Citat:
Ursprungligen postat av
Hexen666
Det är ni som skuldbelägger och drar till med de mest grova hyperbolerna bara för att vissa av oss vill leva vanliga liv och inte vill bli tyranniserade av staten för ett virus som 99.8% överlever. Ni har tappat förmågan att se längre än ett steg. Sekundäreffekterna av alla nedstängningar är långt värre än viruset. Kom inte och säg någonting. Skämmas ska ni göra och jag hoppas att dom som är ansvariga för lockdowns ställs inför domstol och får hårda straff när allt är över. Tvi på er som tror att ni kan mästra över andra människor!
Jag tror du har missuppfattat hela situationen. Det här är ett forum. Varken jag eller ankan är den som stänger något, eller tar ifrån dig dina rättigheter, bara så du vet. Det är politikerna som sitter vid makten som gör det plus FHM. Varken jag eller ankan (tror jag) arbetar där, så vi har faktiskt ingenting med saken att göra. Vill du rikta din ilska så gör det mot rätt håll. Vi andra försöker förutspå vad som kan hända, hur man kan lösa saker och ting och om allt annat fallerar, vad man då ska göra. Vi har haft ganska rätt hittills, jag hoppas vi inte har rätt nu men misstänker att så är fallet. Då lär det bli jobbigt för dig och dina gelikar.