2020-11-21, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Alla anställda på Dominion raderar sin linkdeln..
Dominion packed up, wiped their LinkedIn accounts and left...THE MOST GUILTY THING YOU CAN DO!
https://twitter.com/JeffBales6/status/1329938621567291393?s=20
Hmm... låt oss hoppas att någon är beredd att "sjunga ut". Måste ju finnas någon anställd där som är missnöjd med sin arbetsgivare och vill avslöja sanningen?
2020-11-21, 01:37
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Let's Hope not.
De är uppenbart photoshoppade.

Den som försöker sig på att använda de som bevis i en domstol, cancellerar sin karriär där och då.
"Civil" litigation and "Criminal." Criminal requires "Beyond a shadow of a doubt," while Civil requires a "Preponderance of evidence..." Does Trump require "Criminal" level of evidence to win, or "Civil?"
2020-11-21, 01:37
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
De ska ju göra en audit nu (inte en recount), så beroende på vad den visar så får vi se vad som händer/inte händer rättsligt.

Kommer inte hända.

GA går till Biden. Punkt.

Det enda som skulle rädda Trump är om Trump lovar 5% skatt till företagen. Då snackar vi lite....
2020-11-21, 01:38
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Alla anställda på Dominion raderar sin linkdeln..
Dominion packed up, wiped their LinkedIn accounts and left...THE MOST GUILTY THING YOU CAN DO!
https://twitter.com/JeffBales6/status/1329938621567291393?s=20

Jag kan bara se en tweet med en bild (som ingen kan se något från) och du som påstår detta?

#VarförDöljerNiBevisen?
2020-11-21, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Fet text: Ja! Var har du sett detta, Nixter? Jag läste det någonstans på Twitter men har inte lyckats hitta det igen. Jävligt glädjande när/om det börjar röra på sig federalt. Jag inser mer och mer att Powells uppgift är att väcka intresse för de här frågorna. Och samla in material från olika håll. Hon behöver kanske inte ens ta med sig sin "bevisning" till rätten, för är det så stort som vi tror är det rimligare att myndigheterna sköter det. Straight to HD är min förhoppning.
Det är det till viss del outgrundliga som gör det extra intressant. Antingen är Powell lättlurad och en usel skådis eller så är det vi som är korkade. Med lite tur klarnar det snart. Hur det gått till, osv. Väl många lösa trådar just nu, vilket är frustrerande, men jag tror ju att det finns grejer att gräva fram här. Upp i ljuset ska det.

Har fö. funderat på detta med fejk-ID och falska identiteter som röstat. Kan vara en idé.
Googlade fram en källa. Jag uttalar mig dock inte om det är för Dominion eller ngt annat.

https://wearethene.ws/notable/171395

Edit: Verkar vara mycket Q sidor som tar upp det. Jag tvekar inte en sekund att planet verkligen var där (lätt att kolla via flight radar), däremot säger det som sagt noll om vad ärendet var.
Senast redigerad av Dompan75 2020-11-21 kl. 01:40.
2020-11-21, 01:41
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jaså, har man flyttat datumet nu, det var också nått jag förutspådde.

Vi som bevittnat dessa fjanterier i realtid utifrån numerära aktörer geom åren och där vi se att de alla kör på samma strategi, borde slå oss samman och starta en alldeles egen betting-site. Gudskevars vilka rikedomar vi hade kunnat tillskansa oss från dumtrattande foliehattar. Det enda som hindrar vår rikedom är vår otillbörliga fokus att berätta för folk vad vi TROR kommer att hända.

Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Varför har de så satans svårt och bevisa valfusk?

Theu don't HAVE anything to present.
De har indicier, och försöker göra ett CASE av det allena.

FYFAN vad jag är arg över att jag inte äger en bettingsite just nu. I could have made SO MUCH MONEY off of the Trump-sect by now..
2020-11-21, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
https://twitter.com/marceelias/status/1329942569925701636?s=19
Sharpiegate blev precis avfärdat en tredje gång och nu finns det inte längre några aktiva fall kvar i Arizona.

För Team Trump är ställningen i domstolarna nu 2-33
Team Trump har bara 5 fall, varav de drog tillbaka en då de trodde Georgia skulle spärra certifieringen, så du kan nog sluta räkna, de andra är privata stämningar.
Medlem
GoldFinger100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Jag kan bara se en tweet med en bild (som ingen kan se något från) och du som påstår detta?

#VarförDöljerNiBevisen?

Gå in på linkedin och titta då? Eller du äger ä inget konto på linkedin ditt liberala socfall..Mer än 60 av 120 anställda har raderat sitt konto, varför gör man något sånt, ett märkligt beteende om man inte har något att dölj.
Medlem
Pungs avatar
Smultronkungen2, låt oss återskapa vår korrespondens

Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Nu framförde du en tes som går ut på att demokraterna kan pumpa in falska röstsedlar, men att de inte kunde göra det just på valnatten, därför använde de sin förmåga att mixtra med programmet under valnatten och placerade vid ett senare tillfälle falska sedlar bland de korrekta.

Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Nej på natten när man stängt ned och skickat hem folk har jag aldrig argumenterat för att det inte går att göra, citera gärna vart jag sagt det.

Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Är det inte bättre du förklarar hur du tror fusket har gått till?

Citat:
Nej när du felaktigt hönvisar till vad jag skriver vill jag peka ut det tydligt.

Ehm… okej… du skriver det typ längre ner i ditt eget inlägg….

Citat:
inte om man stoppade en toalett/pissoar, skyllde på vattenläckor och skickade hem folk för att sen köra dit en jävla massa röster för att göra det svårare att märka i efterhand.
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Av ca 3100 counties tar Trump 2500ish, hela kartan är ju röd för fan..
https://eu.usatoday.com/in-depth/graphics/2020/11/10/election-maps-2020-america-county-results-more-voters/6226197002/
Ja? Om man räknade röster efter markyta istället för antal personer hade den röda regeringen i Sverige haft typ 89%:
https://amp.economist.com/blighty/2014/06/01/britain-in-europe
2020-11-21, 01:43
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Let's Hope not.
De är uppenbart photoshoppade.

Den som försöker sig på att använda de som bevis i en domstol, cancellerar sin karriär där och då.

Giuliani har väl i och för sig punkat sin karriär både två och tre gånger de senaste veckorna. Han har knappast mycket kvar att förlora. Och jag börjar undra om han ens skulle märka det om han tappade resten av det lilla han har kvar.
2020-11-21, 01:43
Medlem
Brian Kemp har skrivit under papperen som ger Biden Georgias 16 elektorsröster. Statens legalisatorer kan alltså inte köra över och utnämna egna elektorer.
https://twitter.com/CNN/status/1329947685185593345?s=19

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in