2020-11-18, 19:18
Medlem
Limma skinkbits avatar
Jag tittade just på måndagens avsnitt (Alex & Jan, Peter & Christin) via Telias playtjänst. Det var en jäkla massa censureringar i programmet, är det så på Dplay och på Kanal 5:s sändning kl 22 också? Antar att det var ett antal fuck som vi inte fick höra.
Citera
2020-11-18, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Jag tittade just på måndagens avsnitt (Alex & Jan, Peter & Christin) via Telias playtjänst. Det var en jäkla massa censureringar i programmet, är det så på Dplay och på Kanal 5:s sändning kl 22 också? Antar att det var ett antal fuck som vi inte fick höra.

Jag har aldrig hört nåt bleepas på Dplay iaf.
Citera
2020-11-18, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Apropå religion, riktigt svag att dom inte kunde koppla Paul Potts & Pål Pott

Pol Pot menar du?
Citera
2020-11-18, 22:13
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruFri
Pol Pot menar du?
Faktiskt..

Titti Shulzt har sjukt attraktiva öron, skulle inte ha nått emot att ta hennes oskuld
Hon kontrasterar Joseful perfekt i buren. Jag tror inte Alexander kommer tillbaka, han måste ha blitt utlyft
Senast redigerad av Crapmagic 2020-11-18 kl. 22:58.
Citera
2020-11-18, 22:49
Medlem
Crapmagics avatar
Jag förstår faktiskt inte hur alla maraton kan vara lika långa??
Dom specificerade ju inte ens inom inom vilket idrott som maratonloppet utgår ifrån.

Tittis plumpa humor är faktiskt rolig. Körde en intresseklubben antecknar när Filip
delgav sin egocentrerade kuriosa
Citera
2020-11-18, 22:59
Medlem
Crapmagics avatar
Jajaja (hahaha)
Citera
2020-11-18, 23:04
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jajaja (hahaha)
Trodde detta var näst intill allmänbildning. Fullt logiskt åtminstone, med tanke på hur j uttalas på spanska. De flesta kan nog tillräckligt med spanska för att komma på detta om de tänker längre än näsan räcker.
Citera
2020-11-19, 10:34
Medlem
MrBraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Trodde detta var näst intill allmänbildning. Fullt logiskt åtminstone, med tanke på hur j uttalas på spanska. De flesta kan nog tillräckligt med spanska för att komma på detta om de tänker längre än näsan räcker.

Spanska är ju inget krav för allmänbildning direkt. Jag kunde det i och med memes på internet, hade nog inte brytt mig annars.
Citera
2020-11-19, 15:44
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax
Spanska är ju inget krav för allmänbildning direkt. Jag kunde det i och med memes på internet, hade nog inte brytt mig annars.
Har aldrig påstått att spanska är ett krav för allmänbildning. Däremot har jag trott att just det specifika faktumet är allmän kunskap men tydligen hade jag fel.
Citera
2020-11-19, 17:11
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Har aldrig påstått att spanska är ett krav för allmänbildning. Däremot har jag trott att just det specifika faktumet är allmän kunskap men tydligen hade jag fel.
Just i detta fallet. Ja. Tror dom flesta inte bryr sig.
Citera
2020-11-20, 00:03
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBrax

Varför inte? Jag kan tycka att det hör till allmänbildningen att kunna grunderna i alla fall i ett av världens största språk, tillika EU-språk osv
Citera
2020-11-20, 00:04
Medlem
zerxezs avatar
Satan vad man flabbade när Olof sa "Shield of Abraham" på israelisk kampsport
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in