2020-11-22, 08:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Ryktet och social status är mycket mer värt än några miljoner dollars i deras kretsar.

Mycket viktigt.

Jag tror inte hon direkt kommer att dö en socitetsdöd heller för den delen, hon kommer att ha sina jämlikar inom träskmarkerna som hon kan hålla sig till när hon släpper sin bok "How Joe Biden stole the election from Godking Donald Trump"
2020-11-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Jasså nej hahah det som menas då är att man kan ändra så att te.x Biden får 1,25 för en röst och Trump 0.75% för en röst. Men du råkade visst göra detta till en helt annan topic nu. Du som vet exakt hur man säkerställer att det inte varit fusk i valet, hur säkerställer man att ingen har valt att utnyttja denna funktionalitet på felaktigt sätt:

"Operators can examine
a blank ballot, re-mark
if needed and allowed,
and then re-scan it."
https://www.dos.pa.gov/VotingElections/Documents/Voting%20Systems/Dominion%20Democracy%20Suite%205.5-A/Dominion%20Democracy%20Suite%20Final%20Report%20sc anned%20with%20signature%20020119.pdf
Var i manualen är det det står hur man ändrar så att Biden får 1,25 och Trump får 0,75 då? För det har ju varit väldigt viktigt det här att det står i manualen hur man fuskar?
Och hur kommer det sig att den manuella omräkningen i Georgia kom fram till samma resultat, om maskinen viktar rösterna?

Man säkerställer att valarbetare följer reglerna genom att ha valobservatörer.
Senast redigerad av apa123456 2020-11-22 kl. 08:43.
2020-11-22, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Är du dum i huvudet? Dom säger att funktionaliten är inbyggd. Den är alltså inbyggt oavsett vad. Den specificerar inte om allowed har att göra med lag eller något annat i kontraktet men oavsätt så är det en inbygd funktion och du ska ju förklara hur en omräkning manuellt kan säkerhetsställa att ingen använt denna funktion på fel sätt även fast kontraktet enligt dig säger nånting annat.
Du är uppenbarligen dum i huvudet. Det finns en massa saker man kan göra i en rösträkning som inte är tillåtet. Ordet allowed har en väldigt tydlig betydelse - vad skulle det annars betyda? Antingen är det tillåtet eller så är det inte tillåtet. Syftet är att förtydliga en röst, inte att ändra den. Släpp det nu, du behöver inte idiotförklara dig själv mer.
2020-11-22, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Vad jag tycker spelar ingen roll, men jag tycker självklart det ska dömmas objektivt.

Om det visar sig i supreme cort att omfattande valfusk inte föreligger så böjer jag mig direkt. Jag hatar demokraterna, men inte så mycket som när demokratin kompromissas.

Ja domarna är fullblodsdemokrater. Vad trodde du?
Senaste domaren som kastade ut mål i PA, Matthew W. Brann ” spent years as a Republican Party official in Pennsylvania and was active in the Federalist Society and National Rifle Association.”

Är han också en ”demokratisk aktivist”?
2020-11-22, 08:34
Medlem
3 miljoner döda röstade under valet..Powell bevisar det i domstol de närmsta veckorna,

Hur skall SCOTUS kunna legitimera ett val när sådana här uppgifter kommer fram och att massor av vittnen har vittnat under ed, röstmaskiner switchar Trumpröster till Biden.

https://www.youtube.com/watch?v=F5vndAmMqAM&feature=youtu.be

Alla med hjärna fattar att det är omöjligt.
2020-11-22, 08:35
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Game over.

https://twitter.com/heyjuliesue/status/1330340460775305222

There Was in Fact Fraud That Took Place: FEC Chairman Trey Trainor

Citat:
James E. "Trey" Trainor III was nominated by President Donald J. Trump and confirmed by the United States Senate on May 19, 2020

Källa: https://www.fec.gov/about/leadership-and-structure/james-e-trainor-iii/

Det är såklart ett intressant uttalande, men lägg ner dessa jävla "game over" (som både de som tror på valfusk och inte tror på det kör med). Håll lite nivå för helvete.
2020-11-22, 08:37
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Alla med hjärna fattar att det är omöjligt.

Tyvärr är det ju inte så - man kan mycket väl certifiera ett illegitimt val av politiska skäl (ex. för att man oroar sig för konsekvenserna om man inte gör det, typ inbördeskrig). Så ingen sida ska deklarera sin vint ännu. Sluta förstöra tråden med spekulationer om vad som KOMMER HÄNDA och fokusera på att rapportera fakta kring VAD SOM HÄNDER OCH HAR HÄNT - både för och emot. Så att man kan sätta sig in och bilda sig en uppfattning.

Jag blir inte övertygad för att någon skriver "Trump är dum i huvudet" eller "Alla med hjärna fattar att Trump kommer vinna". Jag blir övertygad när jag ser ARGUMENT, BEVIS och UNDERLAG för eller emot olika påståenden.
2020-11-22, 08:37
Medlem
Hbdunkars avatar
Håller med. Antingen är kvinnan spritt språngade galen eller så sitter hon på en guldgruva. Jag hoppas hon är något på spåret. Men är skeptisk tills jag ser riktiga bevis som håller i en rättegång.

Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Ryktet och social status är mycket mer värt än några miljoner dollars i deras kretsar.

Mycket viktigt.
2020-11-22, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Jag vet inte hur mycket dynga jag fått skotta undan efter lite kritiskt tänkande/ grävande i den här tråden. Du är ju inte ens i stånd att fullfölja dina egna inlägg utan hoppar runt på tuvorna som jagad av mygg. Georgia-siffrorna lämnade du så fort du fick en fråga. Hur många avslag har Trumps advokater nu fått? Över 30 i vart fall. I över två veckor har vi hör om "de närmsta 2 veckorna"...

Sidney Powell anser att det är ett bevis att det har fuskats i valet eftersom 450 000 Biden-röstsedlar bara har röstat i presidentvalet men inte i de övriga valen. Detta är bevis på valfusk (antagligen då att man bara har markerat i presidentvalet när man fuskat med alla fusksäckar i hastigheten). Jag antar att du också anser det efter som det Sidney Powell säger måste stämma. Eller?

I de 5 största, demokratiska countyn i Georgia har det bedrivits ett massivt valfusk. Trump tappade hela sitt försprång från 2016 just i dessa countyn. Jag har skrivit att det är osannolika siffror.

En omräkning MÅSTE gå rätt till. Man kontrollerar inte ens signaturerna. Varför? För det fanns inga ytterkuvert. Hade de kastat dessa? Det är LAGBROTT att inte följa rutinerna.

Sitt inte och inte ta in fakta . Du är helt faktaresistent.
2020-11-22, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Tyvärr är det ju inte så - man kan mycket väl certifiera ett illegitimt val av politiska skäl (ex. för att man oroar sig för konsekvenserna om man inte gör det, typ inbördeskrig). Så ingen sida ska deklarera sin vint ännu. Sluta förstöra tråden med spekulationer om vad som KOMMER HÄNDA och fokusera på att rapportera fakta kring VAD SOM HÄNDER OCH HAR HÄNT - både för och emot. Så att man kan sätta sig in och bilda sig en uppfattning.

Jag blir inte övertygad för att någon skriver "Trump är dum i huvudet" eller "Alla med hjärna fattar att Trump kommer vinna". Jag blir övertygad när jag ser ARGUMENT, BEVIS och UNDERLAG för eller emot olika påståenden.

Då gäller det att inte vara faktaresistent.

Man måste veta vad ordet bevis innebär. Det är jobbigt att förklara samma saker 10 ggr om inte mottagaren vill eller ha kapacitet att ta in informationen.
2020-11-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Här är hennes meritlista. Hon är tung och statistiken stämmer.

https://fedsoc.org/contributors/sidney-powell

Eh? Det där är en lobby-grupp. Det finns ingen anledning för en lobby org att slira, eller? Om du vill få en poäng, sammanställ hennes case, de är offentliga, bara att räkna.
2020-11-22, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Tanten är 65 år. Vem vet, hon kanske vill ge sig in i politiken med Trump. Att vara mentalt retarderad verkar inte vara ett hinder för många republikanska väljare idag, tvärtom.

Jag vet inte, men hon kanske är i den maniska fasen i sin bipolaritet.

"We already have collected more evidence than probably half the
prison population is enprisoned for right now. It's just a matter of tying it together
in a way that's adjustable(?)" - Sidney Powell

Det här uttalandet ger de vibbarna.

Eller så är hon en väldigt duktig jurist på rätt plats i rätt tid. Tycker det är ett märkligt uttalande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in