2020-11-20, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Numbawan
Får hoppas att du har viss koppling till de två BO alt. familj och att du talar sanning. Jäkligt starkt av grabbarna i så fall och jag är övertygad om att vi är fler än jag som känner så.
+1
Citat:
Ursprungligen postat av CousinDupree
Killarna mår OK efter omständigheterna och går i skolan sedan ett tag tillbaka.
Tack för info, skönt och höra. Starka grabbar helt enkelt.
Citera
2020-11-20, 00:12
Medlem
Efter att ha läst lite i FUP så verkar det som att den yngre var klart drivande. Inte förvånande då han ser totalt efterbliven ut.

Juridik är inte min vassa sida men det måste väl blir rätt så saftiga straff för dessa herrar? Känns som att det lyckats pricka av ett antal grova brott i ett svep.
Citera
2020-11-20, 00:19
Medlem
Såg bilderna på arabvåldtäktsmännen i FUP. De ser fan helt efterblivna ut. Som ett resultat av incest. Slår vad om att äcklenas föräldrar är syskon.

De ser så otroligt jävla töntiga ut i sina aramitröjor å skit. Som vandrande reklampelare. Ingen tror ju ändå att packet köpt det för ärliga pengar så vad försöker de visa?

De här två bör ha ett varsitt skott i pannan och deras familjer utvisas.

Stefan Löfven kan också lämna detta land jävla förrädare som släpper in det här mellanösternpacket.
Citera
2020-11-20, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Efter att ha läst lite i FUP så verkar det som att den yngre var klart drivande. Inte förvånande då han ser totalt efterbliven ut.

Juridik är inte min vassa sida men det måste väl blir rätt så saftiga straff för dessa herrar? Känns som att det lyckats pricka av ett antal grova brott i ett svep.

Man behöver inte vara expert på juridik för att fatta att vi delat ut straffrabatt som om det vore bidrag...

Men allvarligt talat så lär gärningsmännen få minst 10år (om vi har tur och rättegången går bra)
Citera
2020-11-20, 00:36
Medlem
Agent.Provocateurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
"Blattar, svennegrabbar, svenska män"..... Du är ju jävligt trångsynt. Du ser bara färg va? Oavsett färg och ursprung så är det inte ett mänskligt beteende! De kan inte ens liknas vid djur. Det är jordens lägsta avskräde som förverkat sin rätt att leva. Lobotomi utan bedövning och ner med dom 4 meter under jord! Det är inte bara "surt för unga svennegrabbar", det är surt för hela jävla mänskligheten att det finns avskräden och smuts som "det" där! FY FAN!

Helt rätt. Det är en förolämpning mot djur faktiskt. De beter sig i samklang med allt, till och med bättre än många människor. Den här typen av människor, jag har liksom inte en tillstymmelse till sympati för deras eventuella tragiska barndom, det går inte. Vill liksom bara att de ska försvinna från jordens yta, utan ett enda avtryck.
Citera
2020-11-20, 00:44
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IncarnatenineN1
Man behöver inte vara expert på juridik för att fatta att vi delat ut straffrabatt som om det vore bidrag...

Men allvarligt talat så lär gärningsmännen få minst 10år (om vi har tur och rättegången går bra)

Vad bra det kommer att bli när dom sen kommer ut. Är det inte bättre att göra båda två till grönsaker på rättpsyk?
Citera
2020-11-20, 00:45
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SoZRandom
Psykisk ohälsa och störningar är en reaktion på samhälle och omgivning inte symptom av föräldrarna.

Föräldrarna, stabilitet, familj osv är orsak till att man hamnar där.

Ingen föräldrer har någonsin sagt åt sina barn att man inte får våldta.

Vafan svamlar du om?
Citera
2020-11-20, 00:46
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Dessa två mgm är störda å det är rejält. Drivs de av hat avundsjuka eller vad?

Vi kommer se deras namn om några år igen i tortyrliknande mord. Som nu som då har de pistol å vid det laget skjuter de. Ja de har redan i andra brott rånat med pistol enligt förundersökningen för cigg.
- Att 18 åringen är född i Sverige gör det hela ännu mer oförståeligt. Levt i enklav kanske. Eller är föräldrarna psykiskt sjuka? Hur blir man ett moster vid 18 års ålder?

Självklart handlar det om personlighetstörning och efterblivna föräldrar. Som alltid.

Kanske något inslag av våldtäkt, incest också.
Citera
2020-11-20, 00:46
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Vad ska jag se på Wikipedia?

Brottslighet är en reaktion på samhället, snubben har bra föräldrar

Hade snorunge haft bra föräldrar så skulle inte den här tråden finnas. Jag utgår från att föräldrarna inte skulle lyckas väl vid ett iq-test. blir inte hela släkten utvisad så hoppas jag på sluten rättspsykiatrisk vård på obestämd tid. Där kan han sitta och mögla bort under tiden som han felmedicineras. Skulle fanskapet någon gång släppas ut så kommer det inte finnas många hjärnceller kvar.
Citera
2020-11-20, 00:47
Avstängd
online_alwayss avatar
Citat:
Vad ska jag se på Wikipedia?

Brottslighet är en reaktion på samhället, snubben har bra föräldrar

De perversa inslagen och tortyr pekar på något annat än ”brottslighet”. Något är rejält skevt i skallen på dessa GM, och det brukar gå i arv hos de flesta missfoster. Du kanske själv är halvdan och tycker att det du sett hos dessa gossar är ”normalt”?
Citera
2020-11-20, 00:52
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IncarnatenineN1

Helt otänkbart. Har alla drömmare här i tråden som tror på 10+ år i finkan sovit djupt senaste decennierna? I Sverige får man för fan vara tacksam om någon döms överhuvudtaget. Sverige är landet där solklara mördare går fria genom att skylla på varandra, glöm inte det.

Det lär bli horribla straffrabatter även i detta fall. De kommer dömas för grovt rån 5 år. Sen plussas det på max ett år för resten av brotten (misshandel, våldtäkt, övergrepp i rättssak, människorov). 18-åringen kommer få rabatt pga sin ålder. Det blir 6 år för 21-åringen och 3-4 år för 18-åringen. I verkligheten med villkorlig frigivning efter 2/3 av strafftiden är de ute efter 4 respektive 2,5 år.

OM vi har tur vill säga. Även detta case kan förstås sjabblas bort totalt när/om gärningsmännen börjar skylla på varandra.
Citera
2020-11-20, 00:52
Avstängd
online_alwayss avatar
Haha såg bilderna i fupen. Vojne vojne, dom kommer inte få det lätt på kåken. Fyfan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in