2020-11-21, 01:56
Medlem
HipToBeSquares avatar
Vad jag söker är listor över registrerade röstare för flera valår. Dessa finns men de är inte lätta att komma över för privatpersoner och lagarna varierar hur dessa tillåts för granskning av allmänheten. Detta innebär att privatpersoner har svårigheter att analysera detta. I vissa fall kan det krävas att rättssystemet går in och kräver dessa listor.

Jag vet inte om detta sker i bakgrunden men som det verkar nu är att alla stämningar är planlösa höftskott. USAs president borde begära dessa listor så det kan granskas. Nyckeln till valfusket finns i dessa listor är min teori.
2020-11-21, 01:57
Avstängd
Smaka-migs avatar
Istället för tjafs, så bjuder jag på en rätt så intressant video. Ganska så långt klipp (50 min). Men är ni intresserad av seriös forskning om valfusk så bör ni se detta än och sitta och tjafsa.

https://www.youtube.com/watch?v=KIlI46HdqKg&ab_channel=EdwardSolomon
2020-11-21, 01:59
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
varsågod https://twitter.com/acastef53/status/1326972432759009280?s=20

Aj! Jävlar! Ännu en twitterlänk från en rättshaverist! Ja, det är bara att buga och finna sig då.
2020-11-21, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Ja, enligt min logik.

Då hävdar de som tror att det fuskats (vilket jag ju också tror) att det pumpats in falska röstsedlar. Det kan man tro på eller inte, men det är inte motsägelsefullt.

Vad som däremot är motsägelsefullt är att hävda att programmet räknade fel, men ändå stämmer det med sedlarna eftersom någon lagt dit falska sedlar. Meningen säger emot sig själv. Då har ju programmet räknat rätt.

Fattar inte att detta ska vara så svårt för vissa att fatta!

Sidney Powell hävdar att röstmaskinerna kan ges en ratio, typ varje röst på Trump ger Trump 0.75 röster och Biden 1.25 röster.
Det skulle räcka för att garantera Biden vinsten. Men de missbedömde totalt Trumps popularitet så de blev tvungna att tillföra ett helt gäng med poströster under natten.
Dessa poströster behövde ej gå genom maskinerna då man enkelt kan lägga till dessa röster manuellt. Via HMI, antar jag.
Detta gav spikarna som vi sett som ingen har kunnat ge en rimlig förklaring till.

Att man ej hittade detta vid "handräkningen" i GA är för att det inte var en reell handräknining, utan bara en verifiering av datan som skickats in. Som bevis för mitt påstående gällande detta så åberopar jag den faktiska tiden det tog att räkna: handräkning i efterhand - 5 dagar, maskinräkning vid val - 10 dagar.
Samt att det finns trovärdiga uppgifter om att varje valområde fått order om att uppge valsiffrorna efter omräkningen, inte de nya siffrorna.
2020-11-21, 02:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoldFinger100
Källa på det?
Jag spekulerar precis som du. Och applicerar man Ockhams rakkniv så vinner nog min hypotes över din om att de har något att dölja.
2020-11-21, 02:04
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
varsågod https://twitter.com/acastef53/status/1326972432759009280?s=20

Vad har en twittrande Serb med Donalds valfuskande att göra?

Men många NAZISTER vill verkligen att Donald vinner oavsett hur...

2020-11-21, 02:04
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Detta är min teori

Trump vet om att han har förlorat. Han har vetat om detta sedan 6 månader tillbaka. Han försöker ni samla all kraft för att vinna senatsvalet i GA. Därför anklagar han för valfusk för att det är ett sådant starkt budskap och GOP väljare är mer enade med varandra än vad Dems anarkist-kommunist-liberal-välljare är.

Trump kämpar hårt med att få ut ett vaccin och bara det är ett tecken på att folk kommer uppskatta detta.
Om detta leder till att GOP vinner 2 mandat i GA är osäkert. Jag tror att GA vinner högst 1 mandat i GA och sedan är progressiva vågmästare i GA och därmed måste Biden pudla för progressiva för att få igenom sin politik, vilket kommer resultera att Bernie Sanders och AOC får makten över senaten.

Dom kommer vara varken snälla emot företag eller folk.
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2020-11-21 kl. 02:08.
2020-11-21, 02:05
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Aj! Jävlar! Ännu en twitterlänk från en rättshaverist! Ja, det är bara att buga och finna sig då.
nästan alla konton som syns är nu raderade...
2020-11-21, 02:06
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Vad har en twittrande Serb med Donalds valfuskande att göra?

Men många NAZISTER vill verkligen att Donald vinner oavsett hur...

Nu kan du kolla raderade konton själv..
2020-11-21, 02:06
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
Tomma kuvert? Du vet att det är på just dom kuverten som namnteckningar och ev. identifiering av röstberättigad finns? Dom FÅR INTE slängas. Dom är bevis.

Någon som vet hur/var alla valsedlar förvaras? Hur har man koll på att inte onda krafter jobbar dygnet runt för att snygga till allt?

Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Det gör han inte.
Trump-gänget försöker nu dra med sig så mycket de kan i fallet och alla från Nikki Haley till Ted Cruz och Mitt Romney ska nu svartmålas pga att de inte ställer sig bakom stålligheterna.
Trump har gjort otroligt mycket bra och har varit väldigt nyttig för USA samtidigt som han blivit otroligt kasst behandlad av media.
Men denna sorti smutsar ned hans eftermäle något otroligt. Det blir intressant de närmaste veckorna när GOP kommer vända honom ryggen totalt.

Låt oss se först var det här landar innan vi summerar hans eftermäle. Det kan lika gärna vara så att team Trump avslöjar decennier av avancerat, systematiskt och omfattande valfusk, städar bort korruption och ger amerikanska folket sitt land tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Trump måste väll ha en bakomliggande plan?

Om man tror att Trump kör den här "cirkusen" genom att improvisera och skjuta från höften så har man inte fattat någonting om Trump. Naturligtvis har karln en plan och den planen är inte att bli president. Det är bara ett delmål på vägen.

Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Gissa vilken domare i högsta domstolen som har Circuit Court (tillsyn) för Georgia?

Clarence Thomas.

PS. Troligen därför Team Trump inte varit speciellt oroliga där.

Har Clarence Thomas någon särskild relation till Georgia?
2020-11-21, 02:09
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nä!!

Om du ger oss länkarna till linkedin profillerna SOM du säger rör röstfusk!

Varför ska jag söka för ditt påstående?

Är du bevisad mentalt prövad eller väntar prövning?

Vad pratar du om? Det jag hävdade var att Dominion anställda har raderat sina linkedin konton, går du in där och söker på Dominion får du fram en full lista på de anställda och vilka som har raderat sina profiler, men du är ett efterblivet troll som som jag inte har lust att länka något till.
2020-11-21, 02:10
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Någon som vet hur/var alla valsedlar förvaras? Hur har man koll på att inte onda krafter jobbar dygnet runt för att snygga till allt?

Låt oss se först var det här landar innan vi summerar hans eftermäle. Det kan lika gärna vara så att team Trump avslöjar decennier av avancerat, systematiskt och omfattande valfusk, städar bort korruption och ger amerikanska folket sitt land tillbaka.

Om man tror att Trump kör den här "cirkusen" genom att improvisera och skjuta från höften så har man inte fattat någonting om Trump. Naturligtvis har karln en plan och den planen är inte att bli president. Det är bara ett delmål på vägen.

Har Clarence Thomas någon särskild relation till Georgia?

Vad är planen då?

Min teori är att Trump ska bli opinionsbildare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in