2020-11-22, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Den første jeg tenkte på når jeg leste artikkelen var ordføreren i Lørenskog

Ja, du gjorde nok det. Og hvis det er ordføreren, hva så?
Tror hun nyter god tillit i befolkningen. Hun har blitt demokratisk valgt til den høyeste politiske vervet i kommunen.
Citera
2020-11-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Merker meg at det ikke står spesifikt i artikkelen hvem det er. Kan det være de samme personene som i foreningen? / venninne AEH sendte SMS til? / andre?
Det kan være.

Men står det noe i artikkelen om foreningen, at AEH der søkte råd om hvordan man går frem?

Høres ut som to forskjellige samtaler, det må man vel kunne si? Det kan skyldes medias fremstilling, dog.
Citera
2020-11-22, 17:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Den første jeg tenkte på når jeg leste artikkelen var ordføreren i Lørenskog

https://www.dagsavisen.no/oslo/lorenskog-ordforer-om-hagen-pagripelsen-kommer-som-et-sjokk-1.1706673
Citera
2020-11-22, 17:59
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
vem tar med tvättutrustningen och räknar med att självklart måste vara nytt innan polisen kan släppas till platsen,
helt klart någon med lite tvätterfarenhet...

Det är kanske nån som också hyr ut stugor, som blir vansinnig på folk som inte lämnar stället i samma skick som när de själva kom...
Citera
2020-11-22, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
Ja, du gjorde nok det. Og hvis det er ordføreren, hva så?
Tror hun nyter god tillit i befolkningen. Hun har blitt demokratisk valgt til den høyeste politiske vervet i kommunen.

Hvorfor går du i strupen på alt og alle?
Citera
2020-11-22, 18:01
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Det är kanske nån som också hyr ut stugor, som blir vansinnig på folk som inte lämnar stället i samma skick som när de själva kom...

ja exakt en sådan
Citera
2020-11-22, 18:05
Medlem
Politiet har vært opptatt av vaske- og renholdsrutinene i S4.

AEH skal ha hatt ansvar for 1. og 2. etasje, mens det var TH som sørget for renhold i kjelleren.

Kan TH ha leid vaskehjelp kun for sitt eget ansvarsområde, altså kjelleren? Og at denne vaskedamen kan ha fått en elskerinne-rolle i tillegg?

Et slikt opplegg må være umulig å holde hemmelig.

Hvis det var slik at TH har skaffet seg elskerinne(r) og hatt utroskapsaffærer, må det ha vært knusende for AEH. Det eneste hun satt igjen med etter nærmere 50 års ekteskap var borett i S4. Tragisk.
Citera
2020-11-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg har ikke lest om noe slikt. Men her står det om noe som var noen uker før jul i 2018:
Det stemmer dette. Hvis Sugar-daddy har andre opplysninger, er dette oppsiktsvekkende. Når det kommer fra denne brukeren, tar jeg det med noen klyper salt.
Citera
2020-11-22, 18:08
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Det var høylytt krangel i S4 kvelden før hun forsvant så tydeligvis så var de uenige om ett eller annet.

Var det?
Citera
2020-11-22, 18:11
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
ja exakt en sådan

Fast lite taskigt att ta med sig skurhinken från nedre toa sen.

Undrar om de stal med sig frottéhanddukar och badrock också?

En del mänskor har lite dynamisk rättskänsla...
Citera
2020-11-22, 18:20
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Fast lite taskigt att ta med sig skurhinken från nedre toa sen.

Undrar om de stal med sig frottéhanddukar och badrock också?

En del mänskor har lite dynamisk rättskänsla...

tror att det bara var skurhinken och et fruentimmer dem stal så om de tvättade bra efter sig är inte det så illa, det är möjligt att byta ut allt detta så
Citera
2020-11-22, 18:22
Medlem
Mon tro hvorfor TH dro så sent? Litt nerver? Isolert sett er dette bra bevis for de som tror kidnapperne er reelle.

https://www.nrk.no/norge/forsvarer-holden_-mener-gjerningsmenn-ventet-pa-at-tom-hagen-skulle-forlate-boligen-1.15217020

Forresten: Utrolig at det er 30-40 stk som jobber fulltid med dette. Jeg har enorme forhåpninger til det de produserer.
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-22 kl. 18:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in