2020-11-23, 18:30
Medlem
Är detta den Kraken som det pratas om?

https://www.kraken.im

Programvara som kan spåra röst(flöde) och skapa en logg.
2020-11-23, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Instämmer. Jag uppfattar att hon är på precis samma våglängd som Trump. Internationella förmögna familjer/intressen som har egna lagar och som struntar fullkomligt i vanliga medborgare. Korrupta politiker och tjänstemän från alla sidor och alla positioner som sviker folket. Det är det man vill krossa och då tro att Trump skulle sparka henne eller vilja distansera sig från henne för att hon skulle gjort något uttalande är befängt. Hon försvarade Flynn. Hon har garanterat suttit och pratat med Trump i timmar/dagar/veckor/månader. han skulle plockat upp för länge sedan om hon var ett nut case.

Det ska bli spännande att se vad som sker när allt drar igång. MSM är på läktaren tillsammans med många andra.

MSM har redan dragit igång sina kampanjer för att kasta bajs på henne samtidigt som social media har total blockerat henne överallt så det känns som hon inte får såpass stor chans att försvara sig.

Men hon bekräftade igår kväll en massa rekyten som har glidit runt och ja, dom har pratat i flera månader eftersom "man har gillrat en fälla".
2020-11-23, 18:35
Medlem
happyhippoxs avatar
NEW: Third Circuit Court of Appeals grants expedited review for Team Trump’s appeal from Pennsylvania.

https://twitter.com/JennaEllisEsq/status/1330917531146711041?s=20
2020-11-23, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ang. Powell
Om någon har varit uppmärksam delar Rudy och Sidney information, men de arbetar helt åtskilda och har olika team som hanterar deras olika utredningar.

Vad som nu skrivs om är att Powell inte är en formell del av Trump Legal Team som är baserad i Pennsylvania - deras "Ground zero". Detta är känt sedan innan, ingen har fått sparken.

Att det däremot med Powells avslöjanden kan bli kännbart även för många Republikaner (Många är ju inblandade över partigränserna ex Kemp i Georgia). Powell är ju ypperlig då hon noterar att hon kommer gå efter alla oavsett partitillhörighet, en ryggrad som behövs!
Exakt. Det plus att det är två helt olika jurisdiktion, dvs helt olika juridiska områden. Både geografiskt och i sak.

Slår man ihop dom måste man kanske släppa på vissa delar i det ena eller det andra. Man vill nog inte begränsa något nu när Sidney har träffat på något mycket stort som mest troligt kommer handla om rikets säkerhet.
2020-11-23, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusselby
Ha ha, nä tror knappast det men ganska kul namn, företag reg 2020 står det, om det stämmer.

Precis det första ryktet som gick ifrån QAnon. Hemliga Vattenstämplar med bitchain vilket är det som kommer att avslöja fuskarna och är en fälla ifrån Donald Trump.

Att dom reggades 2020, ja...faktiskt! Det har redan läckt bilder på själva hårdvaran som ska vara Kraken och har samma tentakel logga på sig.

Vänta, jag måste gräva fram bilden. Var 2-3 dagar sen jag såg den postas på /pol/.
2020-11-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aloc
Skulle du kunna beskriva övergripande hur dessa regler ser ut samt varför de har effekt i just det här fallet?

Det har att göra med olika jurisdiktion, olika juridiska områden, både geografiskt och i sak.
2020-11-23, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Du har tydligen hjärnspöken. Folket på CISA gjorde sitt jobb, precis som alla andra. Det finns ingenting som pekar på att myndigheten har brustit i sitt ansvar. Trump sparkade Krebs, inte för att han gjort ett dåligt jobb, utan därför att han sa att valsystemet var säkert. Och han borde ju veta detta bättre än presidenten.
Det finns inga som helst bevis på vare sig valfusk eller högförräderi. Så du borde verkligen tona ned dig.
Men det kommer att visa sig. Krebs blev inte sparkat utan anledning. En myndighet där den part (Dominion och Smartmatic) som ska uppfylla säkerhetskraven sitter med i styrelsen för den myndighet som ska kontrollera den. Dessutom finns också kopplingar till främmande makt i dessa företag.

Du ser inget märkligt med det?
2020-11-23, 18:45
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frymybrain
Precis det första ryktet som gick ifrån QAnon. Hemliga Vattenstämplar med bitchain vilket är det som kommer att avslöja fuskarna och är en fälla ifrån Donald Trump.

Att dom reggades 2020, ja...faktiskt! Det har redan läckt bilder på själva hårdvaran som ska vara Kraken och har samma tentakel logga på sig.

Vänta, jag måste gräva fram bilden. Var 2-3 dagar sen jag såg den postas på /pol/.
Tja, kanske är det de som hjälper till ändå. Vi får se förhoppningsvis. Spännande.
2020-11-23, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Nej det är du som inte förstår skillnaden mellan valsedeln och ytterkuvertet.

Ex 1.
Jag går runt bland mina grannar som inte tänker rösta och samlar ihop deras röstsedlar och ytterkuvert, kryssar för Biden på röstsedeln, kladdar dit en otydlig namnteckning på ytterkuvertet och postar dessa.

Blir dessa röstsedlar giltiga då? Om sen valarbetarna är slarviga (eller korrupta, eller får information om att dom ska strunta i att kontrollera ytterkuvertet) samtidigt som observatörerna INTE får observera hur detta arbete går till, INTE får se ytterkuverten, utan röstsedlarna med bara Biden namn på som jag har fixat läggs i högen som sen räknas i maskinen.

Hur ska detta kunna avslöjas genom att bara räkna om valsedlarna?

Ex 2. Jag är superkorrupt och samlar in 50 000 röstsedlar (eller producerar egna för jag har kontakter och kan "köpa äkta" röstsedlar som inte är registrerade). Jag kryssar för Bidens namn på alla dessa, smusslar in dessa 50 000 röstsedlar på natten mellan tisdag och onsdag när räknandet officiellt har pausats och alla valarbetare har gått hem för dagen, dumpar dessa valsedlar bland dom andra redan räknade. Samtidigt som mina kumpaner sitter i en byggnad några 100 mil bort och lägger till dessa i valmaskinen via länk.

Hur ska dessa kunna avslöjas genom att bara räkna om valsedlarna?

Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Varför duckar du angående Powells påståenden angående dessa 450 000 röstsedlar där man bara har röstat i presidentvalet? Inga i tråden går ut och stöder och/ eller förklarar varför detta är valfusk.
Kan du förklara varför detta är bevis på valfusk?

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/identified-450000-ballots-miraculously-vote-joe-biden-sidney-powell-drops-bomb-sunday-morning-future s-video/

Sidney Powell: "We’ve identified identified at least 450,000 ballots in the key states that miraculously only have a mark for Joe Biden and no other candidate."

https://dcswampwatch.org/sidney-powell-claims-there-are-450000-ballots-that-voted-only-for-biden-left-the-rest-blank/

https://washingtonwatch.org/sidney-powell-claims-there-are-450000-ballots-that-voted-only-for-biden-left-the-rest-blank/

https://thepostmillennial.com/sydney-powell-claims-there-are-450-000-ballots-that-voted-only-for-biden-left-the-rest-blank

https://clarion.causeaction.com/2020/11/08/sidney-powell-sounds-the-alarm-on-dem-vote-stealing-3/
Jag duckar ingenting, jag har redan förklarat hur det kan ha gått till, tycker bara att ni kan gå tillbaks och läsa själva faktiskt. Eller lyssna på Sydney själv när hon förklarar.
2020-11-23, 18:49
Medlem
Nixters avatar
Uppdatering Pennsylvania

-Third Circut Court beviljar snabb översyn av Trump-fallet.
-Trump team skall lämnas in idag senast kl. 16.00.
-Demokraterna har fram till i morgon kl. 16.00 att svara

Det faktum att de beviljades snabb granskning är lovande.
SCOTUS nästa!
2020-11-23, 18:50
Medlem
HomoDeuss avatar
Haha. Sitter och tittar på livesändningen från omröstningen i Michigan som ska börja strax. Folk krigar som fan i kommentarfälten. Riktigt kul
2020-11-23, 18:50
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
https://www.youtube.com/watch?v=aCghQCDHgTU

Dominion ska tydligen ha vägrat att vittna, och istället skaffat sig en massa advokater. Om det stämmer är det inte riktigt så ett "oskyldigt" företag beter sig.
Det spelar ingen roll om dom är skyldiga eller ej. Det enda vettiga alternativet är att hänvisa till sina advokater.
You have the right to remain silent. Anything you say can be used against you in court.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in