2020-11-21, 09:04
Medlem
thebroffessors avatar
Vem är snubben som pratar i videon?

Varför ska jag tro på det han läser ur ett a4 papper? Jag kommer börja följa han och se om han kommer med något vettigt snarast, lät mer som att han försökte ragga supportrar till sitt nyblivna politiska parti.

Om det han läser upp är sant så är det ett perfekt sätt att avpopulisera världen.
Senast redigerad av thebroffessor 2020-11-21 kl. 09:09.
Citera
2020-11-21, 09:07
Medlem
Hulkapulkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Världsrekordet på att framställa ett vaccin tidigare är ca 5 år.
Låter tämligen för bra för att vara sant att inte bara 1, utan flertals läkemedelsbolag REDAN lyckats framställa vaccin mot Corona.

Man hade redan viss erfarenhet av utvecklingen av vaccin mot SARS 1. Redan för SARS 1 var ansatsen att om man ville neutralisera spike-proteinet på virusets yta. Utan spike-proteinet kan inte virus komma in i mänskilga celler och starta en infektion.

Jag tror att vaccinet kommer vara säkert och betydligt fler kommer dö av covid än med ett vaccin
Citera
2020-11-21, 09:11
Medlem
Jorden är ju överbefolkad så det vore bra på ett sätt. Och inte för att låta som en rasist men det finns vissa grupper som skulle behöva det mer än andra, ex. somaliska kvinnor.
Men det räcker ju med att de äldre, som redan är färdiga, tar vaccinet (och gärna vissa människor så klart).
Jag tänker inte ta skiten då det stressats fram och vill veta vad det innehåller. Får inte veta ett skit.
Citera
2020-11-21, 09:18
Medlem
Citat:
Visselblåsare inom vaccinindustrin hävdar att vaccinet gör dig steril, en del av avbefolkningsplanen:

https://www.bitchute.com/video/IalsQvC0XIdl/?fbclid=IwAR0hDSl9k8-16qB00gNUecXizGnZRoQ48kqpHdN2TfjmZOPXVfVg5nTpG5U

Tankar kring detta? Att jorden är överbefolkad är ett faktum, låter väldigt skrämmande men ändå rimligt, när man söker på detta avslöjande ifrån igår på Google kommer istället ”fact checks” upp längst upp i sökresultatet, väldigt snabbt agerat av Google.
den som.lever får se.
Är det ngn konspiration som har varit sann?
Citera
2020-11-21, 09:26
Medlem
Citat:
Bill Gates har uttryckt sig flertal gånger att överbefolkning är vårat största hot?
Samtidigt som han går all in på vaccinindustrin nu för tiden.
1+1 = ?

Detta är fakta, du verkar inte kunna skilja på konspirationsteorier och fakta.
Sök på Bill Gates Ted talk på youtube
Han är smart.varenda jävel som har lite innanför pannbenet förstod att de skulle komma en pandemi.

Det är inte många av er som hatar bill gates framför att alla hans pengar kmr gå t att hjälpa den fattiga delen av världen.

https://www.google.com/amp/s/mobile.reuters.com/article/amp/idUSKBN2613CK
Detta slår hål på alla dina källor.ren fakta.
Citera
2020-11-21, 09:38
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Citat:
Den blev cencurerad från youtube, yttrandefrihet är inte längre ett faktum, därav uppladdad på bitchute.

Yttrandefrihet är inte att ha rätt att använda privata siter och kräva att de ska hålla dina konspirationer publika.
Du får däremot säga det till vem du vill.
Citera
2020-11-21, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcsin
Bara bonus för oss som redan har ynglat av oss.

Barnbarn då 😁?
O för mig som ändå inte vill ha baen blir det ju perfekt 😊
Citera
2020-11-21, 09:53
Medlem
Sam.Boyds avatar
Problemet med överbefolkningen är oftast kopplat till 3e världen o där tycks covid inte vara något större problem. Få lär dessutom ta ett dyrt covid vaccin där.

Det ska bli intressant o se om det kommer ett tvång att vaccinera sig. Det skulle nämligen inte förvåna mig om det just nu förbereds lagstiftning för just det.
Citera
2020-11-21, 09:53
Avslutad
Jag förstår inte hur denna avbefolkningsplan är tänkt att fundera utan att allt rasar ihop som ett korthus? Vem ska göra skitjobben som får samhällen att fungera om man gör sig av med allt patrask och enbart sparar eliten? Vem ska diska? Vem ska greja käk o.s.v.?
Citera
2020-11-21, 09:56
Medlem
Citat:
Tysk läkare skeptisk till Covid får polisbesök under livestream:

https://www.instagram.com/tv/CH0XJ_Ygr2Y/?igshid=9hpbop3dveer
svarar man inte på breven eller på telefonen slår polisen in dörren inga konstigheter
Citera
2020-11-21, 09:58
Medlem
Definitivt inte en visselblåsare. Sanningssökare visste redan i början av pandemin att "vaccinet" är ett sätt att sterilisera befolkningen för att rasera nationerna. "Vaccinet" kommer också innebära att de för in mikrochip i alla människor så att de kan kontrollera oss. B.la. genom att kunna spåra oss men också för att lyssna på våra samtal och kanske avläsa våra tankar. Om de lyckas föra in mikrochip som avläser våra tankar kommer de att införa en Thought Police som i 1984 eller Minority Report, människor kommer att bli arresterade för tankebrott. Du tänker "Jävlar vad jag hatar Löfven, ska gå till Rosenbad imorgon och ge honom en smocka!". Och vips, du är gripen inom 5 minuter!
Citera
2020-11-21, 09:59
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperViting
Jag förstår inte hur denna avbefolkningsplan är tänkt att fundera utan att allt rasar ihop som ett korthus? Vem ska göra skitjobben som får samhällen att fungera om man gör sig av med allt patrask och enbart sparar eliten? Vem ska diska? Vem ska greja käk o.s.v.?

Om man kan få 50-75% av vissa grupper av dem som tar vaccinet sterila så får man en uppbromsing av befolkningsökningen o på sikt en minskning. Redultatet sprids ut på 85 år. O under tiden kommer AI o robotisering.

Det är främst Afrika o Sydamerika som akut bör avfolkas. Något som dessutom skett flera gånger tidigare i historisk tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in