Jag brukar inte bemöta inlägg som endast innehåller provokationer, men jag gör ett undantag för detta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lucas49
Trumps försök att fuska till sig valet verka bli allt mer öppen och allt mer desperat. Nu döljer han inte ens sina avsikter att försöka ändra delstaters vallagar tlll egen fördel, någon som är olagligt då valet redan har varit. Och att vara republkansk företrädare och anse valet legitimt är att leka med elden, ja t.om livet verkar det som när Trump använder mobben som som sitt privata SS.
Det är inte positivt om man sätter sitt liv på spel som republikansk politiker på Trumps sida för att mobben inte är att leka med. Du menar att mobben attackerar republikaner, för det är ju det du skriver?
Sorry: att ase att valet är legitimt. Jag läste fel. Men mobben är nog inget problem för dessa.
SS var fö. ett elitgarde från början, men du syftar antagligen på SA. Vem vet.
Citat:
Att Trump så öppet nu spottar på väljarna när dom gjort sin plikt och röstat är lita kusligt faktiskt. Hans ständiga försök att genom press på valsystemet och allt pinsammare teorier om valfusk försöka sänka USA till Ryssnivå och stämpla USA som en bananrepublik är lite oroande även om Biden helt enligt valresultatet ju vilket som kommer tillträda i jan.
Trump spottar möjligen på de rabiata demokratiska väljare som har bråttom att utse Biden till segrare. Han spottar inte på alla väljare.
Citat:
Tänk så mycket det finns att städa upp och desinficera efter Trump. Allt han gör blir ju en giftig politiks gegga som är livsfarliga att röra vid då den verkar smitta värre än corona, men bara på dom enfaldiga och lättledda dom som Trump älskar att omge sig med.
Av Trumps nuvarande agerande att döma så verkar faktiskt USA nu vara utan president ända fram till den 20 jan 2021, inte bra , inte bra.
Donald Trump är president tills vidare. Vi har inte ett interregnum till i januari.