2020-11-21, 01:18
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Lät inte trovärdigt från dig. Tyvärr Nixter. Men du måste vara mer uppdaterad än så.

GA gick nyss till Biden och det finns inget som kan göra att GA blir osertifierad.

Nu ger GA inte lika mycket poäng som PA. Men hur ser det ut för andra stater?

Elektorerna skall ju sändas. Är resultatet baserat på röstfusk kommer detta ej att ske.

GA kommer inte ge Biden några EV.
Senast redigerad av Nixter 2020-11-21 kl. 01:20.
2020-11-21, 01:19
Medlem
Nixters avatar
Trump team-medarbetare bekräftar att de har Dominion servers.
https://youtu.be/d_JARELtkMU
2020-11-21, 01:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Nå, kom det några bevis idag om valfusk?

Enligt trådens Trump-sekterister så måste vi vänta tills Lördag innan sådana bevis uppenbarar sig, med hänsyn till tidsskillnader och annat..
2020-11-21, 01:22
Medlem
Danneliuss avatar
Sidney Powell w/ Glenn Beck - Breakdown of Status on Dominion & Smartmattic - also stresses she's hopeful to share MORE Big Details Soon
https://twitter.com/Trey_VonDinkis/status/1329939824032137216?s=20
2020-11-21, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pung
Jag har sett det och jag fick inte svar på min fråga. Men du kanske kan hjälpa mig att förstå?

Vad är det man påstår?

1. Att programmet räknar fel och det redovisade resultatet inte överensstämmer med de fysiska röstsedlarna.

2. Att programmet räknade rätt men att många fysiska röstsedlar är ogiltiga/falska.

3. Att man både manipulerade räkningen OCH det var falska sedlar?

Om det är alternativ 3 varför använde man båda metoderna. Kan man pumpa in falska sedlar vill man väl att det ska räknas korrekt?
De menar att dels är det lokala aktivister som tagit det i egna händer, dels organiserat av valansvariga i vissa delstater, eller vissa counties (dvs förtryckta ballots, canvassing, olika regler för olika counties beroende på om Dem eller Rep) och dels valsupervisors med adminnyckeln till röstmaskinerna som gjort ändringar på eget bevåg, och dels grundlagsvidriga ändringar i vallagen av folk som inte hade rätt att ändra vallagar, och dels en större organiserad valmaskins-röstkupp med internationella implikationer.

De har aldrig påstått att alla dessa olika samarbetat med varandra. De menar mer på att tack vare att det var så många olika saker som hände, så kunde detta upptäckas.

Se det inte som ett nät av tusentals som samarbetat som ett brottssyndikat, utan som en hel massa olika folk/grupper som agerat självständigt eller med visst samarbete, därav kan man inte hitta logik i hur det utfördes, då det utfördes kaotiskt av många olika viljor. Om det nu stämmer det som Trumps advokater menar sig ha bevis för.
2020-11-21, 01:23
Medlem
Nixters avatar
Pennsylvania: Secretary of State advokater avgår från sina uppdrag i rättegången
efter att man dödshotat Trump advokat i telefonmeddelande.

https://twitter.com/JackPosobiec/status/1329931610872045578
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Elektorerna skall ju sändas. Är resultatet baserat på röstfusk kommer detta ej att ske.

GA kommer inte ge Biden några EV.

Men det är just det som har hänt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Lät inte trovärdigt från dig. Tyvärr Nixter. Men du måste vara mer uppdaterad än så.

GA gick nyss till Biden och det finns inget som kan göra att GA blir osertifierad.

Nu ger GA inte lika mycket poäng som PA. Men hur ser det ut för andra stater?
Jag läste att Georgias vallagar tillåter överklagan av certifiering. Se det inte som en sanning dock, jag såg bara påståendet. Inte kollat upp det själv.
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apa123456
Men vad är poängen med att fuska med programmet om man ändå måste fuska med valsedlarna också, för att ”säkra upp”...?
https://justthenews.com/politics-policy/elections/dominion-voting-machines-can-permit-staff-manually-adjust-ballot-results

Dominion voting software can permit staff to manually adjust ballot returns during counting process
2020-11-21, 01:24
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Det som vore mest underhållande, vore om dessa twitterbilder presenterades som Bevis i en rättegång.

Have we learnt how to spell "CONTEMPT" yet?

Är det inte de bilderna Giuliani använde?
2020-11-21, 01:25
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75
Jag läste att Georgias vallagar tillåter överklagan av certifiering. Se det inte som en sanning dock, jag såg bara påståendet. Inte kollat upp det själv.

Ja. Nästan allt går ju ta upp till rätten. Men sannolikheten att det vänder är liten.
2020-11-21, 01:25
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dompan75

Det stämmer och det kommer ske. Man vill dock tolka verkligheten på ett annat sätt än den faktiska här på FB. Även intressant hur en del här tror att en överklagan kan lämnas in INNAN sluträkningen är slutförd. Lite som att betala en parkeringsbot innan man fått boten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in