2020-11-20, 13:36
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
Att köra upp en pinne i röven i förnedringssyfte räknas inte som att vara våldtäktsman, as in våldta en kvinna som inte kan försvara sig.

Det hoppas jag till Och med ett pucko som du förstår. Eller du verkar ha noll koll ärligt talat.

Räknas som våldtäkt juridiskt, och givetvis kommer missfostren att klassas som våldtäktsmän även på kåken. Vad vill du klassifiera kottar och pinnar i anus som då? Fredagsmys?

Idiot.
Citera
2020-11-20, 13:37
Medlem
Mohamed-Amina El Hani och Ali Jahani Asl båda är vana vid att råna svensk ungdomar som är yngre än dom själv. Innan sommarens händelse på begravnigsplats har dom rånat under sommaren och våren kanske tiotals unga människor.
Citera
2020-11-20, 13:38
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Som sagt, mycket önsketänkande. Och jag kan bara säga att du har väldigt fel

Skulle för övrigt även säga att de flesta omänniskor, vare sig kriminella eller lagliga skulle kalla alla inblandade för ungdomar, och inte skilja på en 16åring som barn och en 18åring som vuxen, det är igen någon form av av falskt önsketänkande från sida som du tror ska få dig eller någon annan att må bättre

Men ja, enligt lagboken är det inte ens våldtäkt mot barn tror man ska vara under 15 år för det

Dom kommer få så jävla mycket spö i fängelset att du kan inte ana. Lägg ner nu bara. Önsketänket får du stå för. Känner du någon av de två utvecklingsstörda möjligen?
Citera
2020-11-20, 13:40
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Räknas som våldtäkt juridiskt, och givetvis kommer missfostren att klassas som våldtäktsmän även på kåken. Vad vill du klassifiera kottar och pinnar i anus som då? Fredagsmys?

Idiot.

Ja och som sagt, hur juridiska är interner?
Juridiskt sett är det våldtäkt men det har skett för att förnedra och inte för att det var skönt o man kunde inte hejda kuken.

Nej dom kommer inte klassas som våldtäktsmän av interner som begått likadana brott och pissat på sina offer dom rånat.

Dumma jävla fittäckliga horunge
Citera
2020-11-20, 13:41
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ja och som sagt, hur juridiska är interner?
Juridiskt sett är det våldtäkt men det har skett för att förnedra och inte för att det var skönt o man kunde inte hejda kuken.

Nej dom kommer inte klassas som våldtäktsmän av interner som begått likadana brott och pissat på sina offer dom rånat.

Dumma jävla fittäckliga horunge

Du skriver som en sextonåring.

Du går alltså runt och tror att våldtäkter sker för att det ska vara skönt? För vem, undrar man lätt.

Nu anmäler jag dig och ignorerar. Du kan sluta skriva till mig.
Citera
2020-11-20, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoprofeten
Det kommer att bli max 1,5 år med alla straffrabbater, och ingen utvisning (eftersom GM riskerar att råka illa ut i sitt hemland).

Det mest sannolika är att GM får lite samtalsterapi och för betala böter åt brottsoffret. Eftersom det svenska rättsväsendet är ett skämt.

Straffrabatten ska bort, inget snack om saken.

Det struntar vi i om dom blir behandlade illa där.
Dom behandlar ju själv folk illa.
Ger man stryk får man ta emot också.
Citera
2020-11-20, 13:44
Medlem
SoZRandoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eskulap
Wow ditt äckliga peddo, sitter här och lägger ner en massa tid med att försöka förminska brottet. Hoppas du eller någon ung person du bryr dig om råkar ut för samma sak. Kommer du sitta här och snacka samma skit då 😂

Troligen eftersom jag inte bryr mig om folk. Nej jag förminskar inte brottet din dumma idiot, jag försöker få dig att fatta att kriminella människor inte är känsliga typer som bryr sig om hemskheter och känner empati, dumma fan.

Dessutom har du noll koll på vad peddo är, över 15 räknas inte som våldtäkt mot barn, vänligen läs FUP

Citat:
Ursprungligen postat av online_always
Dom kommer få så jävla mycket spö i fängelset att du kan inte ana. Lägg ner nu bara. Önsketänket får du stå för. Känner du någon av de två utvecklingsstörda möjligen?

Jag känner den yngre horunge, vilket redan konstaterats i tråden, vilket jag tvivlar på att du inte redan läst. Dumma jävel du trollar dåligt
Citera
2020-11-20, 14:05
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Tack för ett givande inlägg. Det lär tyvärr förbises av pöbeln som ska spekulera i hur mycket saft och bullar de kommer få dricka hos socialen istället.

Inga problem.

Inlägget var inte för ”saft- och bullarfolket”, utan för de som faktiskt är intresserad av tänkbar påföljd. De tidigare nämnda vill ändå inte att deras världsbild om att Sverige är ett skitland ska ifrågasättas.

De som spekulerar kring bara något års fängelse måste antingen anse att åklagaren är helt ute och cyklar med rubriceringarna (vilket iofs inte är omöjligt, jag har själv inte läst FUP) eller så har de noll koll på hur straffmätning i svensk domstol ser ut.
Citera
2020-11-20, 15:26
Medlem
Trulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowafewthings
Inga problem.

Inlägget var inte för ”saft- och bullarfolket”, utan för de som faktiskt är intresserad av tänkbar påföljd. De tidigare nämnda vill ändå inte att deras världsbild om att Sverige är ett skitland ska ifrågasättas.

De som spekulerar kring bara något års fängelse måste antingen anse att åklagaren är helt ute och cyklar med rubriceringarna (vilket iofs inte är omöjligt, jag har själv inte läst FUP) eller så har de noll koll på hur straffmätning i svensk domstol ser ut.

Räknade lite på fingrarna igår rörande påföljd.
Vi landar i samma intervall. Jag tror de skulle hamna på cirkus 9 år för 21-åringen samt att rätten bara bedömer det som grov misshandel. Detta efter en snabb okulärbesiktning av FUP.

Trist dock att spendera hela 20-års åldern i Kriminalvårdens regi.
Citera
2020-11-20, 15:37
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Man avundas inte direkt förhörsledarna. Även om dessa är duktigt luttrade.
För det blir väl som vanligt när man har att göra med ett utomvästligt klientel:
På de flesta frågor lär man få svaret: "Inga kommentarer" ihop med ett hånfullt flin.
Det har dom alla sett till att lära sig på svenska. Det och "knulla din mamma".
Eller syster för den delen. Viktigt att kunna som mindre välanpassad arab, afrikan eller afghan.
Förmodligen något man förmått tillägna sig redan första dagen på svensk mark.

Här kommer man nu ihärdigt förneka någon som helst skuld när man inte begränsar
sig till att just lämna det arroganta svaret: inga kommentarer.

När det högst komprometterande faktumet påtalas att den ene MGM påträffades
med offrens ägodelar på sig blir det kanske lite bekymmersamt, men förmodligen
tror man sig kunna ta sig ur den knivigheten genom att påstå något så genialiskt som
att man råkat hitta dessa saker någonstans eller att offren synnerligen frivilligt
gett bort dom. De var trötta på sina mobiler och hörlurar och tyckte dom här trevliga
främlingarna som man råkat i möte med en sen afton i ljuvliga augusti kunde behöva
dessa prylar bättre.
Nånstans där hamnar vi antagligen i förklaringsväg till den biten.
Allt sedan med bortrövande, misshandel och tortyr, ja, om detta vet man icke något.
Andra som är skyldiga till. Så är det, mannen.
Och för övrigt är Allah väldigt stor som alltid.
Och det blev precis det man befarade för några månader sedan.
Idel "inga kommentarer" var vad man fick höra från de här två små liven.
De är bara så tradigt förutsägbara, alla dom här ruttna, kriminella varelserna som besudlar
svensk mark med sin högst oönskade närvaro.

I förhör skrattar de misstänkta – och tiger genom 543 frågor om skräcknatten.

Citat:
Trots att de båda männen vid totalt 543 gånger valde att inte lämna några kommentarer beskrivs bevisningen mot duon som god.
Enligt åklagaren har det på grund av de åtalades fåordighet inte framkommit något klart motiv, men teorin är att det handlade om pengar.

Vakten sa också att 21-åringen ”verkade sakna empati” och skrattade åt offren. I samband med det ska han ha sagt att ”de har det bra och att de kommer får ett stort skadestånd”.
Den misstänkte menade däremot att häktespersonalens vittnesmål var ”skitsnack, skitsnack” och fortsatta mest säga: inga kommenterar.
Han svarade även med tystnad vid ett antal tillfällen. När polisen ifrågasatte honom reagerade han med att säga:

– (Gäspar) Har du snus?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/PRgEz7/misstankta-for-tortyrnatten-vagrade-svara-543-ganger
Senast redigerad av Grandioso 2020-11-20 kl. 16:06.
Citera
2020-11-20, 15:52
Medlem
substitutes avatar
Är lite märkligt ändå. Trots detta fall, skjutningar, bombningar, våldtäkter ökade personrån mot barn och ungdomar så står samma groggnäsa som statsminister och tycker det är oacceptabelt år ut och år in. Vad är det för fel på oss Svenskar? Varför får han stå där år ut och år in?
Citera
2020-11-20, 16:01
Medlem
Halvmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
I förhör skrattar de misstänkta – och tiger genom 543 frågor om skräcknatten.[/b]

https://www.aftonbladet.se/nyheter/krim/a/PRgEz7/misstankta-for-tortyrnatten-vagrade-svara-543-ganger

Det behövs en lagändring där samarbete ska ge straffrabatt. Håller man tyst ska det vara som i Danmark dvs att man erkänner sig skyldig då polisens förhör är ett ytterst starkt bevis och då blir deras påståenden om händelseförloppet det som gäller om man inte säger något. Sen är det hög tid att fundera på förvaring istället för vård då vården inte fungerar på allt importerat slödder som tar upp majoriteten av platserna idag. Vissa individer behöver förvaras och man ska kunna addera ihop straffsatserna för enskilda brott så att förvaret för dessa ej samhällsnyttiga personer blir så lång tid som möjligt för att på så sätt främja samhället i stort. Vård kan erbjudas sista tredjedelen av strafftiden för att få en chans att anpassas till samhället igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in