QAnon. Hemliga Vattenstämplar med bitchain vilket är det som kommer att avslöja fuskarna och är en fälla ifrån Donald Trump.
Att dom reggades 2020, ja...faktiskt! Det har redan läckt bilder på själva hårdvaran som ska vara Kraken och har samma tentakel logga på sig.
Vänta, jag måste gräva fram bilden. Var 2-3 dagar sen jag såg den postas på /pol/.
Är vattenstämplarna bekräftade ännu eller är det en bluff?
Vilket företag reggades 2020? Försökte gå bakåt i tråden men hittade inte,