2020-11-23, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Den stämningsansökan är från 15 oktober och handlar om ryssar. Soros namn nämns ingenstans i den.

Jag vet, det var därför som jag postade länken till originalet.
Senast redigerad av Snullerux 2020-11-23 kl. 11:57.
2020-11-23, 11:47
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
BREAKING NEWS:

Det största klustret med röster från Wayne County, Michigan kom från ett mentalsjukhus för svårt mentalsjuka patienter. Inte en chans att de avlagt sina röster i den massiva sakan som en gjort på ett legitimt sätt. Vi snackar om personer som knappt är medvetna om omvärlden och ännu mindre har en uppfattning om politik! Många andra kluster kom från högst dubiösa källor!

https://100percentfedup.com/breaking-report-largest-number-of-cluster-votes-in-wayne-co-mi-came-from-psychiatric-hospital-for-pa tients-with-severe-mental-illnessesand-more

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/breaking-report-largest-number-cluster-votes-wayne-co-mi-came-psychiatric-hospital-patients-severe-m ental-illnesses

Ge mign en enda anledning till att man skulle ta något sådant på allvar.

Trump-kampanjen kör två parallella spår:
1. Läcker diverse falska sensationsuppgifter som att döda har rösta, valdeltagandet var mer än 100% eller tramset ovan.

2. Samtidigt lämnar man formellt in ytterst små saker, som dessutom avslås omedebart för det mesta.
2020-11-23, 11:48
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Ja det ska jag också låta vara osagt hur många case det blir och vilken som är bäst lämpad att driva ett konstitutions-case. StyxHexenBadrock666Hammer eller vad han heter var inne på att om man lyckas visa att delstatslagändringarna är unconstitutional så räcker det att visa det i en stat. Detta eftersom konstitutionen föreskriver "equal protection by the constitution for the citizens" eller nåt sånt, och konstitutionen s.a.s. trumfar delstatslagar. Bedöms något vara unconstitutional så gäller det i alla delstater.

Vi får se hur många fall det blir.
Jo, alltså, konstitutionen är helig för många amerikaner. Jag såg någon som skrev på Twitter att "the US constitution is the greatest work ever penned by man after the holy scripture". Visste inte riktigt hur jag skulle tolka det, men det är bara ett exempel på hur högt man värderar konstitutionen. Och som du skriver står den över allt annat juridiskt i det stora landet i väst. Därför håller jag tummarna att man ska skrida till verket i HD så snart som möjligt.
2020-11-23, 11:53
Medlem
Många kommenterar som säger liknande " Very smart. So when they go to sue Trump, he can say she wasn’t his attorney. "

Kanske ännu ett schackdrag? Tycker vi håller oss lågt tills Powell har lagt fram sitt mål, är det ingenting så kommer hon bli utskrattad resten av hennes liv. Alternativet är det största målet i historien.
Senast redigerad av ankhelvete 2020-11-23 kl. 11:56.
2020-11-23, 11:54
Medlem
klybans avatar
Ja, då har vi svaret på varför inga valfuskbevis kom i fredags 201120.

Så vad har man kvar nu när den fånen är borta?
Inget som innan?
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
BREAKING NEWS:

Det största klustret med röster från Wayne County, Michigan kom från ett mentalsjukhus för svårt mentalsjuka patienter. Inte en chans att de avlagt sina röster i den massiva sakan som en gjort på ett legitimt sätt. Vi snackar om personer som knappt är medvetna om omvärlden och ännu mindre har en uppfattning om politik! Många andra kluster kom från högst dubiösa källor!

https://100percentfedup.com/breaking-report-largest-number-of-cluster-votes-in-wayne-co-mi-came-from-psychiatric-hospital-for-pa tients-with-severe-mental-illnessesand-more

https://www.thegatewaypundit.com/2020/11/breaking-report-largest-number-cluster-votes-wayne-co-mi-came-psychiatric-hospital-patients-severe-m ental-illnesses
Vi ser i stämningarna att inget av detta är med som man påstått har skett, så dessa påståenden är för såna som dig och har inget med verkligheten och göra.
Valfusk påvisar det då INTE.
Senast redigerad av klyban 2020-11-23 kl. 11:56.
2020-11-23, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ge mign en enda anledning till att man skulle ta något sådant på allvar.

Trump-kampanjen kör två parallella spår:
1. Läcker diverse falska sensationsuppgifter som att döda har rösta, valdeltagandet var mer än 100% eller tramset ovan.

2. Samtidigt lämnar man formellt in ytterst små saker, som dessutom avslås omedebart för det mesta.
Därför att det framgår att befintlig data stödjer påståenderna. Numbers don't lie.
2020-11-23, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Sin egen vinning? Skojar du med oss eller är du verkligen så här korkad? Pengarna går till det som staten ska normalt bekosta. Du vet, i en icke banarepublik
Umm... gubben har uttyckligen sagt att pengarna ska gå till jurdisk hjälp! I allra högsta grad en "egen vinning för att säkerställa att han kan olovligen roffa till sig makten han försökt tillskansa sig på ett högst bedrägligt sätt!
2020-11-23, 11:58
Medlem
The Morning Report sammanfattar mycket av vad som hänfer och har hänt i ärendet:

http://acecomments.mu.nu/?post=370274http://acecomments.mu.nu/?post=370274
2020-11-23, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vi bevittnar någon form av mänskligt sönderfall i realtid då det gäller Trump och hans team. Donald, Rudy, Powell, vilka figurer!

Det kan faktiskt inte finnas en enda människa i världshistorien som har skämt ut sig så mycket som Donald Trump i och med hans beteende efter detta val. Faktiskt, det går inte att komma på någon!
Vem tycker det? Msm antifa och globalisterna?
2020-11-23, 12:00
Medlem
Enligt många människor finns det massor av saker som tydligt tyder på valfusk, och enligt många andra finns det inte en enda sak som tyder på valfusk. Som vanligt, tack vare vår fantastiska massmedia, lever människor i två olika verkligheter. Jag menar inte på något sätt att den ena sidan har rätt i allt och den andra har fel i allt, men det tyder på att väldigt mycket felaktig information cirkulerar inom massmedian. Det går inte att förneka. Det finns givetvis mycket felaktig information från alternativ media också, men de är inte "utbildade" journalister. Deras arbete går inte ut på att informera allmänheten om hur verkligheten ser ut, utan en egen åsikt om den. Hur vi än vänder och vrider på det så anser jag att vi alla kan vara överens om att all massmedia i västvärlden egentligen bara är aktivister för det vänsterliberala etablissemanget.
2020-11-23, 12:03
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zarrelito
Nu har jag inte hängt med i tråden på ca 1 vecka pga verkligheten, Kan någon göra en snabb sammanställning så man kommer in i matchen igen? Eller är det samma snack om att det kommer nya big announcements soon?

Det senaste tunga namnet i Team Trump dumpads p.g.a

Citat:
Enligt två av presidentens rådgivare som talat med Washington Post ska han inte ha uppskattat att Powell hamnade i bråk med Tucker Carlson. Dessutom ska han ha fått flera larm från nära medarbetare om att hon gått för långt.

Advokaten Sidney Powell, 65.

Rådgivare förfärade:
Allt ska ha kulminerat i ett stort bråk inom ”elitstyrkan” under lördagen. Till och med Rudy Giuliani ska ha tyckt att henne anklagelser var för vilda.

Till slut insåg Trump att hon gjorde mer skada än nytta, uppger Washington Post.

– Hon var till och med för galen för presidenten, säger en kampanjmedarbetare till tidningen.

Enligt källor i Politico såg presidentens stab med förfäran på den ”cirkusliknande showen med konspirationsteorier” under presskonferensen i torsdag.

– En del var oförsvarligt och hörsägen och urvattnar varje argument vi har försökt föra fram, säger en person nära Trumps kampanj till sajten.

Och många ser gärna att fler än Sidney Powell försvinner.

”En borta, två kvar”, säger en av Trumps medarbetare till New York Times Maggie Haberman.

I en skriftlig kommentar uppger Sidney Powell att hon förstår beslutet och att hon kommer fortsätta kämpa juridiskt ”för Trump och andra republikaner som bestulits på sina röster genom ett massivt bedrägeri”.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/86GLgG/trump-sparkar-advokat-for-galen-till-och-med-for-honom

Hon fortsätter dock på egen hand och driver sin utredning privat https://defendingtherepublic.org/, samt fortsätter med sin bokförsäljning, som lär ha fått ett rejält uppsving nu med all uppmärksamhet i media. https://www.sidneypowell.com/
2020-11-23, 12:05
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Jag vet, det var därför som jag postade länken till originalet.

När postade du den länken?

Den länk som fanns i det inlägg av dig jag svarare på, och du som gav som svar på frågan om Soros arresterats, innehöll bara ryssar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in