Citat:
Ursprungligen postat av
vinkelhak
Detta är frågor som ni borde ställa egentligen. Förstår verkligen inte hur man är funtat om man inte kan se det korrupta i hela situationen. Ta och vakna upp nu, det är dags att inse att det här kommer inte att sopas under mattan. Inte för att jag förstår hur man ens skulle vilja låta det sopas under mattan ens.
Det blir tydligt bortom allt tvivel att Bidensupportrarna tycker att det är OK att fuska, så länge dom inte åker fast. Därför ser vi allt tjat om "inga bevis". En till sak som jag tror kommer komma fram i spåren av hela den här Dominion-grejen är att det kan stänka på Sverige och svenska företag.
När Dominion användes i Venezuela, användes också telecom-infrastrukturen till att genomföra fusket? I USA-fallet har vi sett att rösterna har hittats på datorer utomlands, i Tyskland. Korruptionen är så genomgripande att det här kan drabba Sverige också i förlängningen. Det är därför vi ser all den här paniken i tråden om "inga bevis", "inga bevis". Men jag är övertygad om att det här valfusket kommer att drabba även andra länder än USA.