Citat:
Ursprungligen postat av
Pung
Ja, enligt min logik.
Då hävdar de som tror att det fuskats (vilket jag ju också tror) att det pumpats in falska röstsedlar. Det kan man tro på eller inte, men det är inte motsägelsefullt.
Vad som däremot är motsägelsefullt är att hävda att programmet räknade fel, men ändå stämmer det med sedlarna eftersom någon lagt dit falska sedlar. Meningen säger emot sig själv. Då har ju programmet räknat rätt.
Fattar inte att detta ska vara så svårt för vissa att fatta!
Sidney Powell hävdar att röstmaskinerna kan ges en ratio, typ varje röst på Trump ger Trump 0.75 röster och Biden 1.25 röster.
Det skulle räcka för att garantera Biden vinsten. Men de missbedömde totalt Trumps popularitet så de blev tvungna att tillföra ett helt gäng med poströster under natten.
Dessa poströster behövde ej gå genom maskinerna då man enkelt kan lägga till dessa röster manuellt. Via HMI, antar jag.
Detta gav spikarna som vi sett som ingen har kunnat ge en rimlig förklaring till.
Att man ej hittade detta vid "handräkningen" i GA är för att det inte var en reell handräknining, utan bara en verifiering av datan som skickats in. Som bevis för mitt påstående gällande detta så åberopar jag den faktiska tiden det tog att räkna: handräkning i efterhand - 5 dagar, maskinräkning vid val - 10 dagar.
Samt att det finns trovärdiga uppgifter om att varje valområde fått order om att uppge valsiffrorna efter omräkningen, inte de nya siffrorna.