Citat:
Det verkar som att all kritik kommer tillbaks till att dom har svamlat. Kanske du skulle rensa öronen så du hör bättre. Personligen hade jag inga problem att förstå vad dom sa det är därför jag lägger över det på dig att det kan ha varit du som varit problemet.
Personligen hörde jag inte heller när dom kom in på ämnet konspirationsteorier utan dom presenterade vad dom ansåg att deras bevisning visade dvs olika typer av valfusk. Framtiden får såklart utvisa om de får rätt eller inte. Men gjorde man som du och kom dit och sitter med noll unik insyn i varken utredning eller amerikansk politik men låtsas vara världsmästare och vet allt är det klart att det blir enkelt att dra förhastade slutsatser och därför tro att andra är dumma i huvudet när det egentligen handlar om att man själv inte klarar av att skilja på vad man tror och vad man vet.
Summering: Tops till öronen (finns säkert på alibaba att köpa om du vill stödja demokraterna
) samt lite självinsikt så ser vi fram emot din nästa analys.
Iaktagelse: Tänk att vara på team Bidens sida och klaga på att folk svamlar hehehehe
Personligen hörde jag inte heller när dom kom in på ämnet konspirationsteorier utan dom presenterade vad dom ansåg att deras bevisning visade dvs olika typer av valfusk. Framtiden får såklart utvisa om de får rätt eller inte. Men gjorde man som du och kom dit och sitter med noll unik insyn i varken utredning eller amerikansk politik men låtsas vara världsmästare och vet allt är det klart att det blir enkelt att dra förhastade slutsatser och därför tro att andra är dumma i huvudet när det egentligen handlar om att man själv inte klarar av att skilja på vad man tror och vad man vet.
Summering: Tops till öronen (finns säkert på alibaba att köpa om du vill stödja demokraterna
) samt lite självinsikt så ser vi fram emot din nästa analys.Iaktagelse: Tänk att vara på team Bidens sida och klaga på att folk svamlar hehehehe
Svamla: prata nonsens, yra, fantisera, tala mot bättre vetande. Osv. Jodå, det summerar nog Runkens insats i PK:n rätt bra. Likväl som i rätten, av domarnas uppläxningar att döma.
I övrigt förvånar det mig inte det minsta att du (och dina fellow Trumpsters) hörde något annat än resten av världen. Men berätta: vilken "unik insyn i utredning eller amerikansk politik" är det du besitter till skillnad från mig?
.. Som tidigast på onsdag. Senast på fredag.
Oj djävlar, det måste jag i så fall genast tala om för mina kompisar som är disputerade forskare, som bara har typ fem kontakter på sin LinkedIn som inte uppdaterats på väldigt länge där det fortfarande står att de pluggar på Masternivå, men nåja, eftersom det inte står på deras LinkedIn så kan de inte vara disputerade och ha de högt rankade jobben de har idag, det måste bara vara en illusion för det står nämligen inte på deras LinkedIn att de jobbar där de jobbar! Ja, ungefär så lyder er logik!